شرکت معماری و طراحی در تهران

0

با توجه به پرطرفدار بودن همیشگی بازار طراحی و معماری، شرکت‌های زیادی هستند که این خدمات را در شهرهای مختلف ارائه می‌دهند. یکی از بهترین شرکت‌ها در این حوزه، گروه معماری بام است که تجربه و نمونه‌ پروژه‌های موفق زیادی دارد. این شرکت با گردآوری جمعی از بهترین فارغ التحصیلان دانشکده‌های معماری کانادا و تهران توانسته به خوبی رضایت مشتریان خود را جلب کند. در ادامه با خدمات این شرکت بیشتر آشنا خواهیم شد:

 طراحی ویلا توسط گروه معماری بام

طراحی مطب توسط گروه معماری بام

یکی از خدمات اصلی گروه معماری بام، طراحی مطب و کلینیک در شهرهای مختلف است. طراحی مطب نکات مهمی دارد که حتما قبل از طراحی باید به آن توجه شود. مثلا اگر مطب در طبقه همکف ساختمان قرار نداشته باشد، باید حتما برای دسترسی راحت بیماران آسانسور داشته باشد. متخصصین شرکت بام از تمام این قوانین و محدودیت‌ها اطلاع داشته و با آگاهی کامل شما را در طراحی مطب یا کلینیک راهنمایی می‌کنند. این شرکت با حذف قسمت‌های غیرضروری در طراحی یک مطب هزینه ساخت آن را کم می‌کند بدون اینکه به کیفیت کار آسیبی برسد.

طراحی مطب و کلینیک

بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان قدیمی بسیار تاثیرات مثبتی در روحیه افراد خانواده دارد. البته برای بازسازی نیز قوانین خاصی وجود دارد که اگر از آن‌ها مطلع نباشید، نمی‌توانید بازسازی خانه خود را انجام دهید. مثلا بازسازی آپارتمان نباید تغییرات بنیادی در ظاهر ساختمان ایجاد کند. همچنین برخی از اقدامات بازسازی مثل جابجایی دیوارها یا راه پله احتیاج به مجوز شهرداری دارد. گروه معماری بام خدمات بازسازی آپارتمان را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. اگر خودتان بازسازی آپارتمان را بدون مشورت با متخصصین این حوزه برعهده بگیرید بسیار خسته و کلافه خواهید شد. درنهایت نتیجه خوبی نیز دریافت نخواهید کرد.

طراحی ویلا توسط گروه معماری بام

متخصصین گروه بام بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه  طراحی انواع ویلا  و باغ ویلا دارند. شما می‌توانید هرگونه ایده و طرح در زمینه ویلا را با مشاوران این گروه مطرح کنید. معماران این شرکت قبل از شروع ساخت پروژه با کمک نرم‌افزارهایی مثل اتوکد، اسکچاپ و تری دی مکس نمایی از پروژه را برای شما ترسیم می‌کنند. نمونه پروژه‌های زیادی با سبک‌های مختلف طراحی مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و … در داخل سایت بام قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را با جزئیات کامل مشاهده نمایید. همچنین یکی از راه‌های کاهش هزینه طراحی ویلا، استفاده از ویلاهای پیش ساخته شده به گفته معماران بام است.

طراحی نمای ساختمان

طراحی نمای ساختمان

نمای یک ساختمان درواقع حکم لباس و پوشش آن را دارد و هرچقدر زیباتر و کاربردی تر باشد، بهتر می‌تواند توجه افراد را به درون ساختمان نیز جلب کند. به همین دلیل طراحی نمای ساختمان اهمیت زیادی دارد. ممکن است یک ساختمان از بهترین مصالح موجود در بازار برای طراحی داخلی خود استفاده کرده باشد اما با داشتن نمای نامناسب هیچکس رغبت نکند که به داخل آن نگاهی بیاندازد. طراحی نمای ساختمان می‌تواند کامپوزیت، شیشه‌ای، آجری و رومی یا تلفیقی از این نماها باشد. هزینه طراحی نمای ساختمان توسط گروه معماری بام بسته به نوع مصالح انتخابی، نوع طرح نما، ابعاد و متراژ ساختمان و محل جغرافیایی متغیر است.

طراحی روف گاردن توسط شرکت بام

چند سالی است طراحی روف گاردن رایج‌ تر از قبل شده است. روف گاردن درواقع طراحی یک فضای سبز بر روی پشت بام ساختمان مسکونی یا تجاری و حیاط منازل است. در طراحی روف گاردن معمولا از نیمکت‌های چوبی، آلاچیق، باربیکیو، چمن‌های مصنوعی یا طبیعی، گلدان‌های متناسب با فضا و در برخی از موارد استخر و جکوزی استفاده می‌شود. طراحی روف گاردن در فضای بام ساختمان مزایایی مثل کاهش آلودگی و خنک کردن هوا، جلوگیری از هدر رفتن آب باران و افزایش عمر سقف دارد.  هزینه طراحی روف گاردن توسط گروه بام با استفاده از بهترین متریال بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

نظرات