جدیدترین مدل های کلاه تابستانی دخترانه شیک و با کلاس ۱۴۰۱ + تصاویر

0

کلاه تابستانی دخترانه ۱۴۰۱ : در فصل تابستان و گرمی هوا وسایلی چون عینک آفتابی، ضد آفتاب گزینه مناسبی برای حفاظت از پوست است و اما مهم ترین آن استفاده از کلاه های آفتابی می باشد. استفاده از کلاه مخصوص گرما می تواند از پوست صورت محافظت نماید. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های کلاه تابستونی دخترانه ۱۴۰۱ را به همراه راهنمای خرید آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کلاه تابستانی دخترانه

جدیدترین مدل های کلاه تابستانی دخترانه شیک و با کلاس ۱۴۰۱ + تصاویر

طراحی یک کلاه مناسب تابستانی باید به گونه‌ای باشد که سایه حاصل از آن تمام صورت، گردن و گوش‌ها را بپوشاند. همچنین بهتر است در این روزهای گرم از کلاه‌هایی که رنگ روشن دارند استفاده کنیم چرا که این رنگ‌ها کمتر گرما را جذب می‌کند. کلاه‌هایی با رنگ‌های تیره به دلیل جذب حداکثری گرما، حرارت پوست سر و صورت را بشدت بالا می‌برد.

کلاه آفتابی دخترانه

راهنمای خرید

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب یک کلاه تابستانی جنس آن است. به این معنا که کلاه علاوه بر پوشش دهی کامل، باید از جنسی ساخته شده باشد که باعث گردش جریان هوا شود. بر این اساس کلاه‌هایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند نسبت به مدل‌های نخی یا دیگر الیاف طبیعی، گرمای بیشتری ایجاد می‌کنند.

کلاه مجلسی تابستانی دخترانه

در فصل گرما همه افراد عرق می‌کنند و یکی از قسمت‌های بدن که به سرعت در عمل تعریق شرکت می‌کند، سر انسان است. از سوی دیگر کلاه هم مانند لباس در معرض دود، گرد و خاک و… قرار دارد. به دلیل آمیخته‌شدن عرق با آلودگی‌های معلق در هوا لازم است هفته‌ای یک تا دو بار کلاه خود را بشویید. دقت کنید روش صحیح شست‌وشو را هنگام خرید کلاه از فروشنده بپرسید تا این کار باعث بد شکل شدن کلاه نشود.

 

کلاه جین آفتابی دخترانه

نکات مهم برای انتخاب کلاه‌های تابستانی دخترانه :

حتما یک کلاه ساده با رنگ خنثی که با همه تیپ های شما ست شود در مجموعه کلاه خود داشته باشید،برای انتخاب کلاه رنگی، با شناختی که از سلیقه خود دارید رنگی را در نظر بگیرید که در اغلب لباس های خود استفاده می کنید و مورد پسند شماست،به تناژ پوست خود توجه داشته باشید و رنگ های متناسب با پوستتان را در نظر بگیرید.

کلاه اسپرت دخترانه

گر پوست شما روشن است کلاه های رنگ‌های تیره مانند خاکستری، قهوه ای، سبز و آبی تیره برای شما عالی است،در صورتی که پوست گندمی دارید اکثر رنگ ها برای شما عالی هستند اما سعی کنید طیف رنگ‌هایی را انتخاب کنید که کمی روشن تر یا تاریک تر از سطح متوسط هستند،اگر سبزه هستید شما می توانید هر رنگی را دوست داشته باشید برای کلاه آفتابی انتخاب کنید، اما سعی کنید کنتراستی بین رنگ پوست و رنگ کلاهتان ایجاد کنید.

راهنمای خرید کلاه تابستانی دخترانه

اگر قد شما بلند است کلاه های عریض و لبه بلند انتخابی فوق العاده برای شما خواهد بود،اگر جثه ریز و قد تقریبا کوتاهی دارید کلاه های لبه کوچک‌تر و با طرح و رنگ شبیه به لباستان برای شما مناسب تر است،برای صورت های کشیده، کلاه هایی نامتقارن با یک لبه کوتاه و یک لبه بلندتر بسیار شیک خواهد بود،به صورت های گرد کلاه هایی که لبه گرد و متقارن دارند بیشتر می آید.

کلاه گنگ دخترانه

نکات مهم خرید کلاه آفتابی دخترانه

مدل های جدید کلاه تابستانی دخترانه

کلاه آفتابی دخترانه با طرح خاص

همراه ما باشید

نظرات