بیوگرافی آرین وزیر دفتری و همسرش کیست + عکس جدید و زندگی خصوصی و فیلم ها

0

بیوگرافی آرین وزیر دفتری و همسرش کیست + عکس جدید و زندگی خصوصی و فیلم ها

آرین وزیر دفتری Arian Vazirdaftari کارگردان و فیلمنامه نویس و تهیه کننده سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۱ تیرماه ۱۳۶۷ در تهران، فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع فوق لیسانس است. او با کارگردانی آثاری همچون مثل بچه آدم، هنوز نه و فیلم بی رویا به شهرت رسید. بیوگرافی آرین وزیر دفتری به مناسبت قاچاق فیلم به رویا; از فیلم کوتاه گرفته تا فیلم بلند را در ادامه و همسرش را می خوانید. فیلم بی رویا اولین فیلم آرین وزیر دفتری است.

آرین وزیر دفتری کیست

بیوگرافی  آرین وزیر دفتری کارگردان به مناسبت قاچاق فیلم به رویا; از فیلم کوتاه گرفته تا فیلم بلند از بازیگری تا کارگردانی همراه با فیلم ها و سریال ها و پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب از مجله حرف تازه می خوانید.

آرین وزیر دفتری کارگردان کیست

بیوگرافی آرین وزیر دفتری

آرین وزیر کشوری متولد ۱۱ تیرماه ۱۳۶۷ در تهران است، او همسر شادی کرم رودی بازیگر معروف سینما می باشد.

وی فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع فوق لیسانس است. او با کارگردانی آثاری همچون مثل بچه آدم، هنوز نه و فیلم بی رویا به شهرت رسید. همسر آرین وزیر دفتری، شادی کرم رودی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی این روزها در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ با فیلم بی رویا حضور دارد که به همراه عوامل و بازیگرانی چون طناز طباطبایی و دیگر بازیگران این فیلم به ایتالیا سفر کرده تا در چشنواره ونیز شرکت کند.

بیوگرافی آرین وزیر دفتری

آرین وزیر کشور کیست؟ ? آرین وزیردفتری از کارگردانان جوان و موفق کشورمان در ۲۰ تیر ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. کارگردانی را در دوران دانشجویی با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد و بعدها با عضویت در انجمن فیلمسازان جوان تجربه کارگردانی را به دست آورد. او همسر خوشبخت کرم رودی است.

وزیر کشور فیلم های مهمی را کارگردانی کرد. به عنوان کارگردان فیلم هایی مانندنه هنوز“،”مثل یک بچه“و “بی رویا“ شناخته شده. فیلم بی رویا اولین فیلم آرین وزیر دفتری است. قاچاق و عوارض زیادی داشت.

آرین وزیردفتری با ساخت اولین و حرفه ای فیلم کوتاه «هانوز نه» در سال ۱۳۹۴ برنده سیمرغ آسیایی بهترین فیلم کوتاه جشنواره فجر، جوایز نت پک و جایزه بزرگ جشنواره فیلم کوتاه پوسان شد. . وی در سال ۱۳۹۶ با فیلم «مثل بچه آدم» به تهیه کنندگی مجید برزگر در بخش سینه بنیاد کن پذیرفته شد و سیمرغ جشنواره بین المللی را دریافت کرد. این فیلم کوتاه با بازیگرانی چون نگار عابدی، شادی کرم روی (همسر وزیر) و یزدان کوکبی صبا فیلمبرداری شده است.

سوابق هنری

آقای آرین وزیر دفتری یکی از کارگردانان جوان و مشهور سینمای ایران است که با ساخت و کارگردانی فیلم های پر طرفدار به شهرت رسید. او ابتدا با ساخت فیلم های کوتاه فعالیتش را از در حیطه کارگردانی از دوران دانش اموزی آغاز کرد و سپس با شرکت در کانون فیلم سازان جوان به طور حرفه ای وارد کارگردانی شد.

ازدواج و همسر آریان وزیر دفتری کیست

ازدواج و همسر آریان وزیر دفتری کیست

ایشان، در سال ۹۷ با شادی کرم رودی بازیگر سینما ازدواج کرد و در حال حاضر فرزندی ندارند.

از مهمترین آثار و فیلم های آریان وزیر دفتری که شاخص‌ترین آثارش می باشد می توان مثل بچه آدم و هنوز نه و فیلم بی رویا اشاره کرد.

وی با ساخت فیلم کوتاه هنوز نه در سال ۱۳۹۵ در جشنواره بزرگ آسیایی شرکت کرد و توانست جایزه جشنواره فیلم پوسان و جایزه نتپک را از آن خود کند. او همچنین در همان سال در جشنواره جهانی فیلم فجر در ایران نیز برنده جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم هنوز نه شد.

عکس آرین وزیر دفتری با داستان زندگی شخصی

از دیگر افتخارات آرین وزیر دفتری کارگردان جوان کشورمان کسب جایزه بخش سینه‌ فونداسیون جشنواره کن در سال ۱۳۹۷ برای کارگردانی فیلم کوتاه بچه آدم را می توان نام برد. او بعد از ازدواج گفته: همسرم در ادامه مسیر فعالیت های کارگردانی و نویسندگی مرا همراهی می کند

بیوگرافی آرین وزیر دفتری فیلمساز

افتحارات

فیلم «مثل بچه آدم» ساخته آرین وزیردفتری و تهیه‌کنندگی مجید برزگر ششمین فیلم کوتاه وزیردفتری و محصول انجمن سینمای جوانان ایران است که خانم شادی کرم‌رودی، نگار عابدی و یزدان کوکبی‌صبا در آن ایفای نقش کردند.

عکس و بیوگرافی آرین وزیر دفتری کارگردان و فیلمساز

فیلم کوتاه هنوز نه… به کارگردانی آرین وزیردفتری و تهیه‎کنندگی مجید برزگر و انجمن سینمای جوانان ایران، در بخش مسابقه فیلم کوتاه چهل و یکمین جشنواره فیلم پورتلند در آمریکا به نمایش در آمد و این کارگردان کشورمان موفق به کسب جایزه شد

درخشش در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ با فیلم بی رویا

فیلم بی رویا به کارگردانی ارین وزیر دفتری در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ در بخش مسابقه حضور داشت. این فیلم به تهیه کنندگی هومن سیدی می باشد.

آرین وزیردفتری در جشنواره ونیز 1401

پیج اینستاگرام آرین وزیر دفتری با عکس های جدید

صفحه رسمی و شخصی ایشان را با نشانی arian_vazirdaftari دنبال کنید

این فیلمساز جوان کشورمان درباره همسرش شادی کرم رودی نوشته:
هفت سال شد که کنار همیم.
گاهی در یک نمای متوسط و معمولی و روزمره،
گاهی در نمایی که لنزش تله‌تر از این حرف‌هاست،
و گاهی هم مثِ این عکس در نمای وایدی که دنیا داره دورمون میچرخه و ما دو تا پادشاه‌ش هستیم و قراره برونیم و بتازونیم.
ممنون که توی بالا و پایین و انواع و اقسام نماها و قروقمیش‌های زندگی کنارم بودی و هستی.❤😘

زندگینامه آرین وزیر دفتری فیلسماز

آرین وزیردفتری کیست عکس و بیوگرافی

نظرات