گرانترین کفش کوهنوردی دنیا – بهترین کفش کوهنوردی را بشناسید!

0

گرانترین کفش کوهنوردی دنیا – بهترین کفش کوهنوردی را بشناسید!

آیا می دانستید کوهنوردی یک ورزش محسوب می شود که به هیچ وجه نباید آن را دست کم گرفت. جالب است بدانید برای رفتن به کوه به عنوان یک کوهنورد می بایست آموزش و مهارت های خاصی را بیاموزید. در کوهنوردی نه تنها می توانید از منظره طبیعت لذت ببرید بلکه، روح و جسم شما نیز با نشاط می گردد.

 بهترین کفش کوهنوردی

تصور کنید بر روی کوه ایستاده اید و نسیمی خنک صورتتان را لمس کرده و صدای گنجشکان حواستان را به سمت طبیعت منحرف می کند. واقعاً لذتی تکرار ناپذیر است. حال باید از همین حالا فکری برای خرید وسایل ضروری کوهنوردی کنید. کفش کوهنوردی، کوله پشتی، لباس مناسب، زیر انداز، کیسه خواب، غذا و آب از جمله مهم ترین وسایل ضروری کوهنوردی به شمار می روند.

اگر تا به امروز لذت کوهنوردی را تجربه نکرده اید، مطمئن باشید بعد از خواندن این یادداشت قرار است یک کوهنوردی فوق العاده ای را تجربه کنید بنابراین توصیه می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

چند اصل مهم برای انتخاب بهترین کفش کوهنوردی

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره داشته ایم، برای رفتن به کوهنوردی می بایست اصولی را رعایت کنید تا با چالشی رو به رو نشوید.  انتخاب کفش کوهنوردی از مهم ترین اصول کوهنوردی است از همین بابت این قسمت را مختص این موضوع در نظر گرفته ایم تا به خوبی متوجه شوید.

کفش متناسب با فصل

جهت کوه پیمایی بهتر است متناسب با فصل بهترین کفش کوهنوردی را خریداری کنید. برای مثال در فصل زمستان از آنجایی که سرما و برودت هوا زیاد است، باید کفشی را انتخاب کنید که مانند عایق گرما برای پاهایتان عمل کند. بنابراین توصیه می کنیم در هنگام خرید بهترین کفش های کوهنوردی حتما به فصل توجه کنید.

قیمت مناسب

می دانید که برای خرید کفش کوهنوردی باید هزینه نسبتا زیادی بپردازید حال توجه داشته باشید که این هزینه می بایست نسبت به کیفیت آن معقول باشد. برای خرید کفش کوهنوردی با قیمت و کیفیت مناسب بهتر است به چند فروشگاه سر بزنید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

کفش کوهنوردی متناسب با سایز پا

به این نکته توجه داشته باشید که کفش کوهنوردی حتما باید سایز پایتان باشد. اگر کفش بزرگتر از سایز پایتان باشد ممکن است در مسیر به سنگ و دیگر اجسام برخورد کند و از پایتان درآید. همچنین چنانچه کوچکتر یا تنگ باشد ممکن است پاهایتان را آزرده کند چرا که قرار است مدت زمان طولانی راه بروید.

قیمت گرانترین کفش کوهنوردی در جهان

گرانترین کفش کوهنوردی

لازم است بدانید که کفـش های سنگین که به اصطلاح دو پوش و سه پوش از گرانترین کفـش های کوهنوردی به شمار می روند. افرادی که به صورت حرفه ای کوهنوردی را دنبال می کنند، حتما می بایست از این کـفش ها نیز استفاده کنند. می دانم که با خواندن این قسمت کمی دغدغه ی قیمت کفش کوهنوردی را دارید،

در خصوص گران قیمت ترین کفـش کوهنوردی باید بگوییم که از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان هم خواهد رسید. اما نگران نباشید چرا که بسیاری از فروشگاه های معتبر در سطح کشور هستند که به عرضه کفـش کوهنوردی با کیفیت بالا و با قیمت ارزان می پردازند.

آیا می خواهید بدانید که از کجا می توان کفش کوهنوردی کمتر از ۲ میلیون تومان خرید؟

بله درست شنیده اید شما می توانید تنها با پرداخت مبلغی کمتر از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان صاحب کفـش کوهنوردی درجه یک شوید. با این تفاسیر دیگر فکر نمی کنیم بهانه ای باقی باشد و می بایست از همین فردا یک برنامه اصولی برای آخر هفته خود بچینید.

خرید کفش کوهنوردی

اگر تا به این قسمت از مقاله همراه ما بوده اید، تبریک می گوییم چرا که شما جزو معدود افرادی هستید که قرار است با بهترین مرکز خرید کفش کوهنوردی آشنا شوید. قبل از هرچیز بهتر است بگوییم در این فروشگاه متناسب با بودجه ای که دارید، همه نوع کفـش کوهنوردی یافت می شود پس نگران قیمت ها نباشید.

نظامی شاپ ، کمپ سفر، کوه مارکت و اصغری شاپ یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی می باشند که شما می توانید در هر مکان و زمانی که هستید خرید خود را ثبت کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. حال که برای آخر هفته خود برنامه کوهنوردی چیده اید، چه بهتر که به این فروشگاه ها سر بزنید و سریعا کفـش کوهنوردی خود را با ارزانترین قیمت تهیه کنید.

هدف ما از ارائه این مقاله معرفی بهترین برند کفـش کوهنوردی برای شما دوست عزیز می باشد امیدواریم مطالب بالا برایتان مفید بوده باشد و از این که تا انتها ما را همراهی کرده اید، بی نهایت سپاسگزاریم.

نظرات