قبل رزرو هتل های تهران، باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

0

سفر به پایتخت و رزرو هتل در تهران نکاتی دارد که باید آنها را بدانید! پیش از اینکه بار سفر ببندید باید با چالش‌های پیش رو در تهران بزرگ آشنا شوید. همچنین می‌بایست بدانید هتل های تهران در مناطق مختلفی بنا گردیده‌اند! پس دانستن برخی از اطلاعات مهم درباره آنها، حائزاهمیت است. در ادامه توجه شما را به نکات مهم درباره رزرو هتل های تهران جلب می‌کنیم.

 هتل هما تهران

نکات مهم قبل از رزرو هتل های تهران

یکی از مهم‌ترین نکاتی پیش از رزرو هتل در تهران، موقعیت جغرافیایی آن است. همان‌طور که می‌دانید شهر تهران یک شهر شلوغ و پر هیاهو است؛ پس باید انتظار تجمع جمعیت در وسایل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری را داشته باشید. وقتی به این نکته توجه کنید موقعیت جغرافیایی هتل برایتان مهم خواهد شد. در هنگام رزرو هتل در تهران سعی کنید هتلی نزدیک به محل رفت و آمد خود انتخاب کنید.

برای مثال اگر می‌خواهید برای انجام کار اداری به سازمان خاصی بروید، بهتر است به دنبال رزرو هتلی باشید که در نزدیکی مکان مورد نظر شما است. با این انتخاب هوشمندانه پشت ترافیک شهر نخواهید ماند و هزینه‌های رفت آمدتان بسیار کمتر می‌شود. توجه به موقعیت مکانی و جغرافیایی هتل در تهران از یک بابت دیگر هم بسیار حائز اهمیت است!

فرض کنید می‌خواهید با هواپیما به تهران سفر کنید؛ با توجه به این شرایط، در نظر گرفتن فاصله بین فرودگاه تا هتل، فوق‌العاده مهم خواهد بود. یکی دیگر از نکات مهم در ارتباط با رزرو هتل در تهران بررسی آن از نظر پرترافیک یا کم‌ترافیک بودنش است. معمولا هتل های خارج از طرح ترافیک در تهران بهترین گزینه برای اقامت افرادی است که می‌خواهند به سادگی در شهر تردد کنند. در ادامه به معرفی هتل های لوکس تهران که موقعیت جغرافیایی خوبی دارند، می‌پردازیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از هتل های لوکس تهران هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد است. این هتل سال ۱۳۹۴ در منطقه‌ای کوهپایه‌ای و خارج از فضای مرکزی شهر بنا گردید. هتل اسپیناس پالاس که در گذشته به هتل اسپیناس بهرود معروف بود، ۲۰ طبقه دارد و در کل ۴۰۰ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس یکی از مجلل‌ترین هتل های تهران است که علاوه بر واحدهای اقامتی مدرنش دارای چندین سالن پذیرایی، کافی شاپ و رستوران است.

با اقامت در این هتل ۵ ستاره می‌توانید کمی رستوران‌گردی کنید و طعمی متفاوت از انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و ایتالیایی بچشید. هتل اسپیناس پالاس تهران همچنین گزینه خوبی برای رزرو هتل در تهران است؛ چراکه تا فرودگاه مهرآباد تقریبا ۱۹ کیلومتر فاصله دارد. از طرفی اگر بخواهید با اتومبیل شخصی خود به تهران سفر کنید، این هتل دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا است.

جالب است بدانید هتل اسپیناس پالاس تهران دسترسی خوبی به ایستگاه مترو داشته و میهمانان هتل می‌توانند به کمک مترو در سریع‌ترین زمان به مکان مورد نظر خود برسند. از جمله امکانات ویژه این هتل می‌توان به سالن آمفی‌تئاتر، تالار عروسی، آرایشگاه مردانه و زنانه، سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر، سونا خشک و بخار، اتاق برای سیگاری‌ها، جکوزی و اینترنت رایگان بی‌سیم اشاره کرد.

هتل آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

اگر قیمت هتل در تهران فاکتور اصلی شما برای انتخاب هتل نیست، هتل آزادی گزینه خوبی برای شماست. این هتل ۲۶ طبقه با ۴۷۵ واحد اقامتی متنوع و لوکس در انتظار مهمانان مشکل‌پسند است. افرادی که دوست دارند در یک اقامتگاه مدرن و زیبا با آب و هوای عالی اقامت داشته باشند. یکی از مزیت‌های رزرو هتل آزادی تهران، دسترسی داشتن به دانشگاه امام صادق، بیمارستان قلب شهید رجایی و مجموعه ورزشی انقلاب است.

جالب است بدانید هتل آزادی تهران دارای به‌روزترین و مجهزترین امکانات و خدمات بوده که نمونه آن‌ها سالن بدنسازی، انواع سالن‌های پذیرایی برای کنفرانس، جلسه، همایش، سمینار، دورهمی، میهمانی، عروسی و عقد و تفریحات ورزشی مانند اسپا، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، پینگ پنگ و اینترنت رایگان بی‌سیم است. علاوه بر این‌ها هتل آزادی تهران دارای پارکینگ خصوصی با امکانات حفاظتی است. ناگفته نماند که هتل پارسیان آزادی تا فرودگاه مهرآباد فقط ۱۵ کیلومتر و تا ایستگاه مترو حدود ۶ کیلومتر فاصله دارد.

هتل پرشین پلازا تهران

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل در تهران هتل پرشین پلازا خیابان سهروردی شمالی است. این هتل ۵ ستاره بزرگ در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و ۱۱ طبقه دارد. هتل پرشین پلازا هتلی لوکس، مدرن و نوساز بوده که دارای ۱۰۰ باب اتاق و سوئیت است. همچنین باید بدانید هتل پرشین پلازا تهران از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی بوده و به وزارتخانه‌هایی مانند وزارت ارتباطات و فناوری و وزارت کار و رفاه اجتماعی نزدیک است.

همچنین این هتل به باغ موزه قصر دسترسی خوبی داشته و به میهمانان امکان گذراندن ساعاتی خوش در این جاذبه نزدیک به اقامتگاه را می‌دهد. باید بدانید هتل پرشین پلازا علاوه بر واحدهای اقامتی مدرن و زیبایش، دارای رستوران و کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم است. از طرفی اگر قصد برگزاری مراسم، کنفرانس، جلسه، عقد و عروسی، همایش و سمینار را داشته باشید می‌توانید روی سالن‌های چندمنظوره هتل پرشین پلازا حساب کنید.

همچنین این هتل ۵ ستاره دارای خدماتی همچون صرافی، پرینتر، تبدیل ارز، خدمات باربری، آژانس مسافرتی، فتوکپی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان بی‌سیم و پارکینگ رایگان اختصاصی است. شایان ذکر است که فاصله هتل پرشین پلازا تهران تا مترو فقط ۶۰۰ متر و تا فرودگاه مهرآباد ۱۹ کیلومتر است.

هتل استقلال تهران

یکی از بهترین هتل های پنج ستاره تهران، هتل استقلال است. این هتل در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر گرفته و موقعیت مکانی خوبی دارد. هتل پارسیان استقلال تهران هتلی باسابقه بوده که در سال ۱۳۴۱ افتتاح گردیده است. با اقامت در این هتل می‌توانید به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، تله کابین توچال، مجموعه فرهنگی سعدآباد و پارک زیبای ملت دسترسی داشته باشید.

هتل استقلال تهران دارای متنوع‌ترین واحدهای اقامتی در دو برج شرقی و غربی است. از امکانات داخلی سوئیت‌های هتل استقلال می‌توان به یخچال، تلویزیون، حمام، مینی بار، پاور سوئیچ، جکوزی، سشوار، مبلمان و صندلی ماساژور برقی اشاره کرد. همچنین باید بدانید هتل استقلال دارای امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای در راستای ایجاد رفاه و آسایش میهمانان هتل است. نظیر این امکانات فروشگاه و غرفه، اتاق عقد، بانک، آرایشگاه مردانه، دستگاه خودپرداز، انواع سالن‌های تشریفات، تالار عروسی، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، مسیر پیاده روی، انواع رستوران و کافی شاپ در فضای باز و فست فودی است.

امکانات تفریحی هتل هم شامل: استخر، سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و زمین تنیس است. یکی از ویژگی‌های خاص هتل استقلال تهران دسترسی بسیار ساده به ایستگاه مترو است. با رزرو هتل استقلال تهران فقط ۲ متر تا ایستگاه مترو فاصله خواهید داشت! همچنین اگر بخواهید به فرودگاه بروید ۳۵ دقیقه با ماشین زمان می‌برد. از طرفی باید بدانید هتل استقلال دارای پارکینگ رایگان برای مهمانان هتل به صورت غیرمسقف است.

هتل اوین تهران

هتل اوین یک هتل چهار ستاره در بزرگراه شهید چمران و تقاطع اوین است. این هتل بزرگ در سال ۱۳۴۸ افتتاح گردیده و برای نوسازی و بهسازی امکانات و خدماتش در سال ۱۳۸۵ بازسازی انجام داد. هتل اوین تهران در نزدیکی نمایشگاه بین المللی و مجموعه ورزشی انقلاب است. همچنین این هتل در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شمال تهران قرار دارد. هتل اوین به عنوان یک هتل ۴ ستاره تنوع خوبی در واحدهای اقامتی‌اش دارد که نظیر آن‌ها اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل و توئین، سوئیت رویال و اتاق ماه عسل است.

از امکانات داخلی سوئیت رویال هتل اوین می‌توان به تردمیل، میز تحریر، چیلر، نمای باغ، سونا، وان، سشوار، آباژور، دراور، دستگاه چای ساز، سرویس فرنگی، تلویزیون و میز آرایش اشاره نمود. از طرفی باید بدانید که هتل اوین تهران دارای رستوران‌های متنوع برای سرو انواع غذاهای ایرانی و شرقی است. در رستوران چینی هتل اوین می‌توانید طعم غذاهای شرقی را بچشید. علاوه بر این هتل اوین دارای پارکینگ، اینترنت بی‌سیم رایگان ، پرسنل مسلط به زبان عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی، سالن‌های چندمنظوره، کافی شاپ، آسانسور، بانک، اتاق عقد، فروشگاه و صندوق امانات است.

هتل اسپیناس بلوار تهران

برای رزرو هتل در تهران هتل ۵ ستاره اسپیناس بلوار هم گزینه خوبی است. این هتل به دلیل قرارگیری در بلوار کشاورز دسترسی ساده‌ای به پارک لاله، موزه فرش، میدان ولیعصر، بازار کامپیوتر تهران و سازمان راهداری و حمل و نقل دارد. همچنین هتل اسپیناس بلوار کشاورز به موزه هنرهای معاصر، سازمان آب و سفارت عراق نزدیک است. هتل اسپیناس بلوار تهران یک گزینه عالی برای اقامت در تهران است؛ چون تا فرودگاه فقط ۸ کیلومتر فاصله دارد! همچنین فقط با چند گام پیاده روی به ایستگاه مترو دسترسی خواهید داشت.

هتل اسپیناس بلوار دارای ۲۷۴ واحد اقامتی لوکس و مدرن بوده و به خوبی می‌تواند از میهمانان پایتخت پذیرایی کند. همچنین این هتل بزرگ و زیبا دارای چندین رستوران با دکوراسیون‌های مختلف برای پذیرایی از میهمانان است. از طرفی هتل اسپیناس بلوار دارای چندین سالن برای پذیرایی از میهمان و برگزاری تشریفات و کنفرانس است. هتل اسپیناس بلوار همچنین دارای فضای سبز، اتاق برای سیگاری‌ها، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، بیلیارد، اینترنت رایگان بی‌سیم و پارکینگ رایگان است.

هتل بزرگ تهران

یکی از هتل های لوکس تهران، هتل بزرگ است. این هتل چهار ستاره در خیابان ولیعصر قرار گرفته و جزو اقامتگاه‌های باسابقه پایتخت به شمار می‌رود. هتل بزرگ در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته و در کل ۲۳۰ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. از آن جایی که هتل بزرگ تهران در مرکز پایتخت قرار دارد دسترسی ساده‌ای به مراکز درمانی شهر، خیابان زیبای ولیعصر و مترو شهری دارد.

همچنین این هتل فقط ۱۱ کیلومتر با فرودگاه مهرآباد فاصله دارد. هتل بزرگ یک هتل بااصالت برای اقامت است و انواع امکانات و خدمات باکیفیت را به میهمانانش ارائه می‌دهد؛ نظیر آنها چندین سالن بزرگ برای برگزاری همایش، و کنفرانس، دستگاه خودپرداز، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ، استخر، فوتبال دستی، جکوزی، سونا بخار و خشک، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی، پارکینگ رایگان مسقف و اینترنت بی‌سیم در لابی و اتاق‌ها است.

هتل انقلاب تهران

با بررسی قیمت هتل های تهران در می‌یابید که هتل انقلاب یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای اقامت در پایتخت است. هتل انقلاب یک هتل ۴ ستاره بوده که در خیابان طالقانی قرار دارد. این هتل مجلل از سال ۱۳۵۵ در تهران فعالیت داشته و امروزه ۲۴۸ واحد اقامتی برای پذیرایی از میهمانان هتل دارد. هتل انقلاب هتلی ۱۶ طبقه بوده که اتاق‌هایی با سبک‌های متفاوت را به میهمانانش ارائه می‌دهد. این هتل مجلل دارای امکانات و تجهیزات مدرن برای رفاه و آسایش مسافران است. باید بدانید هتل انقلاب دسترسی آسانی به دانشگاه تهران، وزارت صنایع و معادن و دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارد.

همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات و خدمات آن بهره‌مند شوید؛ از جمله آنها فروشگاه و غرفه، نمازخانه، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، رستوران و کافی شاپ برای سرو وعده‌های غذایی و نوشیدنی، سالن بدنسازی، ماساژ، جکوزی، سونا بخار، فضای سبز، سالن جلسات کاری و میهمانی، پرسنل مسلط به چند زبان زنده دنیا، پارکینگ رایگان، روم سرویس، لاندری و اتاق چمدان است.

هتل ویستریا تهران

اگر دلتان می‌خواهد در یکی از بهترین مناطق تهران اقامت داشته باشید هتل ویستریا را رزرو کنید! این هتل نوساز در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده و چشم‌اندازی خیره‌کننده‌ از کوه‌های البرز و شهر تهران را به نمایش گذاشته است. همچنین هتل ویستریا گزینه‌ خوبی برای دعوت از همکاران و دوستان است؛ زیرا این هتل چندین رستوران و کافی شاپ مدرن دارد. در این سالن‌های پذیرایی می‌توانید انواع غذاهای باکیفیت و لذیذ را سفارش دهید و از دکوراسیون جذاب محیط‌های ساخته شده برای پذیرایی از میهمانان لذت ببرید.

هتل ویستریا اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبایی برای اقامت دارد؛ از جمله این سوئیت‌ها، سوئیت ویستریا است. امکانات این واحد نظیر آباژور، مبلمان راحتی، سشوار، تخت‌ بزرگ، صندوق امانات، یخچال، میز آرایش، جالباسی، کتری برقی، میز تحریر و سیستم تهویه مطبوع است. جالب اینجاست هتل ویستریا تا فرودگاه ۲۱ کیلومتر و تا راه آهن ۱۷ کیلومتر فاصله دارد. امکانات این هتل هم بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد که نمونه آن‌ها سالن‌های چند منظوره برای برگزاری کنفرانس، همایش، سمینار، جلسه و عروسی است. همچنین هتل ویستریا تهران برای رفاه حال میهمانانش دارای فضاهای ورزشی تفریحی جذابی مانند سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اسپا و… است.

هتل لاله تهران

اگر خدمات باکیفیت می‌خواهید باید هتل لاله تهران را رزرو کنید. هتل لاله یکی از باسابقه‌ترین هتل های پایتخت بوده که در سال ۱۳۵۰ افتتاح گردیده است. البته باید بدانید هتل لاله در سال ۱۳۹۶ بهسازی انجام داده و امروزه امکانات و خدمات خوبی ارائه می‌دهد. در کل هتل ۵ ستاره لاله ۳۷۰ واحداقامتی برای پذیرایی از میهمانان دارد. در این فضاهای اقامتی انواع و اقسام امکانات رفاهی مانند میز کار، آباژور، تلفن، یخچال، حمام، سشوار، صندوق امانات، جالباسی، آشپزخانه و سرویس فرنگی وجود دارد.

از ویژگی‌های خاص هتل لاله تهران دارا بودن چندین رستوران با فضاهای زیبا و مجلل است. در رستوران‌های هتل لاله می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، فرانسوی، چینی و فست فودهای خوشمزه را میل کنید. همچنین این هتل دارای پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، روم سرویس، لاندری، سالن بدنسازی، فضای سبز، سالن همایش و جلسات کاری، آسانسور، دستگاه خودپرداز و نمازخانه است.

هتـل کوثر تهران

یکی از هتل های معروف چهار ستاره در تهران، هتل کوثر است. این هتل در میدان ولیعصر، کوچه شهید مولایی قرار گرفته و سال افتتاح آن به ۱۳۴۱ باز می‌گردد. البته باید بدانید هتل کوثر تا به حال چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته و امروزه دارای ۹۵ واحد اقامتی است. از مزیت اقامت در هتل کوثر می‌توان به هم‌جواری‌اش با خیابان ولیعصر، نزدیک بودن به ایستگاه مترو و مراکز تجاری اشاره کرد.

همچنین هتل کوثر دارای امکانات و خدمات خوبی برای رفاه و آسایش میهمانان است که نظیر آن‌ها پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان بی‌سیم، خدمات باربری، لاندری، اتاق چمدان، فتوکپی، روم سرویس، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، عربی و استانبولی، کافی نت، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، استخر، سالن‌های همایش و کنفرانس، رستوران و کافی شاپ، دستگاه خودپرداز، نمازخانه، صندوق امانات و تاکسی سرویس است.

هتـل هما تهران

یکی از هتل های لوکس تهران، هتل هما است. این هتل ۵ ستاره در خیابان زیبایی ولیعصر، خیابان شهید خدامی قرار گرفته و سال احداث آن به ۱۳۵۲ بازمی‌گردد. از قلم نیفتد هتل هما تهران در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده و در حال حاضر دارای ۱۷۳ واحد اقامتی لوکس و مدرن است. هتل هما دسترسی آسانی به شاهراه‌های اصلی شهر، مرکز خرید ونک و دانشگاه علوم پزشکی ایران دارد. همچنین اگر بخواهید در خیابان زیبای ولیعصر پیاده‌روی کنید و به بافت قدیمی شهر سر بزنید، این هتل بهترین انتخاب است.

جالب است بدانید هتل هما تا فرودگاه مهرآباد ۱۵ کیلومتر و تا ایستگاه مترو ۹ کیلومتر فاصله دارد. هتل هما با تنوع در واحدهای اقامتی‌اش توانسته رضایت بسیاری از میهمانان را به دست آورد. در سوئیت‌های این هتل می‌توانید انواع امکانات و خدمات را مشاهده کنید که نمونه آن‌ها آباژور، وان در برخی از اتاق‌ها، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، تلویزیون، مینی بار، مبلمان راحتی، یخچال، تلفن، حمام و دستگاه چای ساز است.

از میان امکانات رفاهی و تفریحی هتل هم باید به آژانس مسافرتی، خدمات باربری، لاندری، اینترنت وایرلس رایگان، سالن بدنسازی، فضای سبز، سالن همایش، سونا خشک و بخار، زمین تنیس، خدمات ماساژ، جکوزی، اتاق عقد، آرایشگاه مردانه، فروشگاه و غرفه، دستگاه خودپرداز، آسانسور، سالن  صبحانه خوری و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتـل المپیک تهران

یکی دیگر از گزینه‌ها برای رزرو هتل در تهران هتل المپیک است. این هتل در ضلع غربی ورزشگاه آزادی واقع شده؛ به همین خاطر یک هتل منحصربه‌فرد است. هتل المپیک یک محوطه بسیار زیبا با امکانات ورزشی دارد. همچنین این هتل دارای فضای اقامتی با دکوراسیون مدرن و شیک است. در این واحدهای اقامتی امکانات و خدمات روز دنیا در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. ناگفته نماند این هتل دارای چندین سالن پذیرایی مانند رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن همایش، کنفرانس و سالن‌های گوناگون برای برگزاری سخنرانی و کلاس‌های آموزشی است.

هتل المپیک همچنین دارای چندین فضای مدرن برای تفریح میهمانان است که نظیر آن‌ها سالن بدنسازی، استخر، سونا، سالن ماساژ، حمام سنتی، سالن بیلیارد، شطرنج، زمین چمن مصنوعی فوتبال و فروشگاه و غرفه است. از دیگر ویژگی‌ها و مزیت‌های هتل المپیک تهران دسترسی آسان به فرودگاه مهرآباد است. با اقامت در این هتل فقط ۱۰ کیلومتر تا فرودگاه فاصله خواهید داشت.

هتل نیلو تهران

اگر با دیدن قیمت هتل در تهران از سفر منصرف شده‌اید به شما رزرو هتل نیلو را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل با موقعیت جغرافیایی عالی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نسبت به سایر هتل ‌ها دارد. هتل سه ستاره نیلو تهران در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، خیابان فوزیه قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۴ بازسازی گردیده و امروزه ۶۵ واحد اقامتی دارد. با رزرو هتل نیلو می‌توانید به میدان ونک، مراکز خرید و شاهراه‌های اصلی شهر تهران دسترسی داشته باشید.

از این‌ها گذشته هتل نیلو دارای سالن صبحانه خوری، رستوران ایتالیایی و کافی شاپ برای سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم است. از دیگر امکانات هتل نیلو می‌توان به سالن تشریفات و میهمانی، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، ویلچر، پارکینگ رایگان، اینترنت بی‌سیم رایگان، لاندری، تبدیل ارز و اتاق چمدان اشاره نمود.

جمع‌بندی

برای رزرو انواع هتل های تهران می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) مراجعه کنید. در این وبسایت قادر خواهید بود با کمک فیلتر هتل های ۱ تا  ۵ ستاره و هتل ‌هایی که پرطرفدار هستند را ببینید. همچنین قادر خواهید بود قیمت هتل های تهران را بررسی کنید و به صورت آنلاین یکی از آنها را برای رزرو انتخاب نمایید. علاوه بر همه این‌ها در سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید موقعیت مکانی هتل های تهران را روی نقشه ببینید و خیابان‌های اطرافش را بررسی کنید.

نظرات