بیوگرافی ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی تبار در انگلیس + خانواده و سوابق

0

بیوگرافی ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی تبار در انگلیس + خانواده و سوابق

ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی بریتانیایی متولد سال ۲۰۰۱ در شهر هستینگز انگلیس، اولین شرکت کننده بدون آرایش در تاریخ مسابقات دختر شایسته بریتانیا در سال ۲۰۲۲ است. در ادامه هب معرفی و بیوگرافی ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی تبار در مسابقه دختر شایسته انگلیس همراه خانواده و سوابق و زندگی شخصی ملیسا رئوف اهل کدوم شهر است و پیج اینستاگرامش از مجله حرف تازه میخوانید:

ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی کیست

بیوگرافی ملیسا رئوف دختر شایسته

ملیسا رئوف فینالیست ایرانی‌تبار مسابقه دختر شایسته انگلستان، اصالتا تبریزی است. او می‌گوید با جامعه ایرانی در ارتباط است و از آن‌ها بازخوردهای مثبتی گرفته است و به ایران سفر کردم و عاشق کشوری هستم که ریشه ام از آنجاست . پدر ملیسا اهل تبریز است. او تبدیل به اولین شرکت‌کننده بدون آرایش در تاریخ ۹۴ ساله مسابقه‌های دختر شایسته در سال ۲۰۲۲ شد.

بیوگرافی ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی تبار در انگلیس + خانواده و سوابق

ملیسا رئوف کیست

او شرکت کننده ایرانی بریتانیایی مسابقات دختر شایسته انگلیس (Miss England) بدون آرایش و بدون گریم با چهره ای طبیعی و نچرال و بدون عمل زیبایی است که به فینال این مسابقات راه پیدا کرده است و حالا در صفحات مجازی خبرساز شده و عکس و خبرش در بیشتر رسانه های داخلی و خارجی آمده است. ملیسا رئوف باید ماه اکتبر ۲۰۲۲ در فینال با شرکت کننده های دیگر برای به دست آوردن تاج دختر شایسته انگلیس به رقابت بپردازد.

ملیسا رئوف کیست

خانم رئوف در حال حاضر دانشجوی رشته علوم سیاسی است و در حال تحصیل است و در کنار تحصیل مدتی است وارد حیطه مدلینگ شده است. او درباره انگیزه شرکت در مسابقات میس انگلیس در مصاحبه ای با نشریه ایندیپندنت گفته: «این اتفاق برای من خیلی ارزشمند است چون فکر می کنم خیلی از دخترها در سن های مختلف به خاطر این آرایش می کنند که احساس می کنند باید این کار را انجام دهند.»

او در ادامه گفت: «اگر کسی مشکلی با ظاهر خودش ندارد، نباید او را مجبور کنیم صورت خود را با آرایش بپوشاند. نقص هایمان ما را به کسی که هستیم تبدیل کرده اند و همین موضوع هم هست که هر کسی را منحصر به فرد می کند.»

پیج اینستاگرام ملیسا رئوف

رئوف گفته گرچه خود آرایش کردن را از سن کم شروع کرده است اما تصمیم گرفت برای مسابقه دختر شایسته انگلیس این عادت دیرینه را کنار بگذارد.

او گفت: «هیچوقت احساس نکردم در استانداردهای زیبایی می گنجم. اخیراً قبول کرده ام که همینطور که هستم زیبا هستم و به خاطر همین تصمیم گرفتم بدون آرایش در این مسابقه شرکت کنم.»

«من با همین چیزی که هستم احساس اعتماد به نفس می کنم. اما آرایش مرا پنهان می کند. من همینی ام که هستم. ترسی از نشان دادن خودم ندارم. دلم می خواست نشان دهم که ملیسای واقعی کیست.»

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب

ملیسا رئوف اهل کجاست

پیج اینستاگرام ملیسا رئوف با عکس های جدید

پیج اینستاگرام ایشان را با نشانی * دنبال کنید. او در اینستاگرامش با انتشار عکسی از خود در مسابقه دختر شایسته انگلیس با چهره ای بدون آرایش منتشر کرده و نوشته عیب های خود را پذیرفته است.او می گوید پیام های زیادی از دخترانی دریافت کرده که به او گفته اند باعث شده اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند.

او همچنین می گوید: «با توجه به اهمیت بسیار زیاد مسأله ی سلامت روان، دلم می خواهد همه ی دخترها احساس خوبی داشته باشند. دلم می خواهد همه ی استانداردهای زیبایی را از بین ببرم. من فکر می کنم همه ی دخترها همانطور که هستند زیبا هستند. این کار را به خاطر همه ی دخترها انجام دادم.»

واکنش ها

انجی بیزلی، مدیر مسابقه دختر شایسته انگلیس گفته: ما در سال ۲۰۱۹ یک بخش مدل برتر بدون آرایش به مسابقه اضافه کردیم چون بیشتر شرکت کننده ها با تصاویری ثبت نام می کردند که هم به شدت ویرایش شده بودند، هم خودشان آرایش زیادی در آن ها داشتند. هدف ما از این کار این بود که زن ها را تشویق کنیم خود واقعی شان را بدون نیاز به پنهان شدن پشت آرایش و فیلترها به ما نشان دهند و این اولین باری است که می بینیم شرکت کننده ای در مرحله ی نیمه نهایی مسابقه کاملاً بدون آرایش با دیگران رقابت می کند و خودش گفت که نسبت به شرکت کننده های دیگر احساس برتری می کند.

نظرات