فیلم کامل ماجرای بیماری پانیک متین ستوده از شروع تا تجربه مرگ را ببینید

0

فیلم کامل ماجرای بیماری پانیک متین ستوده از شروع تا تجربه مرگ کامل را ببینید

فیلم کامل ماجرای ابتلای متین ستوده به بیماری پانیک از شروع تا تجربه مرگ را ببینید در فیلم جدید تجربه وحشتناک متین ستوده از مرگ و مریضی و بیماری متین ستوده بازیگر را تا علت بیماری و درمان در ادامه مطلب میخوانید:

بیماری متین ستوده, علت بیماری متین ستوده, تجربه فوت متین ستوده, بیماری پانیک متین ستوده, مریضی متین ستوده

مجله حرف تازه –متین ستوده بازیگر کشورمان راز خود را درباره بیماری اتک پانیک یا حمله وحشت خود فاش کرد و درباره ابتلا به بیماری پانیک که از سال ۱۳۹۳ درگیر آن بوده توضیحاتی را در گفتگو با مجله تی وی پلاس ارائه کرد.

علت بیماری و مریضی متین ستوده

مرداد ۱۴۰۱ متین ستوده بازیگر پرده از بیماری پانیک خود داد. او در گفتگویی با مجله تی وی پلاس روند ابتلا و شروع حملات بیماری پانیک تا تجربه مرگ متین ستوده بازیگر جوان اعلام کرد که دچار بیماری اتک پانیک یا بیماری وحشت هست و هر روز با شروع حملات بیماری با مرگ دست و پنجه نرم می کند و لحظات سخت و طاقت فراسایی را با شروع اتک پانیک تجربه می کند. علت بیماری ناگهانی متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون اتک پانیک است که او برای درباره آن صحبت کرده و افشاگری کرده است که هر روز مرگ را تجربه می کنم و با مرگ قریب الوقوع مواجه هستم

علت بیماری متین ستوده چیست

بازیگر سریال یادآوری در ادامه مصاحبه خود می گوید: من ترسی از مرگ ندارم و آنرا تجربه کردم. تقریبا از سال ۹۳ و در هنگام فیلمبرداری سریال میکائیل دچار حملات بیماری شدم و اصلا خبر نداشتم که چه بیماری دارم و هیچ اطلاعی از بیماری نداشتم. اما شروع حملات ابتدا با بالا رفتن ضربان قلبم بود و سپس حالت تهوع و سرگیجه و سوزن سوزن شدن دست و پا را تجربه کردم.

بیماری متین ستوده چیست

آنروز مرگ را تجربه کردم و گفتم که دارم می میرم و دچار سکته مغزی شدم، تمام دستگاه های علائم حیاتی به من وصل بود و من آن شب در بیمارستان ماندم . اما پزشکان می گفتند چیزی نیست.

بخشی از گفتگوی خانم ستوده درباره تجربه مرگ و بیماری وی را در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود ویدئو

آشنایی با بیماری حمله پانیک یا اتک پانیک

بیماری پانیک یا حمله وحشت‌ زدگی یا اختلال وحشت‌ زدگی، یکی از انواع اختلالات اضطرابی بوده و زمانی اتفاق می‌افتد که بیمار حملات وحشت ناگهانی و غیرمنتظره‌ای را تجربه میکند. بیمار وقتی احساس وحشت ناگهانی و طاقت فرسایی کند که دلیل مشخصی ندارد، ممکن است دچار حمله پانیک شود.

بیماری پانیک متین ستوده چه بیماری است

هرچند دلایل وقوع حملات پانیک به روe شنی برای متخصصان کشف نشده است، اما تحقیقات نشان داده که این بیماری ممکن است دلایل ژنتیکی داشته باشد. همچنین اختلال پانیک میتواند با اتفاقات قابل توجهی که در زندگی فرد رخ می‌دهد، مثل دانشگاه رفتن، ازدواج یا فرزند آوری و از دست دادن عزیزان همراه است.

نشانه‌های حمله پانیک از قبیل تعریق ، تنگی نفس ، تپش قلب و، تهوع و سرگیجه ، گر گرفتگی یا سردی ، لرزش و درد یا ناراحتی در قفسه سینه بی‌ حسی و … می باشند.

 

نظرات