ماجرای شکایت نمایندگان اهل سنت از شایان مصلح بازیکن پرسپولیس

2

ماجرای شکایت نمایندگان اهل سنت از شایان مصلح بازیکن پرسپولیس

شایان مصلح در فوتبال ایران بیش از آنکه به عنوان یک بازیکن با کیفیت فنی خوب از او یاد شود به عنوان یک فوتبالیست مذهبی شناخته می شود. بازیکنی که سهم او از موفقیت های پرسپولیس حضور در آخرین لحظات بازی به عنوان تعویضی است.

شایان مصلح

اعتقادات مذهبی مصلح تا جایی پیش رفته است که او چندی پیش در یک مجلس مولودی، شعری را خواند که مضمون آن توهین به مقدسات اهل سنت بود. همین موضوع باعث شد تا اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی از این بازیکن شکایت کنند و خواستار عذرخواهی این بازیکن پرسپولیس و برخورد جدی مقامات قضایی با این بازیکن فوتبال باشد.

شایان مصلح

در اینترنت فیلمی از شعر خواندن شـایان مصلح منتشر شده که احتمالا همین فیلم موضوع شکایت از شایان مصلح در آستانه دربی بوده است.

2 دیدگاه در “ماجرای شکایت نمایندگان اهل سنت از شایان مصلح بازیکن پرسپولیس

  1. احمد گفت:

    این آقا معنی رافضی را نمیدونه، رافضی کسی است که امام سجاد آنان را از خودشون راند و گفت: ارفض عنا فانتم الروافض

  2. داود گفت:
    2
    2

    شایان مصلح عقیده یک شیعه رافضی و اخوندهای انگلیس را بیان کرد اینچنین افرادی با نفرت پراکنی و فحاشی به مقدسات اهل سنت توهین به خلفای راشدین و ام مهات المومنین میخوادهند جریان شوم یهود را که برای دشمنی بین شیعه و سنی هست را دنباله روی میکنند تعداد از اخوندهای تندرو پشتیبان اینها هستند و این افراد را سپر میکنند. طبق فرمایشات رهبر اینها چه خواسته و یا ناخواسته به مقدسات اهل سنت توهین میکنند دشمن اسلام هستند.

نظرات