بیوگرافی و مصاحبه سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور ریاضی ۱۴۰۱ + عکس

4

بیوگرافی و مصاحبه سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور ریاضی ۱۴۰۱ + عکس

سید حسین سید مهدی جاسبی : زاده دهه ۸۰ در تهران، در گروه آزمایشی ریاضی رتبه یک کنکور سراسری ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد در ادامه به معرفی و بیوگرافی سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور ریاضی همراه با سوابق تحصیلی و خانوادگی و پیج اینستاگرامش همراه با مصاحبه و راز موفقیتش در ادامه از مجله حرف تازه میخواید:

بیوگرافی و مصاحبه سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور ریاضی 1401 + عکس

بیوگرافی سید حسین سید مهدی جاسبی

سید حسین سیدمهدی جاسبی متولد دهه ۸۰ در تهران، قاری قرآن و رتبه یک کنکور ریاضی ۱۴۰۱ است که در مرداد ماه جزو نفرات برتر کنکور ریاضی سراسری سال ۱۴۰۱ بود و قصد دارد در رشته کامیپوتر دانشگاه شریف به تحصیل ادامه دهد. او علاوه بر تحصیل، به حفظ و قرائت قرآن نیز از کودکی در همت گماشته است.

سوابق و فعالیت ها

سید حسین سید مهدی جاسبی دوران دبیرستان را متوسطه پسرانه غيرانتفاعي علوى گذرانده و درباره راز موفقیتش در آموزش سراسری می گوید: رز پایه دهم به صورت جدی درس مدرسه را می خواندم اما از تابستان دوازدهم برای کنکور شروع کردم و میانگین ۹ ساعت مطالعه داشتم.

سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور ریاضی 1401

رتبه یک کنکور بدون کلاس های کنکور

شاید باورش سخت باشد که نفر اول کنکور ریاضی شوی بودن اینکه کلاس های کنکور با هزینه آنچنانی رفته باشی، اما سیدمهدی حسینی نشان داد که بدون کلاس و هزینه می توان موفق شد و غول کنکور را شکست داد، او می گوید: چون کلاس کنکور شرکت نکردم نمی توانم دقیق بگویم که آیا در رتبه برتر شدن تاثیر دارد یا خیر. به مهاجرت به هیچ عنوان فکر نمی کنم و قصد خدمت به کشور را دارم

پس از پایان کنکور و خروج از حوزه امتحانی دیگر سراغ چک کردن سوالات درست و غلطی که پاسخ داده بودم نرفتم، اما برای کسب رتبه مناسب امیدوار بودم و خداروشکر که توانستم رتبه برتر را کسب کنم.

بیوگرافی سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور ریاضی 1401 + عکس

راز موفقیت

کتب درسی در روند مطالعاتیم تاثیر بسیاری داشت، اما کتاب‌های آموزشی نقش به‌سزایی را در قبولی و کسب این رتبه داشتند.

وی عنوان کرد: هنوز برای رشته تحصیلی خود تصمیم قطعی نگرفته‌ام، اما به احتمال زیاد در رشته کامپیوتر، دانشگاه شریف ادامه تحصیل می دهم.

حفظ و قرائت قرآن

سیدحسین از جمله دانش‌آموزانی است که به حفظ و قرائت قرآن هم توجه داشته و همین علاقه‌مندی سبب شده تا در کنار تحصیل، به یادگیری قرآن نیز بپردازد. این رتبه برتر کنکور، تلاوت را به صورت حرفه‌ای نزد هادی رحیمی، قاری ممتاز کشور دنبال کرده و قصد دارد این هنر را جدی‌تر دنبال کند.

او از زمان کودکی به حفظ قرآن می‌پرداخت، همچنین از ۱۱ سالگی به تلاوت قرآن علاقه‌مند شد و تصمیم گرفت تلاوت را به صورت حرفه‌ای دنبال کند. بر همین اساس در جلسات قرآن استاد هادی رحیمی شرکت می‌کرد و تمریناتش را تا آخرین روزهای سال گذشته به صورت منظم ادامه داد.

علاقه‌مندیش به قرآن سبب شد تا در روزهای کنکور، هم به درس و هم به تلاوت قرآن بپردازد، او می گوید: این موفقیت را پیش از هر چیز از الطاف الهی می‌دانم و معتقدم انس با قرآن و حضور در جلسات قرآن توانسته در این مسیر پیشرفت تأثیر مثبت داشته باشد.

به همه نوجوانان و جوانان توصیه می‌کنم که اول به خدا توکل کنند و بعد به اهل بیت(ع) متوسل شوند و از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکنند.

4 دیدگاه در “بیوگرافی و مصاحبه سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور ریاضی ۱۴۰۱ + عکس

  1. معلم گفت:
    1
    2

    مگه اون مدرسه فقط همی یه دانش آموز داشته؟پس بقیشون کجااان؟؟ من سالهاست مدرسه فرازنگان درس میدم کلی دانش آموزان قوی و ضعیف داریم. آیا ما میتونیم اچی مچی کنیم و دانش اموز ضعیف رو قوی کنیم.؟؟ خیر ما درسمونو میدیم. این دانش آموزه که باید دید چه طور تلاش می کنه؟ لطفا تلاش و کوشش این نوجوانان رو نادیده نگیرید.

  2. اکبرعاقا گفت:
    2
    4

    گووو

  3. یه دختری گفت:
    30
    4

    مدرسه غیرانتفاعی علوی فقط برای سال دوازدهم سی میلیون شهریه میگیره و کاملا کنکوری با بچه ها کار میکنه ایشون که از دهم اونجا بودن حداقل ۸۰ میلیون خرج کردن بعد نوشته کلاس کنکور نرفتم عدالت اموزشی کجاست

  4. ن گفت:
    20
    4

    رفته مدرسه غیر دولتی اونجا کلی شهریه داده و صددرصد براشون کلاس کنکوری هم گذاشتن بعد میگید بدون هزینه آنچنانی قبول شده؟!!!
    همون آزمون های قلمچی که شرکت کرده از هزینه های خبر دارید؟!

نظرات