عکس و فیلم مراسم ازدواج و عروسی دمت اوزدمیر را با همه حواشی کامل ببینید

0

عکس و فیلم مراسم ازدواج و عروسی دمت اوزدمیر را با همه حواشی ببینید

عروسی دمت اوزدمیر بازیگر ترکیه ای و اوزهان کوچ شب گذشته با حضور بازیگران ترک و چهره های معروف هنری کشور ترکیه برگزار شد. تصاویر و عکس و فیلم عروسی دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ از سه مدل لباس عروسی تا آرایش و اکسسوری و سالن عروسی و میهمانان را در این صفحه مشاهده کنید.

عروسی دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر بازیگر مشهور و محبوب ترکیه‌ای، پس از طی چند ماه نامزدی با اوزهان کوچ خواننده معروف ترکیه ای، شب گذشته مراسم ازدواجشان را با حضور خانواده و دوستانشان جشن گرفتند. نکته باورنکردنی این مراسم، پوشیدن سه مدل لباس عروسی توسط خانم بازیگر بود که حسابی سروصدا کرده و صفحات مجازی جنجالی شده است.

عکس و فیلم مراسم ازدواج و عروسی دمت اوزدمیر را با همه حواشی کامل ببینید

در مراسم ازدواج دمت اوزدمیر و اوزهان، بازیگرانی چون مورات بوز و ابراهیم چلیک کول، بنسو سورال و همسرش، اسر یننلر و خانواده‌اش، مورات دالکیلیچ و بیراند تونجا، هانده دوعان دمیر، دنیز بایسال، انور سایلاک و فورکان پالالی و … حضور داشتند.

مدل لباس عروسی دمت اوزدمیر بازیگر معروف

لباس عروسی دمت اوزدمیر بازیگر معروف

دمت اوزدمیر در شب عروسی خود، سه لباس عروسی به تن کرد، هر سه مدل لباس وی توسط طراحان مدل معروف و بزرگ مد طراحی شده بود که در نوع خود بی نظیر بود و سلیقه منحصر بفرد و انتخابش باعث تحسین مهمانان و طرفداران دمت شد.

عروسی دمت اوزدمیر بازیگر معروف

اما لباس عروسی اصلی و مهم او توسط ادا گونگور انجام شده بود که در عین سادگی بسیار خوش فرم و شیک بود. لباس دوم این بازیگر از جنس ساتن بود که توسط نیهان پکر طراحی شده است. اما سومین لباس عروسی دمت اوزدمیر از برند الکساندر مک کوئین است و با رنگ صورتی ملیح خود، تازه عروس ترکیه‌ای را زیباتر کرده است. طراحی و دوخت متفاوت قسمت سینه لباس به همراه توری که در بخش بالایی آن قرار گرفته است.

فیلم عروسی دمت اوزدمیر بازیگر معروف

حواشی

دمت در صفحه اینستاگرامش گفته یکی از لباس‌های خود را به کسی که می‌خواهد به زودی عروس شود هدیه می‌دهد.

دمت اوزدمیر بازیگر مشهور ترک با سریال «پرنده سحرخیز» و خانه تولدت سرنوشت توست به شهرت جهانی رسید و توانست در بسیاری از کشورهای دنیا، محبوبیت به دست آورد.

همسر دمت اوزدمیر کیست

دمت اوزدمیر و اوغوزهان کوچ که مدتی پیش مراسم نامزد ی خود را برگزار کرده بودند، حالا با مراسم عروسی و ازدواج با شکوهی، آغاز زندگی مشترک خود را با خانواده و همکاران و دوستانشان جشن گرفتند.

دمت اوزدمیر Demet ozdemir زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ بازیگر و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

اعوزهان کوچ همسر دمت اوزدمیر خواننده و عضو هیئت ژوری برنامه اوسس ترکیه است

نظرات