بهترین تلویزیون سونی ۲۰۲۲ مدل X80K

0

تلویزیون سونی ۶۵X80K

تلویزیون هوشمند سونی مدل ۶۵X80K سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. قیمت تلویزیون سامسونگ به دلیل سیستم عامل تایزن کمی ارزانتر از قیمت تلویزیون سونی است. این تلویزیون یکی از محصولات خوب برند سونی است که از طراحی شیکی برخوردار است. فریمی که در اطراف تلویزیون وجود دارد به حداقل رسیده است و همین موضوع باعث شده است تمامی تمرکز شما بر روی محتوا باشد. برند سونی در میان سایر برندها رقیب سرسختی محسوب شده و توانسته است در زمینه تلویزیون برتری خودش را از سایر برندها ثابت کند. تلویزیون ۶۵X80K به بهترین و هوشمندانه ترین برنامه‌ها و فناوری‌ها مجهز شده است و باعث شده است که بتواند کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کند. تلویزیون اسمارت سونی مدل ۶۵X80K محصول سال ۲۰۲۲ است و دارای فناوری مینی ال ای دی است. در ادامه مشخصات و قابلیت‌های بیشتری از این تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. برای اطلاع از لیست کامل قیمت تلویزیون دبی کوچولو میتوانید وارد سایت شوید و بهترین تلویزیون های سونی، سامسونگ و سونی ۲۰۲۲ رو اونجا مشاهده کنید.

  تلویزیون سونی

طراحی تلویزیون ۲۰۲۲ سونی X80K

یکی از نخستین ملاک‌هایی که برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد و هنگام خرید تلویزیون مورد توجه قرار می‌گیرد طراحی تلویزیون است. برند سونی همچون سایر برند‌ها همواره به طراحی تلویزیون‌های اهمیت بسیار زیادی قائل است و این بار در سال ۲۰۲۲ برای تلویزیون ۶۵X80K سنگ تمام گذاشته است و توانسته است دوام این تلویزیون را افزایش داده و از مواد با کیفیت برای تولید تلویزیون استفاده کند. در بدنه تلویزیون ۶۵X80K پلاستیک باکیفیت به کار رفته است و همین موضوع باعث شده است که علاوه بر اینکه تلویزیون وزن سبکی داشته باشد، برای محیط زیست کاملاً سازگار بوده و طول عمر بسیار زیادی دارد. این تلویزیون در بسته بندی نیز برای محیط زیست هیچ گونه آسیبی ندارد. در تلویزیون ۶۵X80K نور پس زمینه به گونه ای کنترل می‌شود که شما می‌توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. همچنین در این تلویزیون حسگرهای وجود دارد که می‌تواند محیط اطراف خود را شناسایی کند. تلویزیون ۶۵X80K از قابلیت Living Décor برخوردار است و می‌تواند زیبایی خانه شما را چند برابر کند. شما می‌توانید بر روی صفحه نمایش تلویزیون عکس‌های مورد علاقه خود را قرار دهید و از این تلویزیون همچون تابلو هنری بسیار زیبا استفاده کنید. پایه‌های تلویزیون ۶۵X80K از نوع پایه‌های دوشاخه میباشد.

تلویزیون سونی

کیفیت تصویر تلـویزیون ۲۰۲۲ سونی ۶۵X80K

قیمت تلویزیون سونی در سری ۸ کمی پایینتر از سری های ۹ است و تقریبا همان کیفیت تصویر را به شما میدهند. تلویزیون ۶۵ اینچ سونی مدل ۶۵X80K به کیفیت تصویر ۴K مجهز شده است. کیفیت تصویر تلویزیون نقش مهمی در خرید تلویزیون دارد و همین موضوع باعث می‌شود که قیمت تلویزیون‌ها متفاوت باشد. برند سونی همواره در تلویزیون‌های خود فناوری‌های تصویری مختلفی را به کار برده است. در تلویزیون ۶۵X80K نیز شاهد نور پس زمینه Direct LED هستیم که بر روی کیفیت تصویر تلویزیون نقش بسیار مهمی دارد. در این تلویزیون ال ای دی‌ها به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته است و با وجود فناوری Frame Dimming روشنایی صفحه نمایش تنظیم میشود. یکی از ویژگی‌های خوبی که در تلویزیون ۶۵X80K وجود دارد این است که این محصول از رنگ‌های آر جی بی نیز پشتیبانی کرده و می‌تواند با وجود فناوری TRILUMINOS PRO دنیایی از رنگ و طرح را برایتان نمایش دهد. این تلویزیون تمامی محتوا را لحظه به لحظه و فریم به فریم بررسی کرده و می‌تواند وضوح باورنکردنی تصاویر را نمایش دهد. در این تلویزیون وجود پردازنده ۴K HDR processor X1 نقطه قوت این محصول می‌باشد.

تلویزیون سونی

سیستم صوتی تلـویزیون هوشمند سونی X80K

در کنار کیفیت تصویر باید همواره به سیستم صوتی تلویزیونی توجه داشته باشید. تلویزیون ۲۰۲۲ سونی ۶۵X80K می‌تواند در کنار کیفیت تصویر فوق‌العاده سیستم صوتی مناسبی را نیز برایتان ارائه دهد. شما بر روی صفحه نمایش تلویزیون صدا و تصویر را در هر محیطی با یکدیگر به صورت هماهنگ دریافت می‌کنید و می‌توانید از این محصول همچون سینمای خانگی در خانه خودتان استفاده کنید. تلویزیون ۶۵ اینچ سونی ۶۵X80K دارای بلندگوهای Bass Reflex و X-Balanced است که در بر روی کیفیت صوتی تلویزیون نقش بسیار مهمی دارند. شما تمامی صدا را بر روی این تلویزیون با کیفیت بسیار بالایی دریافت می‌کنید. در این محصول ۲۰ وات توان صوتی وجود دارد. بلندگو‌های با کیفیت به کار رفته در تلویزیون ۶۵X80K به فناوری دالبی دیجیتال مجهز شده است و می‌تواند تجربه بی نظیری را از شنیدن موسیقی‌های مورد علاقه خودتان ایجاد کند. این تلویزیون دارای حسگر‌هایی است که می‌تواند میزان نویز و سر و صدای محیط اطراف شناسایی کرده و سپس متناسب با آنها فضایی دلنشین ایجاد کند.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون سونی ۶۵X80K

در تلویزیون ۶۵X80K سیستم عامل گوگل تی وی به کار رفته است. این سیستم عامل می‌تواند زندگی هوشمند و مدرنی را برایتان ایجاد کند. در تلویزیون هوشمند سونی ۶۵X80K شما با نسخه بروزرسانی شده سیستم عامل اندروید روبرو هستید که به عنوان گوگل تی وی می‌توان دنیایی از امکانات و قابلیت‌ها را برایتان فراهم کند. این سیستم‌عامل رابط کاربری فوق العاده آسانی است و با وجود این قابلیت شما به راحتی می‌توانید با حساب گوگل خود را وارد شده و به گوگل پلی استور دسترسی داشته باشید و برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مورد علاقه و مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنید. در تلویزیون ۶۵X80K به بیش از ۷۰۰ هزار برنامه و فیلم تلویزیونی دسترسی دارید و می‌توانید دنیای سرگرمی‌ها را متناسب با محتوای مورد علاقه خودتان دریافت کنید. تلویزیون ۶۵ اینچ ۶۵X80K به قابلیت جستجوی صوتی مجهز شده است و شما را از تایپ کردن بی‌نیاز می‌کند و شما می‌توانید بدون نیاز به تایپ کردن به دنیایی از محتوا دسترسی داشته باشید. در تلویزیون هوشمند سونی ۶۵X80K پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی وجود دارد که می‌تواند به معنای واقعی زندگی هوشمندی را برایتان ایجاد کند. شما می‌توانید انواع دستگاه‌های هوشمند از گوشی و تبلت گرفته و سایر دستگاه‌ها را به صفحه نمایش تلویزیون متصل کنید و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید.

نظرات