جدیدترین مدل کفش اسپرت پسرانه بچگانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱

0

کفش اسپرت پسرانه ابتدایی :  نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید می تواند زمان بسیار مناسبی برای خرید کفش اسپرت برای مدرسه باشد. قبل از خرید کفش مدرسه، نکاتی را بررسی کنید تا خرید خوبی داشته باشید. به همین جهت ما مجموعه ایی از کفش های اسپرت پسرانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کفش پسرانه ویژه مدرسه

جدیدترین مدل کفش اسپرت پسرانه بچگانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱

نکات مهم خرید کفش پسرانه :

کفش ها را چک کنید: باید عرض انگشت بچه بین انتهای کفش و انتهای بلندترین انگشت پا باشد،عریض ترین قسمت پا باید با عریض ترین قسمت از کفش مطابقت داشته باشد،مکانیزم چفت و بست باید پاشنه را محکم در پشت کفش نگه داشته باشد،کفی کفش نباید بچرخد،پاشنه باید نرم اما راحت باشد و قسمت عقبی کفش محکم و ثابت باشد.

کفش اسپرت پسرانه ویژه ابتدایی

راهنمای خرید

کفش اغلب یک سال تحصیلی کار خواهد کرد: بعد از سه سالگی فرزند، پای آنها هر شش ماه به نصف اندازه رشد خواهد کرد، به این معنی که کفش های مدرسه به طور کلی بین نه ماه و یک سال اندازه آنها خواهد بود. با این حال، اگر پسر دلبندتان در طول سال تحصیلی جهش رشد داشته باشد، ممکن است پاهای آن ها نیز به اندازه کافی بزرگ شده باشد.

کفش پسرانه چراغدار

کفش با کیفیت بالا بخرید : به خاطر داشته باشید که خرید کفش های با کیفیت بهتر می تواند باعث صرفه جویی در پول شما شود، زیرا آن ها به راحتی نخواهند پوشید و باید در طول سال تحصیلی جایگزین شوند. هم چنین کفی ساخته شده از لاستیک و دوخت دو تایی در اطراف ناحیه پنجه، عمر بیشتری به آن ها خواهد داد.

 راهنمای خرید کفش پسرانه مدرسه

انعطاف پذیری در جلو : کفشی را بردارید و سعی کنید با هل دادن انگشت به بالا، آن را خم کنید. یک کفش خوب درقسمت گودی انگشت پا خم می شود، اما نه بیشتر این کار به کودک شما کمک می کند با انگشتان پا حرکت کند در حالی که نیمی از پای خود را ثابت و ایمن نگه می دارد. اما نه انعطاف بیش ازحد چون کفش هایی که به راحتی خم می شوند پشتیبانی کافی را ایجاد نمی کنند.

نکات مهم کفش اسپرت بچگانه

خیلی سنگین نباشد : کفش های سنگین می تواند به معنی درد ماهیچه و درد پا، به ویژه برای افراد کوچک باشد. آستر جوراب و یا کفی کفش باید نرم، راحت و ساخته شده از پارچه جاذب باشد تا عرق کردن پا را کاهش دهد شما باید بتوانید به راحتی آن را در آورید، در صورت نیاز آن را با نمونه ارتوپدی جایگزین کنید.بند کفش و سگک و.. همگی به یک اندازه خوب هستند، اما از کفش های لیزی که قابل تنظیم نیست استفاده نکنید.

کفش پسرانه ابتدایی

آیا قیمت اهمیت دارد؟ بله زیرا کفش ها باکیفیت بیشتر به جای چسب ، دوخته می شوند،کفش های ارزان تر اغلب مقوا در قسمت کفی دارند در حالی که کفش های گران قیمت تر ممکن است از جنس پلی اورتان ساخته شوند،کفش های ساخت بهتر هم چنین پوشش مناسبی از پارچه های قابل تنفس دارند و کمتر از پلاستیک استفاده می کنند،کف یک کفش را می توان ترکاند به این معنی که در داخل کفی هوا وجود دارد اما آن ها همچنین می توانند پاشنه کفش را فرسوده کنند و به راحتی فرو بروند.

کفش پسرانه شیک

کفش اسپرت پسرانه بچگانه

مدل های جدید کفش اسپرت پسرانه

بهترین جنس های کفش اسپرت بچگانه

کفش بچگانه

همراه ما باشید

نظرات