بیوگرافی محمد صابری بازیگر نوظهور و همسر و پسرش + زندگی شخصی با عکس

0

بیوگرافی محمد صابری بازیگر نوظهور و همسر و پسرش + زندگی شخصی با عکس

محمد صابری بازیگر نوظهور سینمای ایران متولد دهه ۵۰ در تهران است که با بازی در سریال هم سایه و سریال یاغی در نقش خلیل دیده شد. در ادامه ما قصد داریم تا به معرفی بیوگرافی محمد صابری بازیگر سریال یاغی و همسر و پسرش همراه با سوابق هنری از نا بازیگری و انباداری تا بازیگر حرفه ای و زندگی شخصی محمد صابری بازیگر سریال یاغی و پیج اینستاگرامش و سن و محمد صابری ویکی پدیا با عکس های جدید از مجله حرف تازه ملاحظه فرمائید

بیوگرافی محمد صابری بازیگر سریال یاغی

بیوگرافی محمد صابری بازیگر سریال یاغی

محمد صابری، متولد دهه ۶۰ در تهران، بازیگر سینما اهل ایران است که با بازی در سریال یاغی در نقش خلیل رفیق جاوید و سریال هم سایه به شهرت رسید. شغل او انباداری و تحصیلداری در یک شرکت آسانسوری است و بچه جنوب شهر تهران است، حالا به بازیگری مشهور تبدیل شده است.

بیوگرافی محمد صابری بازیگر سریال یاغی

سوابق بازیگری

“محمد صابری” یکی از بازیگران نوظهور و تازه کار سینمای ایران است که اینروزها در حال بازی در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت است. او تجربه بازیگری ندارد و تاکنون در تئاتر فعالیتی نداشته است، اما به قول معروف، بازیگری در خونش هست و با بازی درخشان در سریال یاغی در نقش خلیل، دوست و رفیق جاوید گل کاشته و شاهکاری بازیگری را به نمایش گذاشته است.

وی توسط محمد کارت کارگردان کاربلد ایرانی، وارد بازیگری و سینما شد. او ابتدا برای ایفای نقش به عنوان راوی در مستند خونه رو به کارگردانی محمد کارت دعوت به همکاری شد و سپس در فیلم سینمایی شنای پروانه بازی کرد. در سومین تجربه هنری خود در سینما، در فیلم کوتاه بچه خور به ایفای نقش پرداخت.

همسر و فرزندان محمد صابری بازیگر

ایشان سال ها پیش ازدواج و متاهل می باشد. ثمره این ازدواج یک پسر است که در حال حاضر در سن نوجوانی بسر می برد.

بازیگر نقش خلیل در سریال یاغی

ورود به تلویزیون

صابری تجربه بازیگری در تلویزیون را نیز دارد، او با بازی در سریال هم سایه وارد قاب تلویزیون شد و در کنار بازیگران معروف تجارب خوبی را کسب کرد.

بازیگر نقش خلیل در سریال یاغی کیست

ایشان، بازیگری حرفه ای را با ایفای نقش در فیلم کوتاه بچه خور و سریال هم سایه آغاز کرد و در ادامه مسیر فعالیت هنری به جمع بازیگران سریال یاغی پیوست

آقای صابری درباره نحوه ورود به سریال «یاغی» و بازی در آن می گوید: من انباردار و تحصیلدار یک شرکت آسانسوری هستم. اثصلا تصمیم خاصی برای بازیگری نداشتم فقط مثل خیلی‌ها از دور این کار را دوست داشتم. تا اینکه با محمد کارت آشنا شدم و بعد از این آشنایی در مستند «خونه رو» به عنوان سوژه و راوی همکاری کردم. در ادامه این دوستی نیز بازی در فیلم سینمایی «شنای پروانه» را به من پیشنهاد داد که این اتفاق و در میان یک گروه حرفه‌ای قرار گرفتن برایم بسیار لذتبخش و هیجان انگیز بود.

پیج اینستاگرام محمد صابری بازیگر

او می گوید: وقتی در کار یاغی، شب کار بودیم، تا ۵ صبح فیلمبرداری داشتیم بعد می‌آمدم تا ساعت ۱۰ می‌خوابیدم و بعد می‌رفتم مغازه و دفتر. من دیالوگ‌ هایم را در مغازه حفظ می‌کردم.»

من شرایط خلیل را زندگی کرده‌ام و آقای کارت به این تجربیات من بها دادند. من با پوست و گوشت و استخوانم خلیل را درک کردم و بازی کردم. برای همین به دل مخاطب می‌نشیند.

هیچوقت نگفتم حالا که بازیگر شده‌ام کار مغازه را رها کنم، چون آن‌ها به رشد من کمک کردند و همکاری کردند که بتوانم بروم سر فیلمبرداری و من باید در زمان‌هایی که فیلمبرداری نبود کار مغازه را انجام می‌دادم که لطف آن‌ها را جبران کنم و به تعهدی که به آنجا داشتم، عمل کنم.

محمد صابری بازیگر

پیج اینستاگرام محمد صابری بازیگر

mohammadsaberi_official

ورود اتفاقی به بازیگری

صابری بطو اتفاقی وارد بازیگری در سینما شد، او میگوید: من به خاطر بی تجربگی‌ در حوزه سینما، طرز برخورد با آدمهای حرفه‌ ای این کار را بلد نبودم و اصلا من بازیگر نبودم. در جریان سریال یاغی، آقای کارت، استاد من بود و از نکات کاری و بازی تا مدل تعامل با عوامل سریال و بازیگران و… همه را به من یاد داد و بازی کردن کنار بازیگران باتجربه‌ای مثل: امیر جعفری و علی شادمان و عباس جمشیدی فر، بسیار لذت بخش بود. علی شادمان برادرم است و خیلی دوستش دارم. علی هم خیلی به من کمک کرد و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

محمد صابری بازیگر سریال یاغی کیست

اوج شهرت با یاغی

مردم خیلی من را دوست دارند. در خیابان من را می‎‌بیند، سمتم می‌آیند و عکس می‌گیرند و به من می‌گویند کاش ما یک رفیق مثل خلیل داشتیم.

نظرات