انجام تبلیغات واتساپی از طریق بانک شماره کنکور

0

انجام بازاریابی برای ارائه خدمات به مشتری یک روش انجام تبلیغات سنتی است. این روش ثبت سفارش برای محصول در گذشته کارایی بسیار زیادی داشته، اما امروزه دیگر فرصت انجام چنین تبلیغی وجود ندارد و انجام آن بسیار هزینه‌بر است. علاوه­بر این، به دلیل وجود روش‌های بهتر و استفاده از ظرفیت‌های فضا مجازی، دیگر لزومی برای انجام بازاریابی و گرفتن سفارش به­صورت حضوری نیست. یکی از برنامه‌های بسیار کاربردی برای انجام بازاریابی و تبلیغات، واتساپ است.

این برنامه مجازی از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است که انجام تبلیغات را از نظر زمانی به حداقل ممکن می‌رساند. به­طوری‌که شما برای انجام تبلیغات نیازی به تهیه کاتالوگ نخواهید داشت؛ لزومی برای حضور در مکان خاصی نیست و نیاز به پاسخگویی تلفن‌های بسیار زیاد نیز ندارید. مثلاً انجام تبلیغات محصولات کنکوری برای انتخاب رشته یا ارائه برنامه‌های مطالعاتی کنکور، نیازمند برقراری ارتباط گسترده با دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان است. واتساپ با قابلیت ارسال پیام انبوه این امکان را برای شما فراهم کرده تا به بانک شماره کنکور دسترسی پیدا کنید و محصولات خود را در قالب یک محتوا متنی به­صورت مستقیم به این دانش‌آموزان ارسال کنید.

 تبلیغات واتساپی

ارسال پیام انبوه در پنل واتساپ جهت انجام بازاریابی مدرن!

یکی از برنامه‌های مجازی مورد استفاده در سراسر دنیا، واتساپ است که قابلیت ارسال پیام انبوه برای تبلیغ دارد. پنل واتساپ از امکانات بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است که میزان زیادی از پیام‌های تبلیغاتی را به تعداد زیادی کاربر در کمترین زمان ارسال می‌کند؛ درحالی­که اگر شما بخواهید این پیام‌ها را به­صورت دستی ارسال کنید، امکان مسدودیت اکانت واتساپ شما وجود دارد و همچنین این کار بسیار خسته‌کننده است.

بنابراین، انجام بازاریابی مدرن از طریق پنل واتساپ شرایط بهتری را برای صاحبان کسب­وکار مختلف فراهم کرده تا انبوه زیادی از پیام تبلیغاتی را به مخاطبان خود ارسال کنند. مخصوصاً تبلیغات مربوط به محصولات کنکور از این طریق به­راحتی انجام می‌شود و بانک شماره کنکور در دسترس صاحبان مؤسسات و پکیج‌های کنکوری قرار می‌گیرد.

تبلیغات واتساپی

روش‌های مختلف ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ

برای انجام تبلیغات از طریق ارسال پیام انبوه در واتساپ روش‌های مختلفی به‌کار گرفته می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. هر‌کدام از این روش­ها برای استفاده در کار‌های تبلیغاتی خاصی مناسب هستند. همچنین، سامانه تبلیغاتی واتگستر پکیج­های گوناگونی برای کاربران خود فراهم کرده است که صاحبین مشاغل می­توانند بر‌اساس نیاز خود، یک نمونه خاص این پکیج را تهیه کنند. از مزیت­های دیگر این روش تبلیغی می­توان به این مورد اشاره کرد که کسب­وکار‌های مختلف می­توانند به بانک شماره مورد‌نظرشان (بانک شماره کنکوری­ها، سازمان‌ها و …) دسترسی پیدا کنند.

ارسال محتوا تبلیغاتی به صورت دستی برای مخاطبین محدود

در این روش شما تعدادی از مخاطبین را به حالت معمولی انتخاب می‌کنید و پیام تبلیغاتی خودتان را به­صورت دستی برای آن‌ها ارسال می‌کنید. این روش ساده‌ترین راه ارسال پیام انبوه تبلیغاتی در برنامه واتساپ است؛ اما این روش با مشکلاتی مثل عدم وجود شماره تلفن مخاطبین در موبایل شما همراه است که در این حالت پیام به­صورت اسپم برای مخاطب ارسال می‌شود و کاربر بدون دیدن پیام شما، اکانتتان را بلاک خواهد کرد.

ارسال محتوا تبلیغاتی در گروه

روش دیگری که برای تبلیغات در واتساپ کاربرد دارد، ساختن گروه­هایی است که مخاطبان زیادی در آن باشد. سپس شما می‌توانید پیام تبلیغاتی را به این گروه ارسال کنید. مشکل این نحوه تبلیغ نیز نادیده گرفتن چنین پیام‌هایی در گروه‌های با تعداد اعضا زیاد است و تعداد کمی از کاربران به محتوا پیام شما دقت می‌کنند. در‌نهایت، تمام تلاش شما برای انجام تبلیغ بیهوده خواهد بود.

ارسال محتوا تبلیغاتی در پنل واتساپ

بهترین روش ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ از این طریق است که تأثیر‌گذاری و بازدهی بسیار زیادی دارد. پیام تبلیغاتی از طریق پنل واتساپ به­صورت نامحدود ارسال می‌شود و تعداد زیادی مخاطب پیام شما را در پی­وی خود مشاهده می‌کنند. بانک شماره کل کشور نیز از این طریق در دسترس شما خواهد بود تا بتوانید محتوا کنکوری خودتان را برای تعداد زیادی از افراد که در بانک شماره کنکور موجود هستند، ارسال کنید. در‌نتیجه، این روش تبلیغات در واتساپ بهتر از راه‌های دیگر است.

تبلیغات واتساپی

واتگستر به عنوان بهترین سامانه انجام تبلیغات در واتساپ

سامانه‌های بسیار زیادی وجود دارند که در حوزه انجام تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کنند و خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این میان واتگستر جزء معروف‌ترین سامانه‌هایی است که خدمات بسیار با‌کیفیتی دارد و کسب­و­کار‌های معتبر در سراسر کشور به این سامانه اعتماد دارند. محتوا تبلیغاتی کنکوری شما از طریق پنل واتساپ و بانک شماره کنکور به­راحتی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و فروش محصولات شما به­طور تضمینی افزایش پیدا می­کند.

این سامانه از یک تیم متخصص و مجرب برخوردار است که طراحی‌های بسیار با‌کیفیتی برای سامانه واتگستر انجام داده‌اند و کسب­و‌کار‌ها می‌توانند تبلیغاتشان را در این پیام‌رسان محبوب برای انبوه زیادی از مشتریان ارسال کنند. البته این روش بیشترین بازدهی را نسبت به سایر روش‌های تبلیغات سنتی دریافت کنند تبلیغات در واتساپ به­صورت نفر به نفر انجام می‌شود؛ امکان پاسخ­دهی به مشتری بسیار راحت‌تر است و ثبت سفارش نیز در کمترین زمان انجام می‌شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به سایت سامانه واتگستر مراجعه و با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید تا از روش­های مناسب برای تبلیغ استفاده کنید.

نظرات