بیوگرافی علی علوی خوشحال از قاری قرآن تا نفر ۹ کنکور تجربی ۱۴۰۱ + سوابق

0

بیوگرافی علی علوی خوشحال از قاری قرآن تا نفر ۹ کنکور تجربی ۱۴۰۱ + سوابق

سید علی علوی خوشحال : زاده سبزوار رتبه ۹ کنکور تجربی ۱۴۰۱ را کسب کرد در ادامه به معرفی بیوگرافی سید علی علوی خوشحال نفر ۹ کنکور تجربی ۱۴۰۱ و زندگی شخصی و پدر و مادر علی علوی خوشحال نفر نهم کنکور سال ۱۴۰۱ همراه با سوابق و سن و زندگینامه علی علوی خوشحال از قاری قرآن تا رتبه ۹ کنکور سراسری تا پیج اینستاگرام وی را در ادامه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید:

بیوگرافی علی علوی خوشحال نفر 9 کنکور تجربی 1401 + سوابق

بیوگرافی علی علوی خوشحال

سید علی علوی خوشحال متولد دهه ۸۰ در سبزوار، نفر نهم کنکور تجری در سال ۱۴۰۱ و قاری قرآن است. او در کنکور سراسری ۱۴۰۱ توانست رتبه ۹ را در رشته علوم تجرب کسب کند. او دوران دبیرستان را در مدرسه پسرانه استعداد هاي درخشان شهيد بهشتي سبزوار گذرانده است.

سوابق و فعالیت ها

آقای علوی از ۶ سالگی به آموزش قرائت قرآن پرداخت تاکنون در مسابقات زیادی در زمینه قرآن شرکت کرده و آرزو دارد از قاریان بین المللی قرآن باشد.

این جوان سبزواری که دارنده رتبه ۹ کنکور تجربی است، می گوید: برای اینکه در کنکور سراسری به موفقیت دست پیدا کنم، فضای مجازی را کنار گذاشتم و تنها مطالعه کردم.

بیوگرافی سید علی علوی خوشحال نفر 9 کنکور تجربی 1401

رمز موفقیت

سید علی علوی خوشحال دانش آموز سبزواری که در کنکور سراسری ۱۴۰۱ رشته تجربی رتبه ۹ را کسب کرد، در مصاحبه ای پس از موفقیت در کنکور گفته: رمز موفقیتم در کنکور سراسری را الطاف بی‌نهایت خداوند متعال، تلاش خودم و خانواده‌ام می‌دانم و اعضای خانواده تأثیر بسزایی در کسب موفقیت داشته‌اند که از آنها قدردانی می‌کنم.

وی افزود: روزانه ۱۰ الی ۱۲ ساعت مطالعه داشتم تا بتوانم در کنکور سراسری به موفقیت دست پیدا کنم.

وی عامل موفقیت خود را علاوه بر توکل به خدا، دوری از فضای مجازی دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان برای موفقیت در کنکور باید برنامه ریزی داشته باشند و لازم نیست در تمامی کلاسها و آزمون ها شرکت کنند.

سید علی علوی با بیان اینکه یادگیری قرائت قرآن را از سن ۶ سالگی شروع کرده و گفته: دوست دارم در کنار قرائت قرآن کلاس‌های خوانندگی و یادگیری آواز را نیز ادامه بدهم.

وی در سبزوار زیر نظر استاد ذاکر یادگیری قرآن را ادامه می‌دهد و در حال گذراندن دوره‌های تخصصی قرائت قرآن می باشد.

بیوگرافی علی علوی خوشحال از قاری قرآن تا نفر 9 کنکور تجربی 1401 + سوابق

ورزش باستانی

او همچنین در رشته باستانی زیر نظر استاد گلستانی، از برترین‌های کشوری و بین‌المللی، در این رشته نیز فعال می کند و تا‌کنون سه مقام استانی در این رشته کسب کرده‌ است.

علوی درباره یادگیری قرآن برای پیشرفت تحصیلیش بسیار مفید بوده، می گوید: به دلیل یادگیری نت‌های موسیقی و آواز در کلاس‌ قرآن برای پیشرفت قرائت قرآن حدود ۶ ماه قبل استاد سید‌نیا، مسئول آموزشگاه موسیقی داروگ با تست صدا مرا برای خواندن سرودها دعوت کرد و در حال حاضر در موسیقی شاگرد وی هستم.

وی با اشاره به اجرای چندین تصنیف و سرود و آواز دشتی در مراسم‌ مختلف بیان کرد: در مسابقات قرآن آخری که شرکت کردم در استان رتبه پنجم کسب کردم و در مسابقات قرآن کشوری تا‌کنون یک مقام هفتم دارم.

سیدعلی علوی خوشحال از تابستان سال گذشته با برنامه ریزی شروع به مطالعه کرد و میزان مطالعه اش از ۷ ساعت در روز به ۱۲ ساعت در روز‌های منتهی به کنکور رسید

توصیه به داوطلبان کنکور

علوی خوشحال به داوطلبین کنکور در سال آینده توصیه کرد درگیر حاشیه‌ها نشوند و با برنامه ریزی مناسب بر روی کنکور تمرکز کنند و تا حد امکان از فضای مجازی و تفریحات دیگر دوری نمایند.

پدر این دانش آموز موفق سبزواری نیز گفت: در حد امکان تلاش کردیم تا فضای مناسبی را برای تحصیل و مطالعه فرزندمان فراهم کنیم و تلاش و کوشش فرزندم عامل اصلی موفقیت او است.

نظرات