جدیدترین مدل های مانتو مشکی ۱۴۰۱ زنانه و دخترانه ویژه محرم و عزاداری

0

مانتو مشکی ۱۴۰۱ ویژه عزاداری و محرم : با فرا رسیدن ماه محرم پوشش بیشتر مسلمانان به مشکی تبدیل میشود و سعی میکنند که با احترام به شهدای کربلا مخصوصا امام حسین (ع) با سیاه پوشیدن ارادت خود را به آنها نشان بدهند و یا برای شرکت در مراسم عزاداری و ختم و روضه نیاز به پوشیدن مانتو مشکی دارند، ما امروز انواع جدیدترین مدل های مانتو مشکی محرم ۱۴۰۱ دخترانه و مدل مانتو مشکی عزاداری زنانه از اسپرت تا مجلسی را ویژه عزاداری و محرم در سال ۱۴۰۱ اماده کرده ایم .شما خانم های عزیز باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید علاوه بر اینکه پوشش جذابی داشته باشید از مدل زیبایی نیز برخوردار باشید و با تیپ مشکی به استقبال ماه محرم بروید. همراه ما باشید.

مانتو مشکی زنانه ویژه محرم

جدیدترین مدل های مانتو مشکی ۱۴۰۱ زنانه و دخترانه ویژه محرم و عزاداری

در حقیقت مانتو مشکی یکی از مدل مانتوهایی می باشد که طرفداران آن خیلی زیاد می باشد. شاید بتوانیم به جرات بگوییم که یکی از بی نظیرترین و شیک ترین مدل های مانتو که هم سبک مجلسی آن و هم ساده آن بسیار خواهان دارد مانتو مشکی می باشد. چرا که کاربرد همه جایی دارد. یکی از کاربردهای دیگری که مانتو مشکی دارد در ایام محرم است که خانم های مانتویی برای حضور در مکان هایی که برگزار کننده مراسم عزاداری می باشند به دنبال مدل مانتو مشکی مناسب ماه محرم هستند تا پوشش مناسبی داشته باشند.

مانتو مشکی محرم

راهنمای خرید

مانتو مشکی برای خانم های لاغر اندام :

از مانتوهایی استفاده کنید که یقه های بزرگی دارند و به کمک آن لاغری شما پنهان خواهد شد و چندان به چشم نمی آید در زمان خرید مانتو دقت کنید که طرح های استفاده شده در مانتو از اشکال بسیار برجسته و بزرگی باشند زیرا در این سبک مانتوها اندام شما جذاب تر از حد واقعی نشان داده خواهد شد.

مانتو مشکی تابستانی در محرم

مانتو مشکی برای خانم های چاق اندام :

بهتر است که خانم های چاق اندام مانتوهای مشکی بلند را انتخاب کنند تا چاقی آنها زیاد به چشم نیاید و کمی لاغر تر نشان داده شوند. مانتوهایی را انتخاب کنید که طرح های کار شده روی آن ها اشکال ریز باشند دقیقا برعکس طرح هایی که روی مانتو خانم های لاغر اندام باید باشد. ریز بودن طرح ها در لاغرتر نشان دادن شما تاثیر گذار می باشند.

مانتو مشکی سایز بزرگ

مانتو مشکی برای خانم های قد بلند:

پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه ، پاها را بلندتر نشان می دهد بنابراین خانم های قد بلند نباید مانتوهای خیلی کوتاه بپوشند. پوشیدن مانتو گشاد و باد کرده موجب بزرگتر نشان دادن اندام می شود بنابراین این مانتوها مناسب افراد قد بلند نیست.

مانتو مشکی در بارداری

مانتو  مشکی برای خانم های کوتاه قد:

خانم های ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه های عمودی باریکی استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می دهد. خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا موجب می شود که کوتاهتر دیده شوند ، مانتوهای که قد آنها تا روی زانو هست برای این خانم ها مناسبتر است و قد آنها را بلند تر نشان می دهد.مانتو مشکی برای افراد قد کوتاه

در شست و شوی مانتو مشکی دقت کنید و آن را با شامپو و آب ولرم بشویید و هرگز آن را چنگ نزنید، چرا که به الیاف پارچه آسیب می‌رسد. مانتو مشکی خود را می‌توانید با شوینده‌های مخصوص پارچه مشکی بشویید. توجه داشته باشید که در خرید مانتو مشکی دقت کنید که جنس مناسبی داشته باشد. بعضی از پارچه‌ها زود پرز می‌گیرند و یا به سرعت رنگشان به اصطلاح بور می‌شود.

مانتو مجلسی زنانه

مانتو مشکی شیک ویژه محرم ۱۴۰۱

 مانتو مشکی محرم دخترانه

مانتو برای قد بلند ها

مانتو اسپرت

همراه ما باشید.

 

نظرات