فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری با مائورو سریلی فایتر ایتالیایی و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری با مائورو سریلی فایتر ایتالیایی و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل مبارزه وحشتناک امیر علی اکبری با مائورو سریلی فایتر ایتالیایی و واکنش ها را ببینید در ویدئوی مسابقه مبارزه امیر علی اکبری مبارز حرفه ای رشته MMA در چارچوب مسابقات وان چمپیونشیپ ۲۰۲۲ همراه جزئیات و زمان مسابقه وی امروز در ادامه از مجله حرف تازه ببینید:

مبارزه امیر علی اکبری با مائورو سریلی فایتر ایتالیایی

فیلم منتشر شده از مبارزه امیر علی اکبری با مائورو سریلی فایتر ایتالیایی از سری مسابقات وان چمپیونشیپ در سنگاپور در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پربازدید شد. امیر علی اکبری کشتی گیر و ورزشکار رشته MMA در سومین مسابقه خود در وان چمپشیونشیپ در مقابل مائورو سریلی فایتر ایتالیایی  به پیروزی رسید و به گفته کاربران فضای مجازی خاطره تلخ باخت و شکست هالک ایرانی را از اذهان پاک کرد که در فیلم زیر ببینید:

دانلود ویدئو

علی‌اکبری پس از پیروزی بر حریف ایتالیایی خود در وان چمپیونشیپ ۲۰۲۲ گفت: بعد از سه سال و نیم عذاب و طرد شدن دوباره به مبارزه و پیروزی برگشتم.خدا را شکر با لطف خدا و محبت امیرالمومنین و آقا صاحب الزمان موفق به شکست حریف ایتالیایی شدم. با علیرضا استکی خیلی خوب بازی را آنالیز کرده بودیم و حریف ایتالیایی، واقعاً گردن کلفت بود و تمام برنامه این بود که در حمله‌های او مشت بزنیم و او را پایین ببریم.

امیر علی اکبری، فایتر سنگین وزن رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA این فایت را در سنگاپور برگزار کرد.

امیر علی اکبری موفق شد در اواخر راند دوم مبارزه ، مائورو سریلی از ایتالیا را ناک اوت فنی کند. به این ترتیب علی اکبری توانست اولین برد خود در سازمان وان چمپیونشیپ را ثبت کند.

علی‌اکبری که پیش از این دو دیدار گذشته خود را در این سازمان با شکست واگذار کرده بود، پس از آغاز همکاری مجدداً با علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در این دیدار با شرایط بهتری در مبارزه حاضر شد و سرانجام در دقیقه ۹ راند دوم حریف خود را وادار به پذیرش شکست کرد.

علی‌اکبری تصریح کرد: در مبارزه منتظر ماندم تا سرانجام با حمله فایتر ایتالیایی تاکتیک خود را پیاده کردیم. خدا را شکر نتیجه زحمات یک ساله خود و ۶ ماه‌ اخیر که علیرضا استکی به ما اضافه شد و خیلی از ایراداتم را برطرف و مبارزه را آنالیز کرد را گرفتیم. بعد از سه سال و نیم سختی، عذاب و طرد شدن به مبارزه بازگشتیم و به لطف خدا به پیروزی برگشتیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

گفتنی است که مسابقات رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA در سال ۲۰۲۲ در سنگاپور برگزار می شود.

نظرات