بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو کیست +بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

0

بیوگرافی بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو + عکس های جدید جنجالی

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و آشنایی با شهرزاد عبدالمجید بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه شهرزاد عبدالمجید بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال در پناه تو را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش فیروزه زن دایی مریم در سریال در پناه تو

شهرزاد عبدالمجید فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین با بازی در سریال هتل و سریال در پناه تو به شهرت رسید و با فیلم سینمایی ماهرخ به کارگردانی محمدرضا حافظی نیز وارد سینما شد. او در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده.

سریال در پناه تو توسط حمید لبخنده کارگردانی شده و مجموعه ای درام عاشقانه و خانوادگی می باشد

شهرزاد عبدالمجید در سریال در پناه تو نقش فیروزه زندایی مریم (لعیا زنگنه) را بازی کرده که درباره چند دانشجو می باشد که اتفاقات تلخ و شیرینی برای آنها رخ میدهد به ایفای نقش پرداخته است.

شاید برخی فکر می کردند شهرزاد عبدالمجید پس از در پناه تو بتواند تبدیل به یکی از بازیگران موفق حداقل در مدیوم تلویزیون باشد اما این اتفاق نیفتاد. تعداد کارهای او بسیار محدود است. او حتی سینما را با بازی در فیلم ضیافت به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد ولی این فیلم اولین و آخرین کار سینمایی‌اش بود. البته عبدالمجید در سریال‌های پرمخاطبی چون فقط به خاطر تو و تب سرد هم بازی کرد اما این سریال‌ها هم خیلی نتوانستند کارنامه کاری او را تغییر دهند.

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو کیست

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو

او متولد ۱۷ مرداد ۱۳۴۸ تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. شهرزاد عبدالمجید در تهران به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز نمود. وی دارای یک برادر و یک خواهر می‌باشد.

عکس جدید بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو

سوابق بازیگری

شهرزاد عبدالمجید از بازیگران قدیمی و با سابقه تئاتر و تلویزیون است و در خصوص نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت: از حدود سال ۱۳۷۳ بازیگری را شروع کردم. در کلاس های آقای سمندریان دوره بازیگری دیدم و نزد آقای معیریان دوره گریم را گذراندم. سال ۱۳۷۴ اولین سریالم را که متعلق به گروه اقتصاد بود کار کردم. سریال « در پناه تو » ، فیلم سینمایی « ضیافت » ، « شبی دیگر » دارینوش ، سریال « فقط به خاطر تو » ، سریال « تب سرد » کارهای بعدی ام بودند.

عکس جدید بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو

شهرزاد عبدالمجید فارغ التحصیل کلاس های آزاد استاد سمندریان است و در تله فیلم تهتقاری ، ویلای پر ماجرا ، دم بافته ، به رنگ حضور ، ماهرخ ،نقش لیلی ، آغاز این صدا، سوگند، فرصتی دیگر شاید ، گاهی به پشت سر نگاه کن ، قصه های شیرین و فرهاد ، ثروت بزرگ ، سکانس آخر، عروسک شکسته، گل سرخی می میرد نیز بازی کرده است.

عکس جدید بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو

این بازیگر با سابقه که در حال حاضر خبری از او در حطیه سینما و تلویزیون نیست، با بازی در سریال در پناه تو ، تب سرد به شهرت رسید. بازی در سریال های تلویزیونی تهران پلاک ۱، شبی دیگر ، کمین ، یجور دیگه ، فقط بخاطر تو ،آب و آتش ، نرگس ، معما، خاکستر و باد ، داستان های کوتاه و … از دیگر آثار هنری عبدالمجید است.

بیوگرافی بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو

مجموعه تلویزیونی «در پناه تو» به کارگردانی زنده یاد حمید لبخنده یكی از آن سریال‌های محبوب دهه ۷۰ است. فیروزه زن‌دایی قصه «در پناه تو» می گوید: من را که هر جا می‌دیدند کلی فحش و فضیحت بار رامین پرچمی می‌کردند و از دستش شاکی بودند! من هم می‌ایستادم توضیح می‌دادم که خودش اصلا این شکلی نیست و این اقتضای شخصیتی است که در فیلم بازی می‌کند.

عکس جدید بازیگر نقش فیروزه در سریال در پناه تو

خودم هم نمی‌دانستم قرار است نقش «فیروزه» را بازی کنم. من رفتم دفتر آقای شاهسواری تست دادم و بعد از دو هفته زنگ زدند که تو انتخاب شدی و بیا سر تمرین. هیچ کس از شخصیت‌ها تا روز آخر خبر نداشت. کل فیلمنامه را خوانده بودیم اما کسی خبر نداشت چه نقشی را بازی می‌کند. وقتی به من گفتند تو فیروزه هستی خودم خوشم آمد.

 

نظرات