پخش زنده و آنلاین بازی والیبال آمریکا و لهستان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ پنجشنبه ۱۷ شهریور

1

پخش زنده و آنلاین بازی والیبال آمریکا و لهستان یک چهارم قهرمانی جهان ۲۰۲۲ پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

پخش زنده بازی والیبال آمریکا و لهستان امشب پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ شبکه سه مرحله حذفی نهایی والیبال قهرمانی‌ جهان ۲۰۲۲ + تماشا آنلاین والیبال آمریکا و لهستان والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مرحله حذفی زنده و با کیفیت عالی همراه پخش والیبال آمریکا و لهستان شبکه سه زنده بازی های مرحله یک‌ هشتم نهایی والیبال قهرمانی‌ جهان ۲۰۲۲ با نتیجه و خلاصه بازی در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

بازی والیبال آمریکا و لهستان مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان 2022

پخش زنده بازی آمریکا و لهستان مرحله حذفی قهرمانی جهان ۲۰۲۲

امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان تیم های ملی والیبال آمریکا و لهستان از سری مسابقات یک چهارم نهایی والیبال قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ به دیدار هم می روند.

تیم ملی والیبال لهستان و آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف هم خواهند رفت. لهستانی ها و آمریکایی ها تاکنون سه بار در این فصل با هم روبرو شده اند. لهستان به عنوان نماینده اروپا در مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال و مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان مقابل آمریکا پیروز شده است. همچنین آمریکا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها والیبال، لهستان را شکست داده است

ساعت و نتیجه بازی آمریکا و لهستان جام جهانی ۲۰۲۲ امروز

ساعت بازی آمریکا و ترکیه پنجشنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران به مصاف خواهند رفت که تا ساعاتی دیگر نتیجه بازی بروز رسانی میشود:

بازی والیبال آمریکا و لهستان را به صورت زنده از حرف تازه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

جزئیات پخش

همچنین می توانید از شبکه های پخش زنده والیبال آمریکا و لهستان در شبکه بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت کمک بگیرید تا اگر علاقه مند به تماشای انلاین این بازی بودید بتوانید به راحتی مسابقه را تماشا کنید

چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز روزهای چهارشنبه ۱۶ شهریور در لیوبلیانای و پنج‌شنبه ۱۷ شهریور در شهر گلیویس برگزار خواهد شد تا از چهار تیم برتر جهان رونمایی شود و تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات خود را روز شنبه ۱۹ شهریور در سالن اسپودک آرنا شهر کاتوویتسه در کشور لهستان پیگیری کنند.

در جریان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال تونس رفت و موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد. در دیگر دیدارهای برگزار شده از این دور، تیم ملی والیبال آمریکا به مصاف والیبال ترکیه رفت و به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. با این نتیجه، دو تیم آمریکا و لهستان در دور بعدی این رقابت‌ها باید به مصاف هم بروند.
فدراسیون جهانی والیبال در خصوص تقابل دوباره والیبال لهستان و آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی نوشت: حالا لهستانی ها در مرحله یک چهارم نهایی با آمریکا بازی خواهند کرد.

جدال لهستان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها و آمریکا دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۸ در مرحله بعد یکی از دیدارهای جذاب جام بیستم جهان خواهد بود. عقاب‌های لهستانی در این دوره از مسابقات در تلاش هستند با امتیاز میزبانی به سومین قهرمانی متوالی خود دست یابند.

1 دیدگاه در “پخش زنده و آنلاین بازی والیبال آمریکا و لهستان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ پنجشنبه ۱۷ شهریور

  1. ناشناس گفت:

    شبکه ۳ تلویزیون ایران بازی جام جهانی والیبال را پخش نمیکند اونوقت بازیهای باشگاهی فوتبال اروپا را پخش میکند . براستی چرا به خواسته های مردم اهمیت نمیدهند ؟ چرا تلویزیون باید متعلق به چند نفر افراد خاص باشد ؟
    مسابقات جهانی در سطح تمیهای ملی برای مردم مهم و جالب است که متاُسفانه مردم محروم از تماشای آنها .

نظرات