آن‌چه باید درباره ثبت نام دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی بدانید

0

دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی از چه مزایایی برخوردار است؟

آن‌چه باعث می‌شود والدین، کودکان خود را در پیش دبستانی غیرانتفاعی ثبت نام کنند، مزایای فراوان این مدارس می‌باشد. معمولا ظرفیت پذیرش افرادی که در این مدارس ثبت نام می‌شوند، نسبت به سایر مدارس کمتر می‌باشد. از جمله مزایای ثبت نام و حضور در این مدارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت نام در مدارس پیش دبستانی سبب رشد عاطفی و ذهنی کودکان می‌شود.
  • این مدارس نقش مثبتی در داشتن استقلال کودک ایفا می‌کنند.
  • پرورش دوست یابی و مهارت یکی از مهمترین مزایای این مدارس می‌باشد.
  • رشد مهارت‌های اجتماعی کودک با پیشرفت قابل توجهی روبرو خواهد شد.
  • آموزش نظم و انضباط در این دوره از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.
  • آموزش مهارت گفتاری کودکان سبب افزایش اعتماد به نفس آنان خواهد شد.

 پیش دبستانی غیرانتفاعی

پیش دبستانی

در این مدارس علاوه بر آموزش کتاب‌های مربوط به هر کلاس، برنامه‌ها و آموزش‌های فوق برنامه نیز در نظر گرفته می‌شود. این آموزش‌ها نه تنها اوقات فراغت کودکان را پُر می‌کند بلکه سبب رشد ذهنی و شناختی کودکان نیز می‌گردد. لیست دبستان های غیر انتفاعی در شهرهای مختلف مانند شیراز ، مثل دبستان غیرانتفاعی در صدرا را میتوانید در سایت پی جو بیابید .

پذیرش محدودیت‌ها در پیش دبستانی

نوآموزانی که دوره پیش دبستانی را طی می‌کنند، متناسب با شرایط و سن خود موظف به رعایت قوانین مشخصی هستند. کودکان در این دوره می‌آموزند که برای ورود و خروج از کلاس باید اجازه بگیرند. وسایل اضافی را با خود به کلاس نبرند. خوردن خوراکی زمان خاص خود را دارد. به این طریق کودکان در این دوره با پذیرش محدودیت‌های محیط آموزشی آشنا می‌شوند و همیشه آن را به کار می‌گیرند. لیست پیش دبستانی در شیراز ، تهران وسایر شهرهای ایران را در پی جو بیابید.

پیش دبستانی غیرانتفاعی

دبستان غیرانتفاعی

خودباوری کودکان زمان ورود به مدرسه

اکثر کودکان زمان ورود به مدرسه به سختی از والدین خود جدا می‌شوند. برخی از آن‌ها تا مدت‌ها از کلاس و درس فراری هستند. برای جلوگیری از بروز این رفتارها، بهتر است فرزند خود را قبل از ورود به دبستان در مدارس پیش دبستانی ثبت نام کنید. این امر سبب می‌شود کودک به خودباوری و استقلال برسد. به این طریق کودک با ورود به دبستان دچار ترس، اضطراب و… نمی‌گردد. گذراندن دوره پیش دبستانی غیرانتفاعی سبب می‌شود، کودک با محیط خارج از منزل آشنا شود و در بدو ورود به دبستان دچار سردرگمی، استرس و… نمی‌شوند.

سایت پی جو بهترین و معتبرترین معرف دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی

اگر شما هم جزء والدینی هستید که می‌خواهید فرزند خود را در دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی ثبت نام کنید، می‌توانید به مراجعه به سایت پی جو مدارس مورد نظر خود را بیابید. سایت پی جو به شما کمک می‌کند، در کوتاه‌ترین زمان در شهرهای مختلف ایران با دبستان و پیش دبستان‌های غیرانتفاعی آشنا شوید.

نظرات