بازیگر نقش آیت الله رفسنجانی در سریال راز ناتمام کیست بیوگرافی و عکس

0

بازیگر نقش آیت الله رفسنجانی در سریال راز ناتمام کیست بیوگرافی و عکس

بیوگرافی رامین راستاد بازیگر نقش مرحوم رفسنجانی در سریال راز ناتمام کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و آشنایی با رامین راستاد بازیگر نقش آیت الله رفسنجانی در سریال راز ناتمام همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه رامین راستاد بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال راز ناتمام را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش مرحوم هاشمی رفسنجانی در سریال راز ناتمام

رامین راستاد فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین با بازی در سریال زیر تیغ در کنار پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا به شهرت رسید و با فیلم سینمایی رسوای ۲ نیز وارد سینما شد. او سال ها پیش ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

سریال راز ناتمام توسط امین امانی کارگردانی شده و مجموعه ای اجتماعی، تاریخی و خانوادگی می باشد

امین راستاد در سریال راز ناتمام نقش آیت الله علی اکبر رفسنجانی را بازی کرده که درباره فعالیت های دهه ۵۰ و ۶۰ و پرونده بمب گذاری دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ توسط منافقین در کاراکتر یکی از شخصیت های بزرگ انقلاب، علی اکبر هاشمی رفسنجانی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی رامین راستاد بازیگر نقش آیت الله رفسنجانی در سریال راز ناتمام کیست

بیوگرافی رامین راستاد بازیگر نقش مرحوم هاشمی رفسنجانی در سریال راز ناتمام کیست

او متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. رامین راستاد اصالتا تهرانی است ولی به واسطه شغل پدرش در مشهد متولد شده است و همچنین دوران کودکی اش نیز در بندرعباس گذراند. رامین راستاد دو برادر دارد. رامین راستاد دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است

سوابق بازیگری

رامین راستاد از بازیگران قدیمی و با سابقه تئاتر و تلویزیون است و در خصوص نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت: همیشه دوست داشتم بازیگر شود و بعد با انصراف از دانشگاه در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کردم.

بازیگر نقش مرحوم رفسنجانی در سریال راز ناتمام

رامین راستاد بازیگری را در سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم حریف دل شروع کرد. وی با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید. رامین راستاد علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان طراح گریم و دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. او که فعالیت حرفه ای خود را از سال ۷۵ با بازی در فیلم حریف دل در سینما شروع کرد.

از جمله فیلم های این بازیگر آزاد به قید شرط, رسوایی ۲, پایان خدمت, نفس, معمای شاه و… را می توان نام برد . او یک دختر به نام صدف و یک پسر به نام آرشک دارد.

عکس گریم رامین راستاد بازیگر نقش مرحوم علی اکبر هاشمی رفسنجانی

گریم رامین راستاد در نقش مرحوم علی اکبر هاشمی رفسنجانی

مجموعه تلویزیونی « راز ناتمام» به تهیه کنندگی و کارگردانی امین امانی در صدا و سیمای مرکز کرمان به روزهای پایانی تولید رسیده است. گروه این روزها در لوکیشنی در الهیه تهران مشغول تصویربرداری صحنه های زمان حال هستند. بخش های مربوط به دهه های ۵۰ و ۶۰ داستان به طور کامل گرفته شده و قرار است صحنه های پایانی مجموعه در کشور ارمنستان مقابل دوربین برود.

نظرات