ساعت و برنامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ نتایج

0

ساعت و برنامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ نتایج

ببینید: برنامه والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات پس از اتمام تمامی بازی های مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ اعلام شد.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022

پس از انجام تمامی بازی های مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲، که از روز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ شهریور به میزبانی مشترک لهستان و اسلوونی، تایم های صعود کننده به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شدند و بر همین اساس تیم‌های ملی والیبال لهستان، برزیل و اسلوونی، فرانسه، ایتالیا، آمریکا، اوکراین، آرژانتین به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

متاسفانه تیم ملی والیبال کشورمان در مقابل برزیل با نتیجه ۳ – ۰ باخت و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی باز ماند و پرونده حضور بلند قامتان ایران در جام جهانی والیبال ۲۰۲۲ بسته شد

برنامه و ساعت دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به‌وقت تهران را در زیر با بروزرسانی جدید می بینید:

چهارشنبه ۱۶ شهریور

ساعت ۲۰؛ ایتالیا – فرانسه

ساعت ۲۳:۳۰ اسلوونی – اوکراین

پنج‌شنبه ۱۷ شهریور

ساعت ۲۰؛ آرژانتین – برزیل

ساعت ۲۳:۳۰؛ لهستان – آمریکا

در پایان مرحله یک‌چهارم نهایی از چهار تیم برتر جهان رونمایی می‌شود و تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات خود را روز شنبه نوزدهم شهریورماه در سالن اسپودک‌آرنا شهر کاتوویتسه در کشور لهستان (میزبان مرحله مقدماتی) پیگیری خواهند کرد.

دیدارهای رده‌بندی و نهایی نیز روز یکشنبه بیستم شهریورماه در همین شهر و سالن برگزار و تیم‌های اول تا سوم معرفی خواهند شد.

گفتنی است تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان در بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان و در غیاب روسیه پرافتخارترین کشور این رقابت‌ها به‌دنبال چهارمین قهرمانی خود در جهان هستند.

نظرات