اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بی رویا با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم بی رویا و بیوگرافی نقش های بازیگران در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم بی رویا، فیلم ایرانی به کارگردانی آرین وزیر دفتری و تهیه کنندگی سعید سعدی و هومن سیدی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و رازآلود ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۴۰۰ است، حالا قرار است در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ بر روی پرده های سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بی رویا با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

فیلم “بی رویا” روایتگر ماجرای زوج جوانی است به نام “رویا” و “بابک” که قصد مهاجرت از ایران را دارند. دو هفته پیش از مهاجرت رویا با دختری بی‌نام و نشان مواجه می‌شود. حضور دختر در زندگی آنها به اتفاقاتی عجیب منجر شده و به تدریج هویت رویا دچار دگرگونی می‌شود. معمای هویتِ رویا با حضور بیشتر دختر در بطن زندگی او و بابک، کامل و کامل‌تر می‌شود تا جایی که…

خلاصه داستان فیلم بی رویا

فیلم «بی‌رویا» اولین فیلم بلند آرین وزیردفتری است که تهیه‌کنندگی این اثر به صورت مشترک بر عهده‌ی سعید سعدی و هومن سیدی است. وزیر دفتری پیشتر با فیلم کوتاه «هنوز نه…» موفق به کسب بهترین فیلم کوتاه از جشنواره جهانی فجر شده و با فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» در بخش سینه‌فونداسیون جشنواره کن حضور داشت.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بی رویا به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بی رویا به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: آرین وزیر دفتری، تهیه کننده: سعید سعدی و هومن سیدی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، چهره‌پرداز: عظیم فراین، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، تدوین: مهدی سعدی، صدابردار:‌ رشید دانشمند، صداگذار: زهره علی‌اکبری، موسیقی: بامداد افشار، جلوه‌های میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های بصری: محسن خیرآبادی.

نظرات