آیا شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ شب تاسوعا است؟| تعطیلی بین تاسوعا و عاشورا ۱۴۰۱

15

شنبه ۱۵ مرداد تعطیل شد ؟ | آخرین وضعیت بین التعطیلی جمعه تا عاشورا

آیا شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| آخرین وضعیت تعطیلی ادارات بین التعطیلی جمعه تا عاشورا و وضعیت تعطیلی مدارس و مهد کودک ها و ادارات فردا شنبه تعطیل می شود؟ شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ تعطیل شد یا نه؟ شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه؟ تعطیلی بین تاسوعا و عاشورا اتفاق می افتد؟ اخرین وضعیت شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ادارات تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی فردا شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی اداره ها و مهد کودک ها بین تعطیلی تاسوعا و عاشورای ۱۴۰۱ شنبه ۱۵ مرداد بین تعطیلی فردا را از حرف تازه میخوانید.

شنبه ۱۵ مرداد تعطیل شد ؟ | آخرین وضعیت بین التعطیلی جمعه تا عاشورا

آیا شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ شب تاسوعا است؟| تعطیلی بین تاسوعا و عاشورا

تعطیلی شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ بین تاسوعا و عاشورا خبری است که از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است، اما تاکنون خبر رسمی مبنی تعطیلی روز شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در شب تاسوعا منتشر نشده و تا ساعاتی دیگر در همین بخش خبری به اطلاع شما خواهد رسید

سوال که کاربران از ما می پرسند این است که آیا شنبه ۱۵ مرداد تعطیل شد ؟ و یا خیر و آخرین وضعیت بین التعطیلی جمعه تا عاشورا و شب تاسوعا روز شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ادامه مطلب:

🔹 اطلاعیه تعطیلی فردا شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی ادارات و مهد کودک ها هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

🔺اطلاعیه فوری:

ادارات زنجان شنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۱ تعطیل میشود

مرتضی شهامی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان از تغییر ساعت کاری ادارات زنجان در یوم‌العباس خبر داد و گفت: به منظور مشارکت حداکثری در این دسته عزاداری باشکوه ، ساعات ادارات از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

در حال بروزرسانی….

امسال محرم ۱۴۰۱ تاسوعا و عاشورا در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد واقع است و شنبه بین تعطیلی تاسوعا و عاشورا قرار گرفته است و با توجه به اینکه دولت همواره روزهای بین تعطیلی را در برخی مواقع تعطیل اعلام می کند، هنور خبری رسمی مبنی بر تعطیل شدن ادارات و بانک ها از سوی دولت منتشر نشده است.

روزهای تاسوعا و عاشورا در ماه محرم از تعطیلات رسمی در تقویم کشورمان است در مردم ایران در سراسر کشور در مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین ع شرکت می کنند و دسته های عزاداری در همه جای ایران و دیگر کشورهای جهان برپا می شود.

همچنین هشدار نارنجی هواشناسی برای تشدید بارش‌ها در تاسوعا و عاشورا و به گفته کارشناس هواشناسی، اردبیل، گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی در این ایام درگیر بارش باران خواهند شد.
کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش باران در استان‌های شمالی از شنبه تا دوشنبه صادر شده است.

کبری رفیعی گفت: هشدار سطح نارنجی در رابطه با تشدید فعالیت سامانه بارشی از شنبه ۱۵ مرداد تا دوشنبه ۱۷ مرداد همزمان با برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا صادر شده که فعالیت این سامانه، بارش باران و رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ است.به گفته کارشناس هواشناسی، اردبیل، گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی در این ایام درگیر بارش باران خواهند شد.

او می گوید: جاری شدن روان‌آب و آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، صاعقه، خسارت در اثر باد شدید لحظه‌ای، در مناطق مستعد همراه با خیزش گردوخاک موقت، کاهش شعاع دید و اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی از اثرات این هشدار است.

سازمان هواشناسی اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی، عدم تردد عشایر کوچ‌رو و دام‌ها در ارتفاعات، تسریع در برداشت مزارع برنج، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده، عدم پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد، آمادگی دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری، وزارت نیرو و غیره جهت مقابله با بحران را توصیه کرده است.

 

15 دیدگاه در “آیا شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ شب تاسوعا است؟| تعطیلی بین تاسوعا و عاشورا ۱۴۰۱

  1. مانلی گفت:

    تعطیل کنید امروز رو
    مادرم بعد از ظهر بلید بره سر کار
    ک چی تعطیل کنید
    هر کی موافقت داره لایک کنه

  2. مانلی گفت:

    تعطیل کنید امروز رو
    مادرم بعد از ظهر بلید بره سر کار
    ک چی تعطیل کنید

  3. یونس گفت:

    تمام ادارات بایدتعطیل به خاطربین الحرمین بایدتعطیل کننداحترام بگذاریدبین چون بین التعطیلین است

  4. مهسا گفت:

    کی قراره مشخص بشه دیگه؟؟

  5. مهیاد گفت:

    بابا مگه تو اداره کوه میکنی که اینقدر از تعطیل شدن خوشت میاد.دو روز تعطیلی بس نیست.روزی فوقش یه ساعت کار مفید داری تو اداره.ادم دلش میسوزه به کارمند بیچاره.نهایت یه خودکار جابه‌جا می‌کنی.البته همه کارمندان مثل هم نیستن.یه عده کاری با وجدان هستن.یه عده هم تنبل مفتخور

  6. Kord گفت:
    1
    2

    واقعا به خاطر امام حسینم شده باید تعطیل شود .جمعه تعطیل .یکشنبه و دوشنبه تعطیل .صددرصد باید شنبه تعطیل شود

  7. مهرداد گفت:

    بانکها باشن کافیه. بقیه بود و نبودشون مهم نیست

  8. سعید گفت:
    5
    8

    زاگر مدیریت و مسئول با وجدان داشته باشیم که برنامه ریزی شده باشه فردا باید تعطیل گردد.

  9. میلاد گفت:
    13
    16

    شاید بعضی افراد کار اداری داشته باشند دلیلی نیست که تعطیل باشه

  10. مجید گفت:
    18
    17

    به هیچ وجه تعطیل نبایدشود اخه چرا انقد بی مسولیت برای چی تعطیل شود

  11. مجید گفت:
    12
    9

    دولت چرا فردا کارمندان دولت را تعطیل نمی کند؟

  12. مریم گفت:
    14
    8

    لطفا دولت فردا را تطیل کند. ای کاش ما هم معلم بودیم.

  13. reza گفت:
    9
    3

    دانشگاههای پیام نور کشور فردا تعطیل است امامتاسفانه دانشگاههی دولتی و ادارات دولتی را تا الآن تعطیل نکرده اند.

  14. رضا گفت:
    5
    5

    دانشگاههای پیام نور کشور فردا تعطیل است امادانشگاههای دولتی و ادارات دولتی هنوز تعطیل تکرده اند.

  15. محمد گفت:
    22
    8

    آقا تعطیلش کنید لطفا

نظرات