مقایسه کیفیت خدمات گویندگی در مؤسسات مختلف

0

خدمات گویندگی این روزها در مؤسسه های مختلفی ارائه می شود. اما آیا می توان برای سفارش این خدمات به هر کسی اعتماد کرد؟ یک صدا ممکن است از نظر یک نفر خوب و از نظر نفر دیگر خوب نباشد. بر سر این مسئله همیشه اختلاف سلیقه وجود داشته است. اما مسئله مهم تر تکنیک هایی است که یک گوینده باید آنها را بداند. در ادامه خدماتی که چهار مؤسسه ایران تایپیست، تایپو، ترجمو و مستر تایپیست در این زمینه ارائه می دهند، با هم مقایسه شده اند.

 خدمات گویندگی

خدمات گویندگی

بررسی کیفیت خدمات گویندگی و رضایتمندی مشتریان در ایران تایپیست

گویندگی از خدماتی است که چند سالی است در وب سایت ایران تایپیست ارائه می شود. سابقه درخشان این مرکز در ارائه خدمات گویندگی و روخوانی موجب شده است که افراد متخصص زیادی از همه جای کشور با آن همکاری داشته باشند. افراد متخصصی که جمع کردن آنها در یک مجموعه کار ساده ای نیست. اما این مرکز توانسته است با اعتباری که در طی سال ها فعالیت داشته است، این کار را انجام دهد. گوینده کسی نیست که تنها صدای خوبی داشته باشد. بلکه صدای او باید گرم و دلپسند باشد و به گوش همه خوش بیاید. ضمن این که مهم است که او مهارت های زیادی را آموزش دیده باشد.

این مرکز با توجه به گوینده های باتجربه ای که دارد، همه نوع خدمات گویندگی را ارائه می دهد. گویندگان زن و مرد با صداهای خاص هم در این وب سایت می توانید پیدا کنید. برای درخواست روخوانی از کتاب یا از روی مطالب سایت یا وبلاگ، گوینده اخبار، گوینده برای شبکه های اجتماعی، سانترال، تیزر، موشن گرافی و تحقیقات بازار می توانید به این وب سایت سر بزنید. مشاوره این خدمات رایگان است و یک تیم پشتیبانی در همه ساعات روز تا تحویل سفارش از سفارش دهنده حمایت می کنند. در صورت درخواست سفارش دهنده امکان ارسال نمونه کار هم وجود دارد. اگر سفارش دهنده توان پرداخت هزینه های زیاد را به طور یک جا نداشته باشد، می تواند آن را به شکل قسطی پرداخت کند. در همه مراحل کار سفارش دهنده می تواند با گوینده مورد نظرش در ارتباط باشد و نقطه نظرهای خود را به او بگوید.

کیفیت گویندگی

کیفیت گویندگی

سنجش و مقایسه کیفیت گویندگی در تایپو

سفارش گویندگی را در وب سایت تایپو هم می توان ثبت کرد. این وب سایت سابقه طولانی در ثبت سفارش های آنلاین ندارد، اما توانسته است فعالیت خود را در زمینه های مختلف گسترده کند. پیدا کردن گوینده توانا و قابل این روزها کار سختی است و می توانید برای ثبت سفارش های گویندگی به این وب سایت هم مراجعه کنید. پیش از ثبت سفارش و در حین انجام کار می توانید از مشاوره های رایگان افراد متخصص این مرکز بهره مند شوید. فاکتور رایگان برای سفارش دهنده ارسال می شود تا امکان مقایسه قیمت با دیگر وب سایت ها وجود داشته باشد. امکان پرداخت قسطی و نمونه کار هم در این وب سایت وجود دارد. در حین کار سفارش دهنده می تواند همه نظرها و پیشنهادهای خودش را با گوینده مورد نظرش در میان بگذارد. تیم پشتیبانی وب سایت نیز در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به همه سؤالات او خواهند بود.

آیا خدمات گویندگی در مقابل تعرفه های مصوب آن در ترجمو به صرفه است؟

گویندگی از جمله خدماتی است که امکان ثبت آن در وب سایت ترجمو هم وجود دارد. ثبت سفارش به صورت آنلاین امکان پذیر است. در هر کجای کشور که باشید به راحتی می توانید از این خدمات بهره ببرید. برای دسترسی به گویندگانی با تنوع صداهای مختلف نیاز نیست جست و جوی زیادی بکنید. در این وب سایت می توانید آنها را پیدا کنید. از متخصصان مشاوره رایگان بگیرید و درخواست نمونه کار بدهید. هزینه ها در این وب سایت در مقایسه با دیگر وب سایت هایی که به طور تخصصی چنین خدماتی را ارائه می دهند بسیار به صرفه است. امکان پرداخت قسطی برای هزینه های بالا امکان پذیر شده است. متخصصان این وب سایت در همه مراحل کار از سفارش دهنده پشتیبانی همه جانبه نیز به عمل می آورند.

ارزیابی کیفیت گویندگی از منظر مشتریان در مستر تایپیست

کیفیت گویندگی در زمان ثبت سفارش بسیار اهمیت دارد. بسیاری از سفارش دهندگان ممکن است برایشان مهم نباشد که چقدر برای این کار هزینه می کنند، اما مهم است که کار با چه کیفیتی انجام می شود. برای ثبت سفارش در این زمینه می توانید روی وب سایت مستر تایپیست هم حساب کنید. کیفیت کار در ارزیابی کیفیت از منظر مشتریان خوب اعلام شده است و همین مسئله سفارش دهندگان دیگر را ترغیب کرده است که از مزایای این وب سایت بهره مند شوند. امکان مشاوره رایگان در این وب سایت وجود دارد و افراد متخصص در همه مراحل کار پشتیبان سفارش دهنده خواهند بود. برای جلب اطمینان بیشتر می توان از آنها درخواست نمونه کار داد. بعد از تأیید نمونه است که امکان ادامه کار وجود دارد. سفارش دهندگانی که نمی توانند هزینه های بالا را پرداخت کنند، می توانند از شرایط پرداخت قسطی سود ببرند.

خدمات روخوانی

خدمات روخوانی

تأثیر قیمت منصفانه بر کیفیت خدمات روخوانی

با این تفاسیر به نظر میرسد که سفارشات گویندگی را باید به مرکز تخصصی مانند ایران تایپیست واگذار کرد. زیرا این مرکز همه امکانات لازم برای ثبت چنین سفارشی در انواع مختلف با صداهای گوناگون را در خود دارد. حتی کیفیت خدمات در این مرکز با مراکزی که عنوان شد قابل مقایسه نیست. ضمن این که هزینه نیز در مقایسه با آنها بسیار پایین تر در نظر گرفته شده است. برای ثبت هر نوع سفارش در این زمینه می توانید به نشانی https://irantypist.com مراجعه کنید. خدمات روخوانی با قیمت منصفانه و کیفیت عالی را تنها می توانید در این وب سایت بیابید. در واقع، قیمت های پایین در این وب سایت موجب نشده است که از کیفیت کار کم شود. در جدول زیر خدمات این چهار مرکز آورده شده اند.

مشاوره رایگان فاکتور رایگان پشتیبانی همه جانبه ارائه نمونه کار رایگان پرداخت قسطی ارائه انواع خدمات در این زمینه هزینه پایین و کیفیت بالا
ایران تایپیست دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد
تایپو ندارد دارد ندارد دارد دارد ندارد دارد
ترجمو دارد دارد ندارد ندارد دارد ندارد دارد
مستر تایپیست دارد دارد دارد دارد دارد ندارد دارد

نظرات