بیوگرافی کلارا چیا مارتی همسر جدید پیکه + زندگی شخصی و ماجرای آشنایی

0

بیوگرافی کلارا چیا مارتی همسر جدید پیکه + زندگی شخصی و ماجرای آشنایی

کلارا چیا مارتی نامزد و عشق جدید پیکه کیست؟ بیوگرافی کلارا چیا مارتی و همسرش پیکه با عکس و سوابق همراه زندگی شخصی و خانواده و ناگفته های رابطه عاشقانه کلارا چیا مارتی و پیکه با حواشی و جنجال های جدید ازدواج و عروسی و عکس های لورفته دونفره و عاشقانه این چهره را در ادامه مطلب می خوانید

کلارا چیا مارتی دوست دختر پیکه کیست

بیوگرافی کلارا چیا مارتی

کلارا چیا مارتی متولد ۱۹۹۹ در بارسلونا اسپانیا، دانشجوی راوبط عمومی و نامزد جدید جرالد پیکه فوتبالیست معروف اسپانیایی است که با شروع رابطه عاشقانه با پیکه وارد زندگی شکیرا شد و این زوج را از هم جدا کرد. در واقع کلارا چیا هووی شکیرا خواننده معروف است که در حال حاضر از پیکه جدا شده است.

بیوگرافی کلارا چیا مارتی

سوابق شغلی

پارتنر جدید پیکه، کلارا، ۲۳ ساله و اهل بارسلوناست. او در رشته‌ی روابط عمومی تحصیل کرده و در شرکت خصوصی پیکه به عنوان کارمند مشغول به کار بوده است.

بر اساس گزارش های به دست امده درباره سوابق و شغل کلارا چیا مارتی، در جدیدترین خبرها، نشریه مارکا در گزارشی درباره سوابق و شغل او نوشت: « کلارا پیشخدمت یکی از کلاب‌هایی بود که پیکه با ریکی پویگ و سایر هم تیمی‌های خود به آنجا می‌رفت و در آن زمان شایعات جدایی او از شکیرا هم وجود داشت اما چیزی که ما نمی‌دانستیم این بود که این رابطه قبلاً تمام شده بود و آنها جدا زندگی می کردند.»

گفتنی است که پیشتر گفته شد که کلارا چیا کارمند یکی از شرکت‌های پیکه است و همین موضوع عامل آشنایی آن‌ها بوده بود

اما به تازگی وب‌سایت Vanitatis افشاگری جنجالی کرده و شغل اصلی پارتنر جدید پیکه را لو داده است.

سن و زندگی شخصی کلارا چیا مارتی

این زوج برای اولین بار با هم در کنسرت دنی مارتین دیده شدند و شایعه خیانت پیکه به شکیرا به واقعیت پیوست . اما در جدیدترین اخبار پیکه با عشق جدید خود در یک مراسم رسمی شرکت کرد که عکس های لورفته عاشقانه آنها باعث واکنش های منفی برایش شده است.

ماجرای آشنایی پیکه با کلارا

گفته می شود که کلارا پیشخدمت یکی از کلاب‌هایی بود که پیکه با ریکی پویگ و سایر هم تیمی‌های خود به آنجا می‌رفت و در آن زمان شایعات جدایی او از شکیرا هم وجود داشت اما چیزی که ما نمی‌دانستیم این بود که این رابطه قبلاً تمام شده بود و آنها جدا زندگی می کردند.»

به گفته این منبع، به نظر می‌رسد که هم تیمی پیکه در بارسلونا یعنی ریکی پویگ، یکی از دلایل با هم بودن پیکه و کلارا باشد:« ریکی، خواهرش کارلوتا و نامزدش جما ایگلسیاس همگی بخشی از اکیپ دوستان صمیمی کلارا هستند. یکی از دلایلی که آنها به این مکان رفتند این بود که کلارا احساس همراهی بیشتری داشته و علاوه بر این حریم خصوصی آن‌ها هم در این کلاب حفظ می‌شد.»

نظرات