جدیدترین مدل های شال مشکی زنانه و دخترانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

0

شال مشکی عزاداری و محرم ۱۴۰۱ :با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری برای شما مجموعه ای از مدل های جدید شال مشکی مناسب ماه محرم و مراسم عزاداری گردآوردی کرده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید شال مشکی محرم زنانه و دخترانه برای عزاداری و مراسم ختم و روضه ۱۴۰۱ را دارید،همراه ما باشید.

شال مشکی زنانه و دخترانه 1401

جدیدترین مدل های شال مشکی زنانه و دخترانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

شال مشکی یکی از شال های  پرطرفدار و در نتیجه پرفروش در بازار است؛ که با فرا رسیدن ماه محرم این بازار هیاهو بیشتری پیدا می‌کند. در این ماه از انواع شال مشکی ساده و همچنین شال طرح‌دار استتقبال می‌شود که نه تنها برای حضور در عزاداری ها و ماه محرم بلکه برای حضور در مراسمات ختم و مجالس رسمی نیز مورد استقبال ویژه قرار گرفته‌اند.

شال مشکی ویژه محرم

راهنمای خرید

انواع مدل شال مشکی محرم مجلسی و ساده

شال ساده مشکی : در ماه محرم مخصوصا دهه اول آن و مراسمات ختم استفاده از شال مشکی ساده و تک رنگ محبوبیت بیشتری دارد.در این بین شال مشکی با طرح برجسته و البته تک رنگ نیز طرفداران زیادی دارد. این نمونه شال با جنس‌های مختلفی در فروشگاهها عرضه می‌شوند که باید به این موضوع دقت کرد. اگر خرید شال مشکی خود را در فصل تابستان انجام می‌دهید شال مشکی نخی، حریر، پلیسه و لمه گزینه‌های خوبی برای استفاده در این فصل هستند.

مدل جدبد سال مشکی قواره بزرگ

شال مشکی ساده

شال مشکی طرحدار : از این مدل شال نه تنها برای حضور در مراسمات عزاداری بلکه در مکان‌های بیشتری نیز می‌توان استفاده کرد. مثلا برای شرکت در مهمانی‌ها و حتی عروسری‌ها استفاده از آن شما را شیک‌پوش می‌کند. البته اگر جنس این شال مشکی مجلسی ساتن یا ابریشم و متناسب با رنگ لباس (اصول ست کردن) شما باشد استایل شما را برای شرکت در اینگونه مراسمات به زیبایی تکمیل می‌کند.

شال مشکی پلیسه

دانستنی‌های مهم برای خرید شال مشکی

جنس شال :

جنس شال‌های مشکی حین خرید بسیار مهم است و باید حتماً به آن اهمیت دهید. شال‌های مشکی به علت رنگ خاصی که دارند گرما را جذب می‌کنند. به همین علت ممکن است موجب عرق کردن سر شوند. پس اگر در فصل تابستان قصد استفاده از آن‌ها را دارید، بهتر است نازک‌ترین نوع شال مشکی را خریداری کنید. اما اگر در فصول سرد سال قصد خرید شال مشکی را دارید می‌توانید نوع ضخیم‌تر آن را انتخاب کنید.

طرح شال :

طرح شال نیز می‌تواند بسیار با اهمیت باشد. اگر قصد دارید در مجالس عروسی، تولد از این نوع شال استفاده کنید بهتر از جنس آن ساتن یا ابریشمی بوده و طرح شادی داشته باشد؛ اما اگر برای محرم و عزاداری قصد خرید این رنگ شال را دارید بهتر است طرح آن را ساده‌تر انتخاب کنید.

شال مشکی تابستانی

طریقه نگهداری و شستشوی شال مشکی

شال مشکی به هیچ عنوان نباید داخل ماشین لباسشویی شسته شود‌. سعی کنید این نوع شال را با دست و بدون اینکه به آن چنگ بزنید شستشو دهید.

دیگر نکته مهمی که بعد از خرید شال مشکی و برای نگهداری صحیح آن باید مدنظر قرار دهید، شیوه خشک کردنش می‌باشد. این مدل شال نباید درون خشک‌شویی لباسشویی یا در مقابل نور مستقیم آفتاب خشک شود. چون نور آفتاب می‌تواند به رنگ این مدل شال آسیب وارد کند. سعی کنید شال مشکی را در محیط‌هایی که سایه وجود دارد و تماسی با نور مستقیم آفتاب ندارند خشک کنید.
برای شستشوی شال مشکی باید از شامپو بچه حاوی آنزیم استفاده شود. به هیچ عنوان شال مشکی خود را با شوینده‌های قوی شستشو ندهید. چون این‌گونه هم به پارچه وهم به رنگ آن آسیب وارد خواهد شد. پس بعد از خرید شال مشکی حتماً به تمامی این نکات توجه کافی داشته باشید.

طریقه نگهداری شال مشکی

نکات مهم در انتخاب طرح و رنگ شال مشکی

طرح های سنتی سن شما را بیشتر می کند.
طرح‌های شلوغ شما را چاق‌تر و طرح‌های تک رنگ و خلوت صورت شما را لاغرتر می‌کند.
طرح‌هایی که نقاشی‌های هندسی با زمینه‌های خالی و روشن هستند، مدرن‌ترند.
رنگ‌های سرد را برای تابستان و رنگ‌های گرم را برای فصل زمستان انتخاب کنید.

شال مشکی زمستانی

توجه کنید شال مشکی برای همه افراد با هر نوع رنگ پوست و هر فرم صورتی و هر سنی مناسب است و همه ی افراد میتوانند از این نوع شال استفاده کنند. فقط در زمان خرید حتما به نکاتی که گفته شد دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

راهنمای خرید شال مشکی زنانه محرم

جدید ترین شال محرمی زنانه و دخترانه

شال مشکی مجلسی

شال مشکی زنانه برای محرم و عزاداری ۲۰۲۲

نکات خرید شال مشکی محرمی

شال مشکی دخترانه

همراه ما باشید

نظرات