فروشگاه شهر یراق، ارائه دهنده بهترین و باکیفیت یراق‌آلات

0

یراق‌آلات از پرکاربردترین لوازمی هستند که تولید‌کننده‌های درب، پنجره، کابینت، کشو، صندوقچه، تخته نرد و … از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این میان یراق‌آلات آنتیک از لولاهای آنتیکی که در ساخت صندوقچه‌ها استفاده می‌شود گرفته تا لولاهای مورد استفاده در ساخت تخته نرد و … از پراستفاده‌ترین یراق‌آلات به شمار می‌روند.

 یراق‌آلات

فرقی ندارد به دنبال کدام یک از انواع یراق‌آلات باشید، به هر حال می‌توانید هر نوع و مدلی از یراق‌آلاتی که مدنظر دارید را در فروشگاه شهر یراق پیدا کرده و خریداری کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه شهر یراق، تنوع بسیار بالای یراق‌آلات آن و همچنین امکان خرید اینترنتی از این فروشگاه است.

شما می‌توانید جهت مشاهده انواع یراق‌آلات فروشگاه شهر یراق به سایت این فروشگاه به نشانی www.shahreyaragh.comمراجعه کنید.

یراق‌آلات

انواع لولا آنتیک در شهر یراق

یکی از قطعات آنتیک و خاص که در ساخت برخی وسایل به کار گرفته می شود، لولا آنتیک یا تزیینی است. لولاهای آنتیک برای اتصال درب و بدنه نصب می شوند و باعث زیبایی و خاص شدن وسایل شما می باشند. خرید یک لولا آنتیک و با کیفیت یکی از فاکتورهای مهم در ساخت وسایل مختلف به شمار می آید.

لولاهای آنتیک در اندازه ها و شکل های گوناگون به فروش می رسند. شما با توجه به رنگ و طرح وسایل خود، می توانید لولای مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه شهر یراق تهیه کنید.

در نظر داشته باشید که انواع گوناگون لولا از جمله جک دار، فنری و در شکل های مختلف مانند لولا آنتیک اختاپوسی در فروشگاه شهر یراق موجود می باشد. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم با استفاده از سایت این فروشگاه، تمامی لولاها را مشاهده و مقایسه و خریداری کنید.

شهر یراق ارائه دهنده انواع یراق آلات صندوقچه و تخته نرد

صندوقچه ها دارای یراق مختلفی هستند که از موارد مختلف آن می توان به انواع لولای صندوقچه، چفت های ساده و تزیینی، گوشه های آنتیک، جک نگه دارنده و دستگیره اشاره کرد. برخی افراد برای خاص تر شدن و جذابیت صندوقچه ها خود از یراق جعبه کادویی آنتیک و تزیینی استفاده می کنند.

شما هم اگر به دنبال خرید انواع یراق صندوق و صندوقچه هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه شهر یراق می باشد. در این فروشگاه انواع یراق ارائه می شود که امکان مقایسه و خرید آنلاین و حضوری نیز در آن وجود دارد.

یراق‌آلات

در ساخت و تولید انواع جعبه تخته نرد، شطرنج و جواهرات از انواع یراق آلات استفاده می شود. از جمله یراق تخته نرد می توان به لولای ساده و آنتیک، انواع چفت ساده، کلنگی و آنتیک اشاره کرد. اگر لولا و چفت تخته نرد شما دچار مشکل شده یا می خواهید برای خاص شدن آن از یراق آنتیک استفاده کنید، می توانید از فروشگاه شهر یراق برای خرید اجناس با کیفیت استفاده کنید.

شهر یراق بهترین انتخاب برای خرید یراق‌آلات باکیفیت

این فروشگاه فعالیت خود را در دهه هفتاد آغاز کرده است و بیش از ۲۲ سال تجربه در زمینه خرید و فروش انواع یراق آلات دارد. همانطور که می دانید تعداد فروشگاه های آنلاین و حضوری در زمینه فروش یراق آلات زیاد می باشد. اما نکته قابل توجه کمبود فروشگاه های تخصصی و با اعتبار در این دسته از محصولات می باشد. شهر یراق یکی از فروشگاه‌های تخصصی در زمینه یراق آلات است که انواع یراق تخته نرد، صندوقچه و لولا آنتیک را به مشتریان ارائه می‌دهد.

قیمت یراق آلات بستگی به نوسانات بازار دارد، در حال حاضر ارزان ترین یراق ۱۵۰۰ تومان می باشد. برای دیدن قیمت تمامی یراق آلات ساده، آنتیک و تزیینی می توانید به سایت فروشگاه شهر یراق به نشانی www.shahreyaragh.com مراجعه نمایید.

مشتریان می توانند برای خریدی مطمئن و با کیفیت از این فروشگاه معتبر استفاده کنند. نکته قابل توجه در مورد این فروشگاه، امکان خرید حضوری و آنلاین است. شما می توانید هم به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید و هم از طریق سایت این فروشگاه، اقدام به خرید انواع یراق آلات کنید. برای خرید حضوری می توانید به شعبه کرج این فروشگاه مراجعه نمایید.

نظرات