ترفند افزایش لایک در اینستاگرام

0

ترفند افزایش لایک در اینستاگرام

وجود شبکه های اجتماعی فراوان در دنیای امروزه موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین شده است. برای درآمد زایی و پیشرفت در این کسب و کارها نیاز به حمایت دنبال کنندگان دارید. از مهم ترین این شبکه ها می توان به اینستاگرام اشاره کرد. پلتفرم اینستاگرام در سالیان اخیر به خوبی توانسته جایگاه خود را در میان مردم سراسر دنیا تثبیت کند.

در کشور ما نیز بسیاری از مردم به فعالیت در این پلتفرم مشغول هستند. برای اینستاگرام تعداد فالوئرها و تعداد لایک بسیار اهمیت دارد. تا جایی که هر چقدر این مقدار لایک و حمایت از شما بالاتر رود، جایگاه شما نیز در این پلتفرم بالاتر خواهد رفت. محبوبیت شما در اینستاگرام باعث نشان داده شدن شما به تعداد افراد بیشتری می شود. در نتیجه شما روند صعودی خواهید داشت و در زمان کمتری در حوزه ی خود به موفقیت خواهید رسید.

امروزه علاوه بر راه هایی که برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام میتوان انجام داد، مجموعه هایی اقدام به خدمات دهی و فروش این موارد کرده اند. برای مثال با خرید فالوور واقعی مستر فالوور میتوانید افزایش سریع تعداد فالوور را تجربه کنید.

افزایش لایک در اینستاگرام

افزایش لایک در اینستاگرام

همانطور که قبلتر نیز گفتیم، حمایت از پست و استوری ها در اینستاگرام بسیار مهم می باشد. دنبال کنندگان شما با لایک کردن محتواهای منتشر شده شما، به این پلتفرم نشان می دهند که محتوای شما برای آنها بسیار جذاب بوده است. هر چقدر تعداد لایک ها بالاتر رود برای شما سود بیشتری خواهد داشت. اما شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه هر چه سریعتر این مسیر را طی کنیم؟

در ادامه همراه ما باشید تا چند نمونه از راه های افزایش لایک در اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم.

افزایش لایک در اینستاگرام

۱٫    پست گذاری در زمان مناسب

یکی از مهم ترین مسائل برای هر پیج، دانستن زمان مناسب برای پست گذاری می باشد. شما باید بدانید بهترین زمانیکه تعداد دنبال کنندگان شما آنلاین و مشغول فعالیت هستند چه زمانی می باشد. اینکار را می توان از طریق تست و آزمایش کردن بدست آورد. یعنی شما می توانید در طول روز هفته در ساعات مختلف پست را بارگذاری کنید تا متوجه شوید بیشترین بازخورد را در چه ساعاتی داشتید.

یکی دیگر از راه های درک این موضوع استفاده از insight پیج است. در این قسمت آمار کاملی از تعداد فالوئرهای فعال در طول روز هفته و همچنین در ساعات مختلف را برای شما نشان خواهد داد. شما می توانید با توجه به این آمار اقدام به انتشار پست در زمان مورد نظر نمایید تا بیشترین لایک و بازدید را داشته باشید.

۲٫    استفاده از هشتگ ها

یکی از مهم ترین و ساده ترین راه ها برای افزایش فالوئر و افزایش لایک در اینستاگرام هشتگ گذاری می باشد. شما با رعایت اصول هشتگ گذاری بدون هیچ گونه هزینه ای می توانید تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید.

تعداد هشتگ ها برای هر پیجی متفاوت است. برای پیج های تازه تاسیس تعداد هشتگ بین ۱۵ تا ۳۰ عدد و برای پیج هایی که شناخته شده اند تعداد هشتگ بسیار پایین تر می باشد. سعی کنید از هشتگ های مرتبط برای هر پست استفاده نمایید. از انواع هشتگ های ترند و نامرتبط به هیچ وجه استفاده نکنید. هیچ گاه از هشتگ های تکراری نیز در داخل یک پست استفاده نکنید.

۳٫    گذاشتن عکس های جذاب

بیشترین چیزی که می تواند باعث جذب مخاطب شود، پست های جذاب می باشد. برای بالا بردن نرخ تعامل در پیج، حتما از عکس های جذاب و باکیفیت استفاده نمایید تا مخاطب در نگاه اول جذب محتوای شما شود. برای بالا بردن میزان کیفیت عکس ها اپلیکیشن های بسیاری وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید عکس های خود را با کیفیت بالاتری منتشر نمایید.

همچنین می توانید از انواع فیلترهای جذاب برای پست های خود استفاده کنید. استفاده از افکت بر روی عکس و ویدئوها موجب بیشتر به چشم آمدن آن پست می شود.

۴٫    کامنت گذاری

یکی دیگر از ترفندهای جذب و افزایش میزان لایک در اینستاگرام، درج نظر در پست های همکاران و پیج های مرتبط می باشد. به این صورت که شما زمانیکه در پیج های هم حوزه خود اقدام به کامنت گذاری می کنید، مخاطبان هدف شما به طور مستقیم با دیدن نظر شما وارد پیج شما می شوند و در نهایت اگر مطالب شما مفید و جذاب باشد، شما را دنبال و در نهایت پست های شما را لایک می کند.

۵٫    فعال باشید

فعال بودن از لازمه های اساسی برای رشد و دیده شدن در اینستاگرام است. مداومت در انتشار پست واستوری ها موجب واقعی شناخته شدن شما توسط این پلتفرم می شود. سعی کنید در طول هفته حداقل سه بار پست بگذارید، اگر بیشتر هم شود که بهتر است. اما استوری را سعی کنید هر روز منتشر کنید.

انتشار پست به این معنا نیست که هر مطلب غیر مرتبط را بخواهید منتشر کنید، زیرا نتیجه عکس خواهید گرفت. سعی کنید محتواهای جذاب که مخاطبانتان نیز می پسندند را منتشر نمایید، اینگونه مطالب باعث بالا رفتن نرخ تعامل پیج می شود.

۶٫    انتشار محتوای تعاملی

اینستاگرام فضایی وسیع برای تعامل بین کاربران می باشد. کسب و کارهای بسیاری در اینستاگرام مشغول تولید محتواهای جذاب و سرگرم کننده می باشند. اینگونه محتواها باعث می شوند تا مخاطب احساس خستگی و یکنواختی در پیج شما را نداشته باشد. در واقع محتوای تعاملی سبب ایجاد یک رابطه بین شما و دنبال کنندگان شما می شود. هر چقدر این رابطه بیشتر باشد در نتیجه مخاطب نیز برای شما و مطالب شما ارزش بیشتری را قائل است و از شما حمایت بیشتری را می کند.

می توانید از انواع سوالات چالش برانگیز را در کپشن از مخاطبان خود بپرسید تا فالوئرهای شما در قسمت کامنت به سوال شما جواب دهند. این ترفند باعث بالا رفتن میزان تعامل و لایک های آن پست می شود.

۷٫    استفاده از لوکیشن

یکی از قابلیت های instagram گذاشتن لوکیشن در استوری و پست ها می باشد. این قابلیت امکان جذب مخاطبان محلی را به شما می دهد. هر روزه بسیاری از افراد در حال جستجو مکان ها در اینستاگرام هستند. بسیاری از افراد توسط موقعیت مکانی درج شده در پست ها و استوری های شما می توانند وارد پیج شما شوند و به راحتی از این طریق می توانید فالوئرهای بیشتری را جذب کنید. در نهایت با جذب مخاطبان از طریق لوکیشن، میزان لایک شما نیز بیشتر می شود.

۸٫    تگ کردن افراد

یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای افزایش لایک و فالوئر، تگ کردن افراد است. اما تگ کردن اصول خاص خود را دارد و اینطور نمی باشد که شما هر فردی را بخواهید تگ کنید.

برای تگ کردن سعی کنید از پیج و افراد هم حوزه خود که هم رده شما و یا بالاتر از شما هستند استفاده کنید. با تگ یا منشن کردن افراد بالاتر از خود در استوری و پست ها به راحتی می توانید شاهد افزایش فالوئرها و لایک های خود باشید.

به شرطی که فردی را که شما تگ کردید، اقدام به تگ کردن شما در صفحه خود کند. اگر اینکار را نکنند تگ کردن برای شما فایده ای نخواهد داشت.

۹٫    برگزاری مسابقات

از دیگر راهکارها انجام مسابقات در پیج می باشد. برگزاری مسابقات و گذاشتن شرایط مسابقه برای افراد موجب افزایش نرخ تعامل می شود. مسابقات برای فالوئرها بسیار جذاب می باشد و در بیشتر موارد تمامی آنها سعی در شرکت در آن دارند.

سعی کنید برای مسابقات از ترفند لایک کردن پست ها، تگ کردن افراد و ذخیره پست ها استفاده نمایید تا موجب بالا رفتن نرخ تعامل شود.

۱۰٫         خرید لایک اینستاگرام

یکی از ساده ترین روش ها برای افزایش لایک، خرید لایک اینستاگرام می باشد. خرید لایک واقعی اینستاگرام باعث رشد پیج و دیده شدن شما می شود. با خرید لایک اینستاگرام اعتبار و محبوبیت شما به سرعت بالا می رود. اگر به دنبال راهی کم دردسر و سریع برای افزایش اعتبار پیج خود هستید به شما توصیه می کنیم از این روش استفاده نمایید.

نظرات