جدیدترین مدل های دامن مشکی زنانه و دخترانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

0

دامن مشکی زنانه محرم و عزاداری ۱۴۰۱ : دامن از آن دست لباس هایی است که در کمد لباس هر دختر و خانم خوش سلیقه ای یافت می شود. دامن یکی از زیباترین و پرکاربردترین لباس های زنان و دختران جوان است که در هزاران طرح و الگو تولید می شود. دامن کوتاه از کمر تا زانو یا بالا وجود دارد. ما در ادامه جدید ترین انواع مدلهای دامن مشکی در طرح های متنوع برای سلایق های مختلف قرار داده ایم، برای مشاهده این مدل های جدید دامن مشکی ۱۴۰۱ برای همه مناسبت ها با ما همراه باشید.

دامن مشکی محرم و عزاداری

جدیدترین مدل های دامن مشکی زنانه و دخترانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

دامن انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای داشتن ظاهری خانمانه‌تر و رسمی‌تر است. دامن‌های کوتاه و یا بلند در انواع مدل ها و طرح ارائه می‌شود و هر کدام می‌توانند ظاهر هر روزه شما را تغییر دهند. اگر جزو خانم‌هایی هستید که همیشه شلوار می‌پوشید وقتش رسیده که با پوشیدن انواع مدل دامن زنانه در ظاهرتان تغییر ایجاد کنید. البته پیش از انتخاب، دانستن بایدها و نبایدهای پوشیدن دامن به شما کمک می‌کند تا این تغییر برایتان خوشایندتر باشد.

دامن کوتاه دخترانه

راهنمای خرید

برای خرید دامن زنانه ابتدا باید با انواع سبک دوخت دامن آشنا شوید تا بدانید که چه نوع مدل دوختی برای شما مناسب است. در ادامه این سبک ها را به شما معرفی می کنیم:

ساده :  از متدوال ترین سبک های دوخت دامن می توان به مدل ساده اشاره کرد که بیشتر برای افراد لاغر و متوسط استفاده می شود.

دامن کوتاه چرم زنانه

فون : برش این نوع دامن به صورت مثلثی است و از قسمت کمر به پایین گشاد می شود از این رو مناسب افرادی است که پایین تنه لاغری دارند.

کلوش : این نوع از دامن به صورت نیم کلوش ، یک چهارم کلوش و تمام کلوش دوخت می شود که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.

چین دار : یکی از جذابترین دامن کوتاه زنانه نمونه های چین دار است که در ناحیه کمر گشاد است. می توان از آن برای هر فرم بدنی استفاده کرد.

مدل های جدید دامن کوتاه مشکی

نکات مهم خرید دامن زنانه :

رسمی یا اسپرت: قابلیت استفاده از آن در مهمانی های رسمی و یا دورهمی های دوستانه است که توصیه می کنیم حتما در هنگام انتخاب خود، این مورد را مدنظر قرار دهید.
اندازه مناسب: با اینکه شما می توانید با یک انتخاب درست از دامن خود، قد کوتاهتان را پوشش و یا کمی از قد بلند خود بکاهید؛ اما باید دقت داشته باشید که در هر دو حالت بایستی دامن متناسب با وزن و سایز کمر و همچنین اندازه دور باسن شما باشد تا سبب بد جلوه کردن نیم تنه پایینی شما نشود.

دامن مشکی زنانه

جنس پارچه: نکته بعدی که توصیه می کنیم حتما به هنگام خرید دامن کوتاه زنانه به آن توجه کنید، جنس پارچه دوخته شده دامن است که در وهله اول باید متناسب با فصول سال (خنک یا گرم) باشد و در وهله بعدی از وزنی به مراتب سبک تر برخوردار باشد.
نحوه بسته شدن: بطور کلی دامن های زنانه در سه مدل زیپی، کشی و بندی طراحی می شوند که انتخاب هر یک از آن ها فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر شما دارد.

دامن مشکی دخترانه توری

روش نگهداری از دامن‌ :

از اتو کشیدن دامن با دمای بالا خودداری کنید، زیرا حرارت زیاد اتو می‌تواند باعث از بین رفتن الیاف پارچه و پوسیده شدن آن شود.
همیشه موقع شستشو دامن را برعکس کرده و با آب سرد شستشو دهید. این کار باعث می‌شود رنگ دامن اسیب کمتری ببیند.
همیشه برای بیرون آوردن دامن زیپی و بند‌دار ابتدا بند یا زیپ آن را باز کنید. هرگز با فشار دامن را از پای خود خارج نکنید. زیرا ممکن است دچار پارگی شود.
برای خشک کردن دامن خیس آن را در معرض هوای آزاد قرار دهید. هیچ وقت دامن را روی بخاری و سایر وسایل گرمایشی قرار ندهید زیرا امکان سوختن دامن به دور از انتظار نیست.

دامن مشکی کلوش

دامن مشکی فون

دامن زیپی زنانه

دامن مشکی مجلسی

نکات پوشیدن دامن کوتاه مشکی

همراه ما باشید

نظرات