اجاره ویلا ارزان قیمت در خنک‌ترین شهرهای ایران؛ تابستان ۱۴۰۱

0

گرمای هوا امان شما را هم بریده؟ نظرتان راجع‌به یک سفر چند روزه به شهری خنک چیست؟ گردش و اجاره ویلا در شهری خنک و باصفا که گرمای تابستان را بشوید و ببرد!

بیایید اول از همه به سراغ شهرهای خنک ایران برویم و مقصد را انتخاب کنیم. پس از آن چگونگی اجاره ویلا و سوئیت ارزان را نیز بررسی خواهیم کرد تا سفری همه چیز تمام را رقم بزنید. با ما همراه باشید

اردبیل؛ مقصدی ایده‌آل برای سفرهای تابستانی!

نمی‌شود از شهرهای خنک ایران صحبت کرد و به اردبیل نرسید. این شهر بهشت گرمایی‌ها است و آب‌و‌هوای مطبوع آن لذتی بی‌انتها را برایتان پدید می‌آورد.

از تهران تا اردبیل چیزی حدود ۷ ساعت راه است و اگر از آستارا به سمت این شهر سردسیر بروید، گردنه حیران حیرت‌انگیز و جنگل بی‌نظیر فندقلو را هم خواهید دید. این دو جاذبه دیدنی در سفر به اردبیل و اطراف نمین از شما استقبال می‌کنند تا در خود شهر به دریاچه شورابیل بروید و لذت سفرتان را تکمیل کنید!

 اجاره ویلا در سرعین

سرعین؛ چشمه‌های آبگرم در هوای خنک!

تا حرف از سفر به جایی خنک به میان می‌آید، به سرعت نام سرعین اردبیل در خاطرمان نقش می‌بندد. جایی که به سرزمین چشمه‌های آب‌گرم معروف است اما هوای کوهستانی و خنکش سرتاسر سال احساس می‌شود.

این شهر تا اردبیل ۳۳ کیلومتر فاصله دارد و جذاب‌ترین دیدنی‌های آن کوه سبلان، چشمه آب‌گرم بش‌ باجلار و روستای آلوارس است که در نزدیکی هر سه این جاذبه‌ها می‌توانید اقامت کنید و خاطرات خوش بسازید!

کلاردشت؛ ییلاق‌ خنک شمال!

ییلاق‌های شمال برخلاف شهرهای ساحلی آن هوایی بسیار خنک و مطبوع حتی در وسط فصل تابستان دارند. کلاردشت یکی از این ییلاق‌ها است. دور از دریا قرار دارد و نسیم خنک جنگل‌های سرسبز آن بسیار لذت‌بخش است. طوری که دلتان می‌خواهد چند روزی را در کلاردشت اتراق کنید.

مهم‌ترین جاذبه این شهر، دریاچه ولشت است که گردشگران برای اقامت در کنار آن سرودست می‌شکنند! دورتادور این دریاچه با جنگل‌های بی‌انتها و انبوه پوشیده شده است و همین هم سبب خنکی هوا حتی در تابستان می‌شود. برای اجاره ویلا و سوئیت ارزان در کلاردشت می‌توانید به سایت اتاقک مراجعه کنید. چراکه این سایت نسبت به نمونه‌های مشابه، از قیمت پایین‌تر و تنوع بیشتری برخوردار است.

کلاردشت

ماسوله؛ هوای خنک در کنار معماری زیبا!

روستای ماسوله گیلان از هر نظر خواستنی و جذاب است. چه از نظر سبک پلکانی خانه‌ها، چه از نظر طبیعت کوهستانی و جنگل‌های سرسبز!

این منطقه هیچ چیز کم ندارد. این بار که به دنبال مقصدی خنک برای سفر تابستانی بودید، ماسوله را به خاطر بیاورید. اجاره ویلا در جنگل‌های ماسوله لذت سفری رویایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. هوای مه‌آلود ماسوله دوای درد افرادی است که از گرما گریزانند!

ماسوله

جنگل ابر؛ یک رویای واقعی!

بدون‌شک جنگل ابر، سحرانگیزترین جایی است که می‌توانید به چشم ببینید! این جنگل در ۴۵ کیلومتری شمال شاهرود قرار دارد و طبیعت خیال‌انگیز آن زبانزد خاص‌و‌عام است.

جایی که با چشمه‌ها و آبشارهای متعدد به جنگلی سرسبز و متراکم تبدیل شده است و جان می‌دهد برای نفس تازه کردن در تابستان! اواسط مرداد ماه هم که به این جنگل سفر کنید، مه و ابر غلیظ در میان انبوه درختان به شما خوش‌آمد می‌گویند و اقامتگاه‌های اطراف برای سفری راحت و خاطره‌انگیز مهیای پذیرایی از شما هستند.

شاهرود

آلاشت؛ ییلاق باصفای سوادکوه!

آلاشت نام روستایی در سوادکوه مازندران است که برای سفر و اقامت حرف ندارد. جایی که زندگی روستایی به سبک قدیم هنوز در آن جریان دارد و صبح‌ها مه غلیظ تا درب خانه‌ها را می‌گیرد!

خانه‌هایی که با شیروانی‌های رنگارنگ ساخته شده‌اند، مراتع سرسبزی که با حضور اسب‌ها زیباتر به نظر می‌رسند و هوای خنک و مطبوعی که همه چیز را برای سفری تمام‌عیار مهیا می‌کند، همه و همه در آلاشت جمع شده‌اند.

آلادشت

فیلبند؛ اقیانوسی از ابر!

در ۸۶ کیلومتری شهر بابل مازندران، ییلاق خوش‌ آب‌و‌هوای فیلبند قرار دارد. روستایی که خنک‌ترین روزها را در تابستان برایتان به ارمغان می‌آورد. در فیلبند اقیانوسی از ابر جریان دارد و اقامت در آن خستگی زندگی شهری را از خاطرتان محو می‌‌کند!

ییلاق جهان‌نما؛ طبیعت بکر گرگان!

در ۶۰ کیلومتری کردکوی گرگان، یکی از ییلاق‌های بکر ایران قرار دارد که از هر نظر جذاب و زیبا است. ییلاق جهان‌نما همه آن‌چه از طبیعت انتظار دارید، برایتان آماده می‌کند. آب‌و‌هوای خوش و خنک می‌خواهید؟ به جنگل‌نوردی علاقه دارید؟ شیفته طبیعت بکر و دست‌نخورده هستید؟ وقتش رسیده که بار و بندیل سفر به ییلاق جهان‌نما را ببندید!

ییلاق جهان نما

اجاره ویلا و سوئیت ارزان در خنک‌ترین شهرهای ایران

تصور کنید در مردادماه به دهکده‌ای سرسبز و زیبا پا گذاشته‌اید که هیچ خبری از هوای گرم و شرجی در آن نیست. در این دهکده تا چشم کار می‌کند سرسبزی و زیبایی است. ابرها گونه‌های‌تان را نوازش می‌کنند و خنکای مه را روی صورت خود احساس می‌کنید.

برای ماندگاری این تجربه زیبا، پیدا کردن جایی برای ماندن بسیار اهمیت پیدا می‌کند. اقامتگاهی مناسب و کم‌هزینه که اسباب راحتی شما و هم‌سفرانتان را فراهم کند. این‌جور مواقع معمولا ویلا یا سوئیتی امن و مطمئن که تمیز هم باشد، ایده‌آل است.

سایت اتاقک به علت تنوع و تعداد بیشتر اقامتگاه‌ها در سرتاسر ایران، قیمت منصفانه‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه دارد. برای اجاره ویلا و سوئیت ارزان با قیمت عالی در اتاقک به این سایت مراجعه کنید و با جستجوی نام شهر یا روستای موردنظر خود، به ده‌ها اقامتگاه جورواجور برسید. تصاویر انواع و اقسام سوئیت‌ها، خانه‌های روستایی و ویلاهای استخردار را ببینید و قیمت‌ها را مقایسه کنید. پس از آن اقامتگاهی را که متناسب با بودجه، سلیقه و تعداد هم‌سفران‌تان است، رزرو کنید.

برای این‌که تجربه بهتری از اقامت خود داشته باشید، بهتر است پیش از سفر اقامتگاه خود را رزرو کنید تا با خیال راحت راهی سفر شده و یک‌راست به محل اقامت خود بروید. به این ترتیب، به محض رسیدن به مقصد، جایی برای تجدیدقوا خواهید داشت. دیگر لازم نیست همراه با افراد ناشناس از این خانه به آن خانه بروید و خستگی راه را چندبرابر کنید. سفرتان خوش!

نظرات