آموزش احراز هویت در بروکر لایت فارکس و ثبت نام بروکر آمارکتس

0

یکی از شرط های اصلی فعالیت در بروکر لایت فارکس، طی کردن مراحل احراز هویت می باشد. لایت فارکس نیز همچون سایر بروکر جهت احراز هویت کاربری، چندین مرحله و آیتم دارد که نیازمند ارائه برخی مدارک است.

اخبار شرکت ها- در توضیحات زیر به نحوه انجام احراز هویت این بروکر و همچنین نحوه شارژ حساب معاملاتی می پردازیم.

نحوه احراز هویت بروکر لایت فارکس

هر کاربری باید قبل از انجام احراز هویت، باید مراحل ثبت نام در بروکر لایت فارکس را به طور کامل سپری کرده باشد. ثبت نام در این بروکر چندان دشوار نیست و تنها با ارائه مشخصات فردی، ایمیل و شماره تلفن ثبت نام شما انجام می شود.

پس از ثبت نام در بروکر لایت فارکس، جهت احراز هویت باید بر روی گزینه پروفایل در منوی سمت راست سایت کلیک کنید تا وارد صفحه ای مانند تصویر زیر شوید.

 بروکر لایت فارکس

پس از ورود به صفحه پروفایل کاربریتان، از طریق منوی وسط صفحه، گزینه تایید مشخصات را انتخاب کنید. با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه دیگری می شوید که در آن مشخصات و اطلاعات شخصی شما نمایش داده می شود.

بروکر لایت فارکس

در این صفحه شما می توانید تمامی اطلاعات و مشخصات خود را تغییر دهید و در صورت لازم تصحیح کنید. در انتهای صفحه دو گزینه احراز هویت و همچنین اثبات آدرس وجود دارد که برای تکمیل فرآیند احراز هویت لایت فارکس باید بر روی آن ها کلیک کنید.

با کلیک بر روی گزینه احراز هویت، پنجره ای برای شما باز خواهد شد که در آن باید اطلاعات خودتان مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و … را به صورت انگلیسی وارد کنید. در مرحله دوم از شما باید به منظور اثبات هویت خودتان یک عکس از کارت ملی، پاسپورت، گواهینامه رانندگی ارسال کنید. توجه داشته باشید که برای احراز هویت لایت فارکس تنها ارسال یکی از مدارک ذکر شده کافی است. عکس مدرک خودتان را آپلود کنید تا پس از بررسی تیم پشتیبانی لایت فارکس، تایید شود.

مرحله دوم برای احراز هویت لایت فارکس، اثبات آدرس است. برای انجام این کار ابتدا باید آدرس محل زندگی خودتان را در کادر مربوطه وارد کنید. سپس یک عکس از قبض منزل در سایت آپلود نمایید. توجه داشته باشید که در قبض حتما نشانی منزل درج شده باشد. به عنوان جایگزین قبض شما می توانید تصویر دفترچه حساب بانکی خودتان را که نشانی منزل در آن درج شده است را آپلود کنید.

معمولا پس از بررسی تیم پشتیبانی لایت فارکس، یک ایمیل تایید یا عدم تایید هویت از طرف بروکر به ایمیل شما ارسال می شود.

واریز و برداشت بروکر LITEFOREX

نحوه شارژ حساب معاملاتی در بروکر لایت فارکس بسیار ساده و راحت است. سایت این بروکر بسیار کاربر پسند طراحی شده و هر فردی می تواند به راحتی با آن کار کند. توجه داشته باشید که شارژ حساب معاملاتی نیاز به احراز هویت ندارد اما برای برداشت از حساب حتما باید مراحل احراز هویت را به طور کامل انجام دهید.

برای افزایش موجودی حساب معاملاتی باید از طریق منوی سمت راست سایت، بر روی گزینه دارایی کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه وارد صفحه ای مانند تصویر زیر می شوید. در حال حاضر روش های واریز و برداشت لایت فارکس شامل پرفکت مانی، تاپ چنج، ارز دیجیتال تتر و ویزا کارت می باشد.

بروکر لایت فارکس

ابتدا یکی از روش های واریز یا برداشت را انتخاب کنید. سپس میزان مبلغ واریزی یا برداشتی خود را تعیین کنید و بر روی گزینه ادامه دهید کلیک کنید. پس از تایید وارد صفحه ای دیگر می شوید که باید اطلاعات شماره کارت یا کیف پول دیجیتال یا … را وارد کنید. پس از تکمیل فرم و تایید آن، مبلغ مورد نظر به حساب معاملاتی شما واریز می شود.

بروکر آمارکتس

آمارکتس یکی از بروکر هایی است که بیشترین تعداد کاربران ایرانی را دارد و به همین علت در بین معامله گران ایرانی بازار بین المللی فارکس بسیار شناخته شده است. یکی از نقطه قوت های این بروکر سایت بسیار جذاب آن می باشد که دارای بخش های مختلفی است. پنل کاربری آمارکتس قسمت های زیادی دارد که برای استفاده بهینه تر از آن ها بهتر است بعد از ثبت نام آمارکتس توضیحات زیر را مطالعه کنید.

بروکر آمارکتس

پنل کاربری بروکر آمارکتس

پنل کاربری برای هر کاربری از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اکثر کار ها و خدمات بروکر از این طریق ارائه می شود. تسلط داشتن بر پنل کاربری در بروکر اهمیت زیادی برای هر کاربر دارد. بروکر آمارکتس برای هر یک از کاربران خود یک کابین شخصی یا همان پنل کاربری ارائه می دهد. کاربران می توانند از طریق کابین شخصی کار های مختلفی نظیر، شارژ و برداشت وجه، مدیریت حساب معاملاتی، تغییر رمز عبور، ویرایش برخی اطلاعات شخصی و … انجام دهند. لذا یاد گرفتن نحوه کار با این پنل بسیار مهم است.

بخش های مختلف کابین شخصی بروکر amarkets

کابین شخصی آمارکتس دارای بخش های مختلفی است که مهم ترین آن مربوط به منوی سمت راست صفحه است.

بروکر لایت فارکس

  • واریز و برداشت

اولین گزینه منوی سمت راست، واریز و برداشت است. با کلیک بر روی این گزینه شما می توانید کار های مربوط به نقل و انتقالات مالی را انجام دهید.

  • معامله کردن

این بخش مربوط به حساب معاملاتی تریدر می باشد. با کلیک بر روی این گزینه، چندین گزینه دیگر برای شما باز می شود که هر کدام به مدیریت حساب معاملاتی مربوط است. از طریق این بخش می توان حساب معاملاتی دمو یا واقعی ایجاد کرد. همچنین اگر قصد تغییر نوع حساب را دارید می توانید از طریق گزینه “تغییر نوع حساب ” اقدام کنید.

  • پلتفرم معاملاتی

با کلیک بر روی این گزینه شما می توانید به پلتفرم های معاملاتی ارائه شده توسط بروکر آمارکتس دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر آمارکتس با سه پلتفرم متاتریدر ۴، متاتریدر ۵ و مولتی ترمینال تحت وب، به کاربران خدمات می دهد.

  • کپی تریدینگ RAMM

این قسمت به طور کامل مربوط به سیستم کپی تریدینگ بروکر آمارکتس می باشد. در این بخش شما می توانید برای خود حساب معاملاتی جهت کپی تریدینگ ایجاد کنید. همچنین شما می توانید فعالیت و عملکرد سایر معامله گران باتجربه در این زمینه را مشاهده کنید و بر روی حساب آن ها سرمایه گذاری کنید.

  • پروفایل من

این بخش جزو مهم ترین آیتم های کابین شخصی هر کاربر به شمار می رود. در این بخش کاربر به اطلاعات شخصی خود مانند ایمیل، شماره تلفن، حساب کاربری، رمز عبور و … دسترسی دارد. با کلیک بر روی “پروفایل من”، چندین گزینه دیگر برای شما نمایش داده می شود. چنانچه قصد ویرایش و تصحیح اطلاعاتتان را دارید، کافیست بر روی گزینه مربوط کلیک کنید.

  • دستاورد های من

بروکر آمارکتس به منظور تشویق کاربران خود این بخش را راه اندازی کرده است. در این بخش، بروکر به ازای پاس کردن هر یک از آیتم های موجود به کاربر پاداش می دهد. به عنوان مثال یکی از آیتم ها، انجام ۱۰۰ معامله در حساب معاملاتی می باشد که با پاس کردن آن، بونوس واریز وجه دریافت می کنید.

  • کش بک amarkets

بروکر آمارکتس بخشی از حق کمیسیون خود را تحت عنوان کش بک به کاربر باز می گرداند. در واقع به ازای رسیدن میزان حجم معاملات شما به حد نصاب، بخشی از حق کمیسیون باز گردانده می شود.

  • سرویس ها

در این بخش کاربر به سرویس های خدمات دهی همچون سیگنال معاملاتی، تحلیل گر حساب معاملات و … دسترسی دارد. همچنین می توانید ربات های معامله گر معرفی شده توسط بروکر را مشاهده کنید و در صورت پسندیدن از آن ها استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال فارکس چیست؟

اگر قصد دارید در بازار فارکس به یکی از معامله گران یا تریدرهای حرفه ای تبدیل شوید صرفا باید انواع تحلیل های کاربردی در این بازار را فرا گیرید. در میان تمامی تحلیل بازار فارکس سه نوع هستند که در میان تریدرها از اهمیت ویژه ای برخوردارند و بیشتر مورد استفاده آن ها واقع می شوند. این سه تحلیل به قرار زیر است:

  • تحلیل فاندامنتال یا بنیادی (Fundamental Analysis)
  • تحلیل تکنیکال فارکس (Technical Analysis)
  • تحلیل احساسات (Sentiment Analysis)

یکی از نکات بسیار مهم که در مورد بازار فارکس باید توجه داشته باشید این است که در این بازار چندین قوانین مشخص حاکم هستند. در صورت آشنایی با این قوانین خواهید توانست که از بازار تبادلات ارزی بیشترین بهره وری ممکن را داشته باشید. آموزه های تکنیکال فارکس مدت هاست که سبب درگیری ذهنی معامله گران شده است. همه معامله گران دوست دارند تا بیشترین آشنایی ممکن را با قوانین حاکم بر بازار داشته باشند تا از این طریق بتوانند به سود دهی بالایی دست یابند. قیمت ها در بازار فارکس گاهی به صورت صعودی و گاهی نیز به صورت نزولی پیش می روند.

بعضی وقت ها شاهد آن هستیم که هیچ گونه تغییری در روند قیمت ارزها رخ نمی دهد و روند آن ها در مدت زمان طولانی به صورت ثابت پیش می رود. اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که این قاعده ها و قوانین در زندگی انسان نیز وجود دارند.

بازار فارکس به زندگی انسان شباهت زیادی دارد. انسان وقتی که به دنیا می آید از توانایی خاصی برخوردار نیست. با گذشت زمان بزرگ می شود و روند صعودی را در پیش می گیرد. وقتی بزرگتر شد به مدرسه می رود و به کسب علم و دانش می پردازد. بعد از آن که دوران مدرسه به پایان رسید وارد دانشگاه می شود و صاحب درجات بالای علمی می گردد. بعد از فارغ التحصیلی برای خود کسب و کاری خوب راه اندازی می کند و صاحب دارایی و ثروت می شود. با گذر زمان وقتی به میانسالی می رسد حرکت نزولی او آغاز می گردد. چرا که در حال نزدیک شدن به روزهای پیری است.

با نزدیک شدن انسان به دوران کهولت سن، طبیعت شروع به پس گرفتن موهبت هایی که به او بخشیده است می کند. تمامی این مسائلی که بیان شد نشان دهنده اشتراک روند موجود در بازار فارکس و زندگی انسان می باشد. اگر می خواهید در بازار فارکس به موفقیت های زیادی دست یابید باید با روند های آن به خوبی آشنا باشید.

باید توجه داشته باشید که هر یک از دارایی هایی که در بازار فارکس وجود دارند دارای نموداری مخصوص هستند. برای انجام معامله در این بازار باید نمودارها را به خوبی درک کرد و برای درک آن نیاز است که با تحلیل تکنیکال در فارکس آشنایی داشته باشید. هر یک از جفت ارزهای موجود در بازار فارکس روندهای خاصی دارند. روند آن ها گاهی ممکن است صعودی و گاهی نزولی باشد. اگر می خواهید در این بازار به موفقیت های زیادی دست یابید باید یاد بگیرید که چگونه به درک روندها و استفاده از آن ها بپردازید.

نظرات