عکس/ استوری جنجالی لوکا مارکوویچ درباره پیوستن به پرسپولیس به زبان فارسی

0

عکس/ استوری جنجالی لوکا مارکوویچ درباره پیوستن به پرسپولیس به زبان فارسی

عکس استوری لوکا مارکوویچ درباره پرسپولیس و پیوستن به پرسپولیس به زبان فارسی برای هوداران پرسپولیس با جمله امیدوارم بزودی خبر خوشی بیاورم در شبکه های اجتماعی خبرساز شد همراه جزئیات و خبرهای جدید از استوری فارسی تا پیوستن به پرسپولیس را در ادامه میخوانید

استوری فارسی لوکا مارکوویچ درباره پرسپولیس

لوکا مارکوویچ مهاجم سابق یوونتوس خبرهایی درباره پیوستن به پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش به زبان فارسی منتشر کرد که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشته است. خبر پبوستن این مهاجم برجسته و تکنیکی یوونتوس طرفداران پرسپولیس را خوشحال کرده است و حالا معتقدند که این استوری چراغ سبز مهاجم سابق یوونتوس به پرسپولیس است. چند روز پیش خبر فالو کردن پیج پرسپولیس توسط او با شور و حرارت از سوی برخی صفحات مجازی، با عنوان «ستاره سابق یوونتوس» منتشر شد.

عکس/ استوری جنجالی لوکا مارکوویچ درباره پیوستن به پرسپولیس به زبان فارسی

لوکا مارکوویچ، مهاجم ۲۲ ساله صربستانی که از او به عنوان یکی از گزینه‌های خط حمله پرسپولیس یاد می‌شد با انتشار یک استوری به زبان فارسی به شایعات حضورش در ایران دامن زد. او ضمن تشکر از حمایت هواداران پرسپولیس اعلام امیدواری کرده که به زودی خبرهای خوشی برای هواداران این تیم بیاورد.

این مهاجم سابقه بازی برای تیم‌هایی چون ستاره‌سرخ بلگراد، کروتونه و تیم‌های پایه یوونتوس را هم در کارنامه دارد و ارزش او در سایت ترانسفرمارکت ۳۰۰ هزار یورو است.

عکس لوکا مارکوویچ بازیکن پرسپولیس

پس از جدایی شرزود تمیروف از پرسپولیس که مورد تائید قرار گرفت و او بزودی اردوی سرخپوشان را ترک خواهد کرد، حالا با استوری فارسی لوکا مارکوویچ که اخیرا نامش در فضای رسانه‌ای دیده می‌شود، این گمانه زنی ها بوجود می آید که دومنی مهاجم پرسپولیس در راه است و او کسی نیست جز لوکا مارکوویچ اهل صربستان. او یک استوری به زبان فارسی منتشر کرد و در آن به هواداران پرسپولیس وعده داد که به زودی خبرهای خوبی را برای آنها خواهد داشت.

لوکا مارکوویچ سابقه حضور در تیم زیر ۲۳ سال یوونتوس را در کارنامه خود دارد و عملکرد چندان موفقی هم نداشت و تنها چهار گل در لیگ امیدهای ایتالیا به ثمر رسانده است. حالا قرارداد این بازیکن در تابستان با تیمش به پایان رسید و مسئولان باشگاه علاقه‌ای به حفظ مارکوویچ نشان ندادند.

نظرات