ماجرای ازدواج ساموئل بازیکن اسبق استقلال با هلیا سهیمی

2

ماجرای ازدواج ساموئل بازیکن اسبق استقلال با هلیا سهیمی

هلیا سهیمی : افشاگری روزنامه سان انگلیس از زندگی مخفی ستاره استقلال/ ساموئل در تهران همسر دوم داشت

هلیا سهیمی

🔹روزنامه سان گزارشی عجیب در مورد جی لوید ساموئل بازیکن سابق و فوت شده استقلال منتشر کرد و روزنامه خبرورزشی امروز به این موضوع پرداخت.

🔹این روزنامه در گزارشش نوشته ساموئل که در تصادفی تراژیک با ماشین جان خود را از دست داد یک همسر دوم مخفی در تهران داشته است. همسر او هلیا سهیمی که گویا خواننده و بازیگر در ایران است.

🔹سهیمی در اینستاگرام خود پست هایی بعد از مرگ ساموئل منتشر کرد و او را «بهترین شوهری که می توانستم آرزو کنم» خوانده است. سهیمی گویا در زمان بازی ساموئل در ایران با او آشنا شده بود.

🔹او ویدئویی از ساموئل در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن جی لوید به او می گوید:« وقت هایی که ناراحت و غمگینی به این ویدئو نگاه کن و بدون به زودی باهم خواهیم بود.»

🔹در پست دیگر که در ماه ژوئن منتشر شده نشان می دهد ساموئل در خفا تغییر دین داده و مسلمان شده تا این دو نفر بتوانند باهم ازدواج کنند. این خانم نوشته: «یادت می آید روزی رو که مسلمان شدی و بعدش یک جشن خصوصی گرفتیم و آرزو کردیم که خیلی زود بتونیم این قضیه رو به دیگران بگیم؟ (خبرآنلاین)

اما خانم هلیا سهیمی در یکی از پست های اینستاگرامی خود شائبه هایی در مورد علت فوت و تصادف ساموئل مطرح کرده است که میتوانید در زیر آن را بخوانید :

هلیا سهیمی

عزیزترینِ من… این روزها هر نفسم یادآور نفس هایی ست که با تو کشیدم… چقدر سخت نفس می کشم بدونِ تو… هنوز زنده ام اما… هنوز دنبالت می گردم اما… همین روزها خدا میشنوه صدام رو، کسی نمی دونه، شاید امروز شاید فردا… هر چقدر بودنت رو فریاد می زنم گوش دنیا نمی شنوه… انگار “روح ساموئل شاد “گفتن ساده تر از شنیدن صدای من است… انگار باور رفتنت در کمال ناباوری برای برخی راحت تر از باور بودنت و دعای خیر برای برگشتنت هست…بزار هر دوتامون رو نادیده بگیرن، تو رو با رفتنت و من رو با نشنیده شدنم… پیدات می کنم…بزار هرکی می خواد انفجار رنجرور رو با سرعت ۵۰ کیلومتر باور کنه… من تا تهِ دنیا باور نمی کنم…
بزار فکر کنن پلیس انگلیس قدرتمنده، من به قدرت عشق ایمان دارم… بزار هر روز پُست بزارن و بگن روحش شاد! من روزهای برگشتنت رو می بینم…بزار هر روز کامنت تکراری بزارن که اون خودش زن داشت… من لباس عروسیمون رو کامل می کنم…بزار احمقانه ترین حرف های درونشون رو زیر پُست هام بنویسن که دنبال فالوری!!! من به عشق همدلی و مِهرِ اونهایی که حالم رو می پرسن و پیگیر اخبار تو هستن پُست میزارم💎🙏🏾
می گذره این روزها بهترینم… قوی باش، پیدات می کنم… دست همشون رو میشه… پ.ن ۱ ما هنوز بعد از ۱۲۰ روز اسم راننده ی وَن رو نمی دونیم…هنوز پلیس لاشه ی ماشین رو حتی بهمون نشون نداده!
هنوز راهی برای آزمایش دی ان ای در کشور خودم پیدا نکردم…
هنوز دوربینی که پلیس ادعا کرده بود تصادف رو ثبت کرده بهمون نشون نداده…
هنوز پلیس به ۱۳ سئوالی که ۲ ماه پیش ‌پرسیدیم پاسخی نداده…
هنوز پلیس از هیچ کدوم از شرکا و اطرافیان جِی حتی من بازجویی نکرده…
هنوز نمی دونم چرا و چه کسی موبایل جِی رو روشن کرده و آخرین زمان آنلاین شدنش (last seen)خاموش و پنهان کرده !!!
برای مردم دنیا به زودی همه چیز رو‌میگم… اینکه برای برخی مهم‌تر از پیدا کردنِ تو و آشکار شدن حقیقت ، تصاحب اموالت بوده تا امروز… 👎🏾
پ.ن ۲ با احترام کامل به اعتقادات همه ی مذاهب و ملیت ها… به دور از هر تعصب و تعرضی به دیگر اعتقادات این ویدئو رو پُست کردم… تاسوعا و عاشورا بخشی از سنّت و مذهب مرز و بوم من هست… اینکه جِی عزیزم دوست‌داره مثل امام حسین شال بپوشه و دعا بخونه سلیقه و اعتقاد شخصی ست… اینکه دوست داره هیئت بره و زنجیر بزنه هم همینطور…به اعتقادات هم احترام بگذاریم… سنت ها رو زنده نگه داشتن مشکل این روزهای ما نیست، آنچه آزارمون میده ادغام سنت ها با ریا و ایجاد مزاحمت و اسراف و ایجاد جراحت های خشن هست.(نظر شخصی من)

2 دیدگاه در “ماجرای ازدواج ساموئل بازیکن اسبق استقلال با هلیا سهیمی

  1. اریا رضاخانی گفت:

    کجاش جالبه یه مشت مطالب زرد، از وقتت بهتر استفاده کن عزیز من

  2. مجید گفت:

    مطالبتون واقعا جالبه

نظرات