بیوگرافی نیهات دوغان خواننده و همسر ایرانی اش آرزو + زندگی و ازدواج جدید

0

بیوگرافی نیهات دوغان خواننده و همسر ایرانی اش آرزو + زندگی و ازدواج جدید

نیهات دوغان خواننده ترکیه ای متولد ۱۳ فوریه ۱۹۷۶ در ترکیه کیست بیوگرافی نیهات دوغان (Nihat Doğan) و همسرش با عکس فرزندان و سوابق و افتخارات و آثار و ترانه ها و پیج اینستاگرامش تا ازدواج با آرزو دختر ایرانی با عکس عروسی و ازدواج در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی نیهات دوغان خواننده با عکس

بیوگرافی نیهات دوغان خواننده ترکیه ای

  • نام کامل : نیهات دوغان (Nihat Doğan)
  • تاریخ تولد : ۱۳ فوریه ۱۹۷۶
  • اصالت : کرد تبار اهل ترکیه
  • محل تولد : استانبول ، ترکیه
  • پیشه : بازیگر – خواننده
  • زمینه فعالیت : موسیقی
  • همسر : دو بار ازدواج کرده
  • همسر دوم : دختر ایرانی به نام آرزو

نیهات دوغان متولد ۱۳ فوریه ۱۹۷۶ در استانبول، نوازنده و خواننده کرد تبار اهل ترکیه است. او بیشتر در ژانر کردی و محلی در حیطه موسیقی فعالیت می کند.

بیوگرافی نیهات دوغان خواننده ترکیه ای

سوابق هنری

دوغان از سال ۱۹۹۴ وارد حیطه موسیقی و خوانندگی شد. او با انتشار اولین آلبوم خود به نام Kırdın Kalbimi در سال ۱۹۹۴ فعالیت حرفه ای موسیقی خود را آغاز کرد. با شرکت در Survivor ترکیه در سال ۲۰۱۱ محبوبیت بیشتری به دست آورد

نیحات دوغان از سال ۲۰۱۲ به عنوان مدیر فنی باشگاه فوتبال Büyükderespor منصوب شد، اما به دلیل اینکه مدرک مدیریتی ندارد، به طور رسمی این سمت را ندارد. پس از بیانیه فدراسیون فوتبال ترکیه مبنی بر اینکه “در صورت لزوم مدیر فنی یک باشگاه می تواند به عنوان سرپرست و مدیر یک تیم منصوب شود” دوغان مدیریت تیم را بر عهده گرفت.

نهیات دوغان کیست

خانواده

پدرش در کودکی انها را رها کرده و او به مناسبت روز پدر در برنامه زنده در تلویزیون ترکیه این راز ر ا فاش کرد و گفت : از پدری که به زنش و بچه هاش توجهی ندارد و خیرش به آنها نمی رسد من روز پدر را تبریک نمی گویم و جشن نمی گیرم. او این صبحت ها را با اشک گفت و کسانی که بیننده برنامه در استودیو بودند ناراحت شدند و اشک از چشمانشان جاری شد. او مدتی ساکن آلمان بود و پس از یک سال اقامت در آنجا، تصمیم گرفت به ترکیه بازگردد و به حرفه موسیقی بپردازد.

همسر نیهات دوغان کیست

نیهات خواننده ترکیه ای تا کنون دو بار ازدواج رسمی داشته که ازدواج اولش به جدایی و طلاق انجامید. وی در سال ۲۰۰۶ با سدا سایان خواننده ترک ازدواج کرد که خیلی زودن به جدایی و طلاق انجامید

او برای بار دوم با یک دختر ایرانی به نام آرزو ازدواج کرد و برای خواستگاری سفری به ایران نیز داشت. نیهات ۴۷ ساله است و همسر ایرانی‌اش آرزو ۳۸ سال دارد.

ازدواج و همسر ایرانی نیهات دوغان کیست

همسر ایرانی نیهات دوغان کیست

این خواننده مشهور ترکیه ای پس از آشنایی با یک دختر ایرانی با در اوت ۲۰۲۲ با وی ازدواج کرد و مراسم ازدواج بسیار ساده و خانوادگی را برگزار کرد.همسرش گویا باردار است و او خبر پدرش شدنش را نیز در رسانه ها فاش کرد و گفت: «ما یک مراسم خودمانی داشتیم، زیرا همسرم در انتظار بچه است.»

آهنگ های نهیات دوغان خواننده ترکیه ای

این خواننده با تاکید بر اینکه برای ترغیب همسرش به ایران رفته است، گفت: «خیلی دنبال خانم آرزو دویدم، خیلی تلاش کردم تا ازدواج کنم، بعد با مادرم به ایران رفتم و از خانواده او خواستم و اگر خدا بخواهد بعداً عروسی بزرگی خواهیم داشت. این زوج با اختلاف سنی ۹ سال زندگی مشترک خود را آغاز کردند

بازیگری

نیهات در کنار موسیقی در عرصه سینما نیز مشغول بوده و در سریال معروف سلطان و حرم به ایفای نقش پرداخته است. البته نقش مکمل داشته و تاکنون در نقش های اصلی بازی نکرده است. بیشترین شهرت او به دلیل فعالیت موسیقی و خوانندگی و می باشد

نظرات