بیوگرافی محمد صمیمی مداح ورزشکار و همسرش + زندگی شخصی و مداحی ها

1

بیوگرافی محمد صمیمی مداح ورزشکار و همسرش + زندگی شخصی و مداحی ها

بیوگرافی حاج محمد صمیمی

حاج محمد صمیمی :  زاده ۱۳۶۶ در شلمزار مداح اهل بیت (ع) و ورزشکار پرتاب دیسک می باشد. در ادامه به معرفی و بیوگرافی محمد صمیمی مداح و همسرش و فرزندانش و آثار مداحی ها و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی حاج محمد صمیمی

محمد صمیمی مداح و ورزشکار رشته پرتاب دیسک اهل ایران است که قهرمانی جوانان جهان، قهرمانی دانشجویان جهان در سال ۲۰۰۹ و مدال نقرهٔ بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ را در کارنامه دارد او همچنین شعر می‌سراید و مداحی میکند، به گفته خودش به اهل بیت و مداحی علاقه داشته  و به همین دلیل در کنار ورزش، مداحی هم می کند. از استادان او در زمینه مداحی حاج محمود کریمی می‌باشد . او نیز در هیئت رایة العباس مرثیه سرایی کرده و در حال حاضر در برنامه حسینیه معلی در تلویزیون حضور دارد. محمد صمیمی برادر کوچکتر عباس صمیمی و برادر بزرگتر محمود صمیمی دو پرتابگر دیسک دیگر است.

بخشی از گفتگو با حاج محمد صمیمی مداح و ورزشکار پرتاب دیسک را برای شما آماده کردیم

دغدغه اصلی شما شعر است یا مداحی؟

برای جواب دادن به این سوال یک مقدمه ای لازم است. ما بعد از انقلاب یک نسل اول شعر آیینی داریم، کسانی مانند حاج آقا توکل، حاج سعید حدادیان که اینها حرکتی را شروع کردند و یک انقلابی در شعر آیینی ایجاد شد و نسل بعدی از سال ۷۸ و۷۹ شروع شد و زمانی بود که تحول در سینه زنی شروع شد. معمولاً شاعرانی که از نسل اول و دوم هستند حتماً گوشه ذهنشان نگاهی به خواندن داشتند و دارند. عموماً موتور محرک اینها در شعر آیینی این بوده که این ها دوست داشتند بخوانند یا می خوانند. همین طور که الان آقای توکل و آقای حدادیان هستند.

پس باید بگوییم که دغدغه اول شما خواندن و مداحی کردن است؟

ببینید اولویت این طوری برای خودم قرار ندادم. در حال حاضر اولویت زندگی ام ادامه تحصیل و خواندن و شعر است که اگر مجموعه این ها تحت خدمت به سیدالشهدا باشد برای من خیلی مهم است.

شما شعر گفتن را از کجا شروع کردید؟ جرقه اولیه شعر در شما چطور زده شد؟

جرقه اولیه به خاطر ارتباطی بود که با حاج آقای کریمی پیدا کردم که بدون هیچ واسطه ای در سن ۱۷ _۱۸ سالگی بود. چون خیلی دوست داشتم که خدمت ایشان باشم یک شعر گفتم و بردم پیش ایشان. شعر من هم خیلی بامزه بود؛

ای کاش مهر نامه ولاتحسبن شود مردن برای نام تو تقدیر من شود

این شعر را که به عربی و فارسی گفته بودم را به آقای کریمی دادم. خیلی به ایشان علاقه داشتم. دبیرستان من نزدیک حسینیه کربلایی سید احمد نجفی بود. سال ۷۸ _۷۹ که آقای کریمی مطرح بودند. شیفته صدای آقای کریمی شدم. رفتم پیش ایشان و خیلی عجیب هم بود که ایشان هم با من ارتباط برقرار کرد. به من گفتند که شعر می توانی بگویی؟ من هم این شعر را بهشان دادم که ایشان پسندیدند و شعر من را هم خواندند.

محمد صمیمی کیست

همسر محمد صمیمی کیست

ایشان متاهل و دارای فرزند هستند.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام یافت نشد.

ماجرای تصادف ایشان

محمد صمیمی شاعر و مداح اهل بیت (ع) پنجشنبه شب ۸ مهرماه ۱۴۰۰ در بزرگراه صدر تهران به همراه خانواده در حال طی مسیر بود که خودروی وی بر اثر برخورد با خودرویی دیگر که سرعت بالایی داشت، دچار واژگونی شد. در این سانحه همسر و فرزند محمد صمیمی دچار جراحت‌های جزئی شدند که خوشبختانه به صورت سرپایی مداوا شدند اما خود او به دلیل آسیبی که به سر و گردنش وارد آمد در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار گرفت اما در خوشبختانه ۹ مهر ۱۴۰۰ از بیمارستان مرخص شد.

دیگر عکس های حاج محمد صمیمی

محمد صمیمی مداح

داوران برنامه حسینیه معلی، محمد صمیمی

سخنرانی های محمد صمیمی

بخشی از گفتگوی حاج محمد صمیمی

روضه های حاج محمد صمیمی

همسر محمد صمیمی مداح

اینستاگرام محمد صمیمی

مداحان شبکه سوم محمد صمیمی

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “بیوگرافی محمد صمیمی مداح ورزشکار و همسرش + زندگی شخصی و مداحی ها

  1. اجتمانو گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

نظرات