مدل جدید کوله پشتی پسرانه ویژه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱

0

کوله پشتی پسرانه متوسطه : فرارسیدن سال تحصیلی جدید، با خرید وسایل تازه برای مدرسه همراه است. از آن‌جا که دانش‌آموزان باید به صورت روزانه کیف و کوله پشتی مدرسه را با خود حمل کنند، راهنمای خرید کیف مدرسه بسیار موثر است. به همین جهت به همین جهت ما مجموعه ایی از کوله پشتی های پسرانه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کوله پشتی پسرانه متوسطه اول و دوم

مدل جدید کوله پشتی پسرانه ویژه متوسطه اول و دوم ۱۴۰۱

اولین قدم برای انتخاب بهترین کیف مدرسه، انتخاب سایز درست آن است. کیف بزرگ‌تر لزوما کیف بهتر نیست! اینکه یک کیف، بزرگتر و جادارتر باشد طبیعتا برای گذاشتن وسایل بیشتر مناسب است، اما همین امر باعث می‌شود داشن آموزان وسایل بیشتری با خود به مدرسه ببرند و سنگین بودن کیف در طولانی مدت موجب دردهای ناحیه کمر می‌شود! پس برای انتخاب سایز کیف و کوله پشتی مدرسه اندازه و فرم کوله پشتی مدرسه را متناسب با فرم بدن و اندازه بدنی خود دانش آمور انتخاب کنید، طوری که با آن احساس راحتی داشته باشد.

راهنمای خرید

نکات مهم خرید کوله پشتی پسرانه :

کوله پشتی باید چرمی یا برزنتی باشد تا به اسانی تغییر شکل ندهد و شکل ان با قرار دادن کتاب، دفتر و … تغییر نکند. یک کوله پشتی خوب برای مدرسه، باید بند پهنی داشته باشد تا وزن کیف با کمک شانه ها و مفصل ران قابل حمل باشد. داشتن یک لایه اسفنجی در پشت کیف باعث می شود فشار بر روی ستون مهر ه‌ها کمتر شود.

کوله پسرانه متوسطه اول

کیف ها و کوله هاي‌ تک بند که بندشان طبق معمول از یک سمت بدن بر دوش میوفتد، درصورت استفاده‌ طولانی مدت سبب نامتقارن شدن ستون مهره ها و احساس درد در نواحی شانه، گردن و کمر می شود.

بند کیف یا کوله حداقل باید شش سانتی متر عرض داشته باشد تا وزن ان با فشار بر رشته هاي‌ عصبی یا نواحی گذر رگ‌هاي‌ خونی باعث آسیب، ضعف و گزگز دست یا بازو و شانه نشود.

کیف مدرسه پسرانه خاص

کوله را طوری بر پشت خود قرار دهید که حین حرکت پیچ و تاب نخورد یا جا به جا نشود.

بخش فوقانی کوله نباید بالاتر از شانه هایتان باشد. بخش تحتانی ان باید بالاتر از استخوان لگن و باسن قرار گیرد.

کوله اي بخرید که دو بند شانه‌اي و یک بند کمری داشته باشد. بندهای کوتاه یا بلند شونده‌ قابل تنظیم، پهن و اسفنجی، با توزیع مناسب تر وزن، فشار و آسیب کمتری به بدن وارد میکند.

کوله پشتی پسرانه جین

جنس کوله‌ پشتی :

پارچه‌های با الیاف مصنوعی جدید عمر طولانی‌تری دارند، اما کوله‌پشتی‌های چرمی نوع قدیمی و قابل اعتماد‌تر و محبوب‌تری هستند.

پارچه های مصنوعی نسبت به چرم سبک تر هستند. اگر یک کیف چرمی انتخاب کنید، حتی اگر خالی هم باشد و وسیله‌ای هم درون آن نباشد باز بسیار سنگین‌ است.

پارچه های مصنوعی مانند پلی استر و نایلون نسبت به الیاف طبیعی مانند پنبه نسبت به آب مقاوم‌تر هستند.

الیاف طبیعی مانند کنف نسبت به مصنوعی از نظر زیست محیطی پایدارتر هستند. اگر به داشتن یک کوله‌پشتی سازگار با محیط زیست اهمیت می دهید، الیاف طبیعی را انتخاب کنید.

بهترین جنس کیف مدرسه پسرانه

زیپ‌ مناسب کوله پشتی :

نوع زیپ می تواند در راحتی کوله‌پشتی تاُثیر‌گذار باشد. اگر جنس و نوع زیپ مرغوب نباشد زود خراب می‌شود. این را در نظر بگیرید دانش‌آموز در طول روز بارها زیپ را باز و بسته خواهد کرد پس بسیار مهم است زیپ روان باشد. بهترین زیپ‌ها نوع زیپ دو سر هستند. زیپ‌های بزرگ انتخاب کنید، این نوع زیپ‌ها بادوام‌تر هستند.

مدل های جدید کوله پشتی پسرانه

برای خرید کوله پشتی متوسطه اول و دوم یک کوله ی حرفه‌ای انتخاب کنید، این کیف می‌تواند در طول دانشگاه هم همراه شما باشد، کافیست در انتخاب آن دقت داشته باشید :

شما دو انتخاب برای کیف‌های مدرسه دبیرستانی دارید، انتخاب اول شما کیف‌های ساده و بزرگتری است که برای لپ تاپ یا وسایل بیشتری جا دارند، آن‌ها معمولا به لحاظ ارگونومیک مناسب‌تر و استانداردتر بوده و بنابراین می‌توانید با آن حجم وسایل سنگین‌تری را حمل کنید. این کیف‌ها معمولا طرح‌های ساده‌تر و رنگ‌های طبیعی دارند، نکته‌ای که باعث می‌شود همیشه کاربردی بوده و هرگز از مد نیافتند.

انتخاب دوم کیف‌های فانتزی‌تر با طرح و رنگ‌های بیشتر است، کیف‌های مدرسه‌ای که دست شما را برای انتخاب‌های روی مد روز باز می‌گذارد! این مدل کیف‌های  راهنمایی و دبیرستانی ممکن است به اندازه دسته اول حرفه‌ای نباشند، ساختار ساده‌تری دارند و برای وسایل کمتر و سبک‌تری جا دارند اما شاد و خاص هستند و برای روزهای عادی مدرسه مناسبند! اما این مدل بیشتر برای دختران مناسب است.

راهنمای خرید کیف مدرسه دبیرستانی

کیف پسرانه پارچه ایی و ساده

نکات مهم خرید کیف مدرسه

همراه ما باشید

نظرات