بیوگرافی میلاد خدایی از عکاسی تا مدلینگ ؛ همسر دوم ریحانه پارسا کیست

0

بیوگرافی میلاد خدایی از عکاسی تا مدلینگ ؛ همسر دوم ریحانه پارسا کیست

میلاد خدایی : میلاد خدایی همسر دوم ریحانه پارسا میباشد. او متولد دهه ۶۰ در تهران، فشن بلاگر و موسس هلدلینگ سیزده در ترکیه است که به تازگی خبر نامزدی و ازدواج او با ریحانه پارسا در زمینه مدلینگ در صفحه اینستاگرامش منتشر شده است. در ادامه بیوگرافی و عکس و سوابق میلاد خدایی در ترکیه همراه با زندگینامه و سوابق شغلی از مدیریت هنری تا موسس هلدینگ ۱۳ در ادامه با پیج اینستاگرامش از مجله حرف تازه میخوانید

میلاد خدایی همسر دوم ریحانه پارسا کیست

میلاد خدایی یکی از بلاگرهای اینستاگرامی بوده که در فضای مجازی فعالیت دارد او در ترکیه دارای بنگاه خرید و فروش خانه و ویلا میباشد و چند سالیست در ترکیه فعالیت میکند بسیاری از چهره های سرشناس ایرانی در ترکیه با مراجعه به او خانه و ویلا رهن و اجاره میکنند و از این رو با بسیاری از چهره های سرشناس همکاری میکند.

میلاد خدایی که برخی رسانه‌ها از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده‌اند. او مدتی به عنوان آرایشگر برای برخی چهره‌های هنری و ورزشی فعالیت داشته است او همچنین صاحب سالن زیبایی سیزده و استودیو به همین نام است که زیر مجموعه هلدینگ ۱۳ است. اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد. علت هم این است که او در صفحه اینستاگرام اش تصویری از امیر قلعه نویی منتشر کرده و نشان می‌دهد که مشغول پیرایش او است.

میلاد خدایی و ریحانه پارساگی

بیوگرافی میلاد خدایی

میلاد خدایی متولد دهه ۶۰ در تهران، فشن بلاگر و موسس هلدلینگ سیزده در ترکیه است. او همسر ریحانه پارسا بازیگر سابق ایران است که در هم اکنون در ترکیه زندگی می کند.

سوابق شغلی

میلاد خدایی موسس هلدینگ سیزده در ترکیه است که شمال سالن زیبایی سیزده و مدیر مسئول مجله سیزده fibo.thirteen و همچنین مدیر آکادمی سیزده در ترکیه می باشد.

او مدیر هنری و تصویری و موسس هلدینگ سیزده است که ریجانه پارسا به تازگی با مجله مدل و فشن سیزده با مدیریت ایشان همکاری دارد و به عنوان مدل در این بخش مشغول فعالیت است.

اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد. علت هم این است که او در صفحه اینستاگرام اش تصویری از امیر قلعه نویی منتشر کرده و نشان می‌دهد که مشغول پیرایش او است.

میلاد خدایی از طریق خرید و فروش و رهن و اجاره ویلا درامد بسیار زیادی دارد و همچنین در اینستاگرام تبلیغات فعالیت های تجاری او بسیار گسترده است.

با توجه به قوانین خاص ترکیه مبنی بر اینکه هر کسی در این کشور دارای خانه باشد میتواند اقامت دائم بگیرد بسیاری از چهره های سرشناس بر گرفتن اقامت در ترکیه به سراغ میلاد خدایی میروند و او برایشان خانه تهیه میکند .

ازدواج میلاد خدایی و همسرش کیست

ازدواج میلاد خدایی و همسرش کیست

ایشان در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

ایشان، با هنرمندان زیادی در ترکیه در زمین مدلینگ و همچنین به عنوان عکاس و آرایشگر همکاری دارد و کار دیزاین و تصاویر آنها را بر عهده داشته است. بیشترین زمینه مدلینگ او درباره لوازم آرایشی و بهداشتی است.

میلاد خدایی و ریحانه پارسا

او مدتی به عنوان آرایشگر برای برخی چهره های هنری و ورزشی فعالیت داشته است

او همچنین صاحب سالن زیبایی سیزده و استودیو به همین نام است که زیر مجموعه هلدینگ ۱۳ است.

بیوگرفی میلاد خدایی نامزد ریحانه پارسا

ازدواج با ریحانه پارسا

حالا ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران که در سال ۹۹ از ایران به ترکیه مهاجرت کرد، با انتشار عکس و نوشته ای با عنوان جان منی خبر از همکاری خود در زمینه مدلینگ با این برنده ۱۳ را در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده و همچنین آقای میلادخدایی نیز عکس هایی از ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرام برند ۱۳ به اشتراک گذاشته اشت.

نظرات