سایت پخش زنده و آنلاین مبارزه هالک ایرانی (سجاد غریبی) با گوریل قزاقستانی ۹ مرداد

0

سایت پخش زنده و آنلاین مبارزه هالک ایرانی (سجاد غریبی) با گوریل قزاقستانی ۹ مرداد ۱۴۰۱

پخش مبارزه سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی با گوریل قزاقستانی امشب یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ برابر با ۳۱ جولای ۲۰۲۲ در کشور امارات و شهر دبی برگزار میشود و این در حالی است که این مسابقات (MMA) و این رشته ورزشی در کشورمان از هیچ کدام از شبکه های صدا و سیما پخش نمی شود. برای تماشای پخش زنده و آنلاین مبارزه سجاد غریبی و گوریل قزاقستان امشب ۹ مرداد ۱۴۰۱ به سایت زیر مراجعه کنید.

بخش زنده مبارزه سجاد غریبی و گوریل قزاقستان

مبارزه سجاد غریبی هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی در ساعت ۲۴ امشب ۹ مرداد ۱۴۰۱ از شبکه https://wickednbad.tv پخش خواهد شد. با شروع مسابقه لینک پخش اضافه می شود.

سایت پخش کننده آنلاین مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی

شما می توانید لینک سایت هایی که این مبارزه را به صورت پخش انلاین و زنده پوشش میدهند در همین بخش مشاهده کنید که از تماشای این مسابقات لذت ببرید.

برای تماشای زنده و آنلاین مسابقه اینجا کلیک کنید:

در حال حاضر سایت پخش کننده این مسابقه به نشانی https://wickednbad.tv ، کانال یوتیوب Box Star و سایت سازمان بوکس استار بوده و همچنین در صفحه اینستاگرام سجاد غریبی و جومانوف آلمات باخیتوویچ معروف به گوریل قزافستانی نیز می توانید مبارزه و نتیجه مسابقه را مشاهده کنید

نتایج مسابقه

اگر این مبارزه انجام شود، این اولین مسابقه رسمی MMA سجاد غریبی بعد از آبروریزی مارتین فورد است که باید منتظر ماند و دید که کدام برنده مبارزه خواهد بود

به اطلاع شما کاربران محترم می رسانیم که هیچکدام از این ورزشکاران (گوریل قزاقستانی و هالک ایرانی)، مسابقه ای رسمی نداشتند و هر کدام صرفا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی کری خوانی کردند و حالا برای اولین بار وارد رنگ می شوند تا بطور واقعی با حرف خود مبارزه کنند.

 

باخیتوویچ که اهل شهر آلماتی ِ قزاقستان است، مدعی است دو بار در مسابقات بدنسازی به قهرمانی رسیده و در کری خوانی برای سجاد غریبی گفته: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم!»

به عقیده فورد مبارزه او و غریبی به دلیل نگرانی‌هایی که به دنبال مصاحبه غریبی در ایران در خصوص وضعیت روانی هالک ایرانی به وجود آمد، لغو شد. غریبی در میانه این مصاحبه شروع به اشک به ریختن کرده بود. به علاوه این نگرانی وجود داشت که این مبارزه عادلانه نباشد چرا که برتری فورد از همان اندک ویدئوهای منتشر شده از تمرینات هر دو حریف روشن بود.

نظرات