پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و آرژانتین شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ کامل ببینید

1

پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و آرژانتین قهرمانی جهان شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱

پخش زنده بازی والیبال ایران و آرژانتین امشب شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ شبکه سه در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + تماشا آنلاین والیبال ایران و آرژانتین والیبال قهرمانی جهان زنده از شبکه های داخلی و خارجی همراه پخش والیبال ایران آر ژانتین شبکه سه زنده بازی های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با نتیجه و خلاصه بازی در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

بازی والیبال ایران و آرژانتین قهرمانی جهان 2022

پخش زنده بازی والیبال ایران و آرژانتین قهرمانی جهان ۲۰۲۲

امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰ به وقت ایران، تیم های ملی والیبال ایران و ارژانتین از سری مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ به دیدار هم می روند. بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین از والیبالیست های مطرح و تکنیکی جهان هستند. آرژانتین اولین مسابقه خود را با تیم ملی والیبال کشورمان در چارچوب بازی های والیبال قهرمانی جهان آغاز می کند.

تیم ملی والیبال ایران امشب در اولین بازی خود در چارچوب مسابقات قهرمانی والیبال جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت

ساعت و نتیجه بازی و آرژانتین قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امروز

ساعت بازی ایران و آرژانتین روز شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰ به وقت ایران به مصاف خواهند رفت که تا ساعاتی دیگر نتیجه بازی ایران و آرژانتین بروز رسانی میشود:

بازی والیبال ایران و آرژانتین به صورت زنده از حرف تازه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

همچنین می توانید از شبکه های پخش زنده والیبال ایران و آرژانتین در شبکه بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت کمک بگیرید تا اگر علاقه مند به تماشای انلاین این بازی بودید بتوانید به راحتی مسابقه را تماشا کنید

امروز علاوه بر جدال ایران و آرژانتین از ساعت (۲۰:۰۰) است؛ ترکیه و چین (۱۳:۳۰)، هلند و مصر (۱۶:۳۰)، تونس و پورتوریکو (۲۰:۰۰)، اوکراین و صربستان (۲۳:۰۰) و ایتالیا و کانادا (۲۳:۰۰) نیز دیدار خواهند کرد

ترکیب بازیکنان و کادر فنی تیم ایران

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ هستند.

گفتنی است که مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ۴ شهریور آغاز شد تیم ملی ایران پنجم شهریور در اولین مسابقه خود به میدان خواهد رفت. دیداری حساس برابر آرژانتین که بسیاری معتقد هستند که نتیجه آن می‌تواند در تعیین سرنوشت این گروه نیز تاثیر زیادی داشته باشد.

محمدرضا موذن درمورد مسابقه تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین که فردا(شنبه پنجم شهریور) ساعت ۲۰ آغاز می‌شود، گفت: فردا دیدار بسیار مهمی داریم و نخستین بازی ما در قهرمانی جهان با آرژانتین است. رفته رفته وارد فاز شب قبل از مسابقه می‌شویم تا آنالیز، ریکاوری و استراحت خوبی داشته باشیم و نمایش خوبی مقابل حریف ارائه دهیم.

امسال دو بار مقابل آرژانتین بازی کردیم که یکی از آن‌ها دوستانه و در جام واگنر بود. در مجموع شناخت خوبی از این تیم داریم و امیدارم بتوانیم عملکرد خوبی مقابل آرژانتین داشته باشیم.

 

1 دیدگاه در “پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و آرژانتین شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ کامل ببینید

  1. عادل گفت:

    ماشالله بچه ها بازی سخت و نفسگیری بود درعین حال هم باید فت آرژانتین هم بازنده نبود باریک الله به هردو تیم🐬👌👌👌👌👌👌امیدوارم هردوشون درمقابل مصروهلندم پیروزو صعودکنند.

نظرات