محمدامین روستایی بوکسور کیست / ماجرای مرگ ناگهانی محمدامین روستایی + بیوگرافی

0

بیوگرافی محمدامین روستایی بوکسور کیست / علت مرگ ناگهانی محمدامین روستایی بوکسور

محمد امین روستایی بوکسور, متولد دهه هشتاد در همدان است که در ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ به علت نامشخص و بطور ناگهانی در اردوی تیم ملی بوکس در کردستان درگذشت. برخی رسانه از ضایعه مغزی و بیهوش شدن این بوکسور جوان همدانی حکایت دارند. در ادامه بیوگرافی محمدامین روستایی بوکسور و علت فوت و علت درگذشت ناگهانی محمدامین روستایی ورزشکار رشته بوکس و تیم ملی بوکس جوانان ایران همراه با پیج اینستاگرامش را میخوانید.

محمدامین روستایی, محمدامین روستایی بوکسور, مرگ محمدامین روستایی, محمد امین روستایی بوکسور کیست, محمدامین بوکسور اینستاگرام, علت مرگ محمدامین روستایی بوکسور

بیوگرافی محمدامین روستایی بوکسور همدانی

محمدامین روستایی، متولد دهه هشتاد در همدان می باشد. او بازیکن ورزشکار بوکس و عضو تیم ملی جوانان بوکس ایران است که در اردوی تیم ملی بوکس در کامیاران استان کردستان در تاریخ دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ دچار حادثه شد و دو روز بعد در روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت.

فدراسیون بوکس ایران ضمن اعلام خبر درگذشت بازیکن خود از شروع تحقیقات در مورد علت فوت این بوکسور جوان خبر داد.

بیوگرافی محمدامین روستایی بوکسور

سوابق ورزشی

محمد امین روستایی یکی از بوکسورهای جوان ایرانی بود که سوابق حضور در میادین ورزشی داخلی و خارجی را در کارنامه خود ثبت کرده بود و از بوکسورهای موفق ایرانی بود که به دلیل توانمندی خیلی زود به تیم ملی جوانان بوکس ایران دعوت شد.

روستایی بوکسور همدانی که در وزن ۶۰ کیلوگرم در مسابقات شرکت می کرد، عنوان نایب قهرمانی کشور را در مسابقات مشهد را کسب کرده بود

آخرین فعالیت ورزشی او حضور در اردوی تیم ملی جوانان بوکس در کردستان بود که برای آمادگی حضور در مسابقات به این اردو دعوت شد.

سوابق ورزشی محمدامین روستایی ملی پوش بوکس جوانان ایران

علت فوت و درگذشت محمدامین روستایی

این بوکسور همدانی در اردوی تیم ملی حضور داشت، ۱۷ مرداد پس از انجام تمرینات، به یکباره‌ بی‌هوش شده بود. پزشکان پس از انجام آزمایشات فورا او را بستری و جراحی کرده بودند و بعد از دو روز بستری در بیمارستان و عمل جراحی شب گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

طبق گفته سرپرست تیم ملی جوانان، محمد امین روستایی پس از پایان تمرینات تیم ملی، برای شستن دست و صورت خود به سمت سرویس بهداشتی می‌رود، اما پس از مدتی بی‌هوش روی زمین می‌افتد.

علت فوت محمدامین روستایی

او که به دلیل ضایعه مغزی مورد جراحی پزشکان قرار گرفته بود، حدود ساعت ۳ بامداد چهارشنبه ۱۹  مرداد دار فانی را وداع گفت.

علی حقیقی در مورد این اتفاق تلخ، خاطرنشان کرد :شامگاه دوشنبه پس از اطلاع از این اتفاق تلخ بلافاصله به همراه جمعی از همکاران در بیمارستان کوثر سنندج حضور پیدا کردیم و پیگیر موضوع شدیم.

در همان لحظات ابتدایی معلوم شد که این بوکسور ملی پوش متأسفانه دچار ضایعه مغزی شده است و باید سریعاً تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد : پس از اطلاع از این مسئله و در اولین فرصت با پیگیری استاندار و معاون سیاسی و انتظامی استاندار و معاونین وزیر ورزش و جوانان این بوکسور جوان استان تحت عمل جراحی قرار گرفت ولی متاسفانه بعد از گذشت دو روز از این حادثه شامگاه چهارشنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حقیقی با بیان اینکه مسئولیت این حادثه ناگوار و تلخ برعهده فدراسیون بوکس است، عنوان کرد :با توجه به آن که این اردو زیر نظر مستقیم فدراسیون بوکس و به میزبانی سنندج برگزار می شد مسئولیت هرگونه حادثه و اتفاقی بر عهده متولی اردو و فدراسیون بوکس بوده است.

واکنش رئیس فدراسیون بوکس به مرگ بوکسور همدانی

علت مرگ بوکسور تیم ملی که در اردوی این تیم در کامیاران دار فانی را وداع گفت، همچنان توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

حسین ثوری اظهار داشت: بر اساس اطلاعاتی که تا این لحظه گزارش شده است، این بوکسور در اردوی تیم ملی با نشانه‌های سرگیجه به کما می‌رود و پس از انتقال به بیمارستان سنندج تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

ثوری با بیان اینکه در روز این اتفاق تمرینات عادی انجام شده و مبارزه یا تمرین دشواری برگزار نشده است، افزود: منتظر جواب پزشکی قانونی هستیم تا علت دقیق فوت این ورزشکار ملی پوش مشخص شود.

عکس های اینستاگرام محمدامین روستایی

محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان و شهرستان کامیاران حضور داشت، روز دوشنبه ۱۷ مردادماه پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش می‌رود و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

پس از این اتفاق حاضرین در سالن تمرین سریعاً با اورژانس تماس گرفته و روستایی بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود، اما متاسفانه در بیمارستان طبق تشخیص پزشکان مشخص می‌شود که او دچار ضایعه مغزی شده و با وجود جراحی و تلاش کادرپزشکی، متاسفانه روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه دارفانی را وداع کرد.

واکنش سرپرست اردوی بوکس

خانی سرپرست اردوی بوکس دیروز در خصوص علت این حادثه عنوان کرد: هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است و طبق گفته پزشکان باید با بررسی‌های بیشتر مشخص شود که علت این حادثه چه بوده است. البته طبق اعلام پزشک معالج روستایی این اتفاق هیچ ارتباطی به تمرینات بوکس نداشته و نیازمند بررسی تخصصی بیشتری برای مشخص شدن دلیل حادثه هستند./ ایسنا

نظرات