زمان و ساعت بازی استقلال و مس کرمان ۳ شهریور ۱۴۰۱ با حضور بانوان مشخص شد

0

ساعت و تاریخ و زمان بازی استقلال و مس کرمان با حضور بانوان و زنان در ورزشگاه آزادی از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ مشخص شد و استقلال پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف مس کرمان می رود جزئیات خبر و محل برگزاری و شبکه پخش مسابقات را میخوانید.

ساعت بازی استقلال و مس کرمان فردا پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱

زمان دقیق بازی استقلال و مس کرمان پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ با حضور زنان مشخص شد

مجله حرف تازه – تیم فوتبال استقلال ایران و مس کرمان در هفته سوم رقابت‌ های لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم آزادی از ساعت ۱۹ به مصاف هم خواهند رفت. خبر خوش درباره این مسابقه این است که بانوان و زنان فوتبال دوست نیز می توانند در ورزشگاه و استادیوم آزادی برای تماشای بازی حضور پیدا کنند و مجوز حضور بانوان در بالزی استقلال و مس کرمان صادر شد.

 

این دیدار پنجشنبه ۳ شهریور از ساعت ۱۹ برگزار می‌ شود.

گفتنی است استقلال در سومین بازی خود در لیگ برتر بیست و دوم باید عصر روز پنجشنبه، سوم شهریورماه در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹ به مصاف مس کرمان برود.

لازم به ذکر است که مس کرمان و ملوان، از جمله تیم های تازه وارد به لیگ برتر هستند که فرزاد حسین خانی سرمربی‌گری مس کرمان است.

استقلال هفته پیش به پیروزی ۳ بر ۱ در مقابل ملوان دست یافت و مس کرمان هم مشابه با استقلال نتیجه گرفته و پس از قبول شکست ۳ بر ۲ مقابل نفت مسجدسلیمان، مقابل پیکان در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز شد

حضور زنان در ورزشگاه آزادی

با هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است ۵۰۰ زن هوادار استقلال نیز مجوز حضور در ورزشگاه را دریافت کنند و در صورت تمایل دیدار تیم‌های استقلال و مس را از نزدیک تماشا کنند.

در دیگر دیدار‌های هفته سوم، روز پنجشنبه همزمان با بازی استقلال مس رفسنجان و ذوب در فولادشهر به میدان می‌روند.

از ساعت ۲۰، نفت مسجدسلیمان میزبان پیکان است و نساجی هم در وطنی پذیرای ملوان خواهدبود تا دربی شمالی لیگ برتر برگزار شود و سایر دیدار‌ها روز جمعه برگزار خواهدشد.

 

نظرات