کشف حجاب نیوشا مدبر بازیگر زن ایرانی با ماجرای مهاجرت به ترکیه + عکس

0

کشف حجاب نیوشا مدبر بازیگر زن ایرانی با ماجرای مهاجرت به ترکیه + عکس

ویدئوی منتشر شده از کشف حجاب نیوشا مدبر بازیگر سینمای ایران در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته و با واکنش های زیادی همراه بود

کشف حجاب نیوشا مدبر

نیوشا مدبر با انتشار یک فیلم از مهاجرت به ترکیه خبر داد و سپس فیلمی از لحظه کشف حجابش در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت که با واکنش های منفی همراه شد که در زیر عکس کشف حجاب نیوشا مدبر بازیگر زن ایرانی در ترکیه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

هر چند چهره از بازیگران مطرح و بزرگ سینما و تلویزیون در ایران نبود و در این سال ها با بازی در ۴ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم نیوشا مدبر در این سال، بازیگری در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار، سریال آمین به کارگردانی مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی، فیلم دو لکه ابر به کارگردانی مهرشاد کارخانی و فیلم دختر به کارگردانی سیدرضا میر کریمی محسوب می‌شود.

کشف حجاب نیوشا مدبر بازیگر ایرانی با ماجرای مهاجرت به ترکیه + عکس

ماجرای جنجالی کشف حجاب این بازیگر در ترکیه با واکنش های تند و منفی برخی کاربران مواجه شد و برخی آن را برای دیده شدن و جذب فالوور دانستند که اینروزها بین سلبریتی ها و چهره های اینستاگرامی باب شده و به هر حرکت و اقدامی برای جذب فالور و معروف شدن دست می زنند تا دیده شوند و به پول و شهرت برسند.

نیوشا مدبر، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است.
پیش از آنکه وارد عرصه بازیگری شود به خاطر رشته اش که گرافیک بود، مدیر تبلیغات شرکت الکترو لوکس بوده است.
نیوشا مدبر نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۴ در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار بازی کرده است

نظرات