پخش زنده بازی آمریکا و فرانسه فینال لیگ ملت ها ۲۰۲۲ + زمان و نتیجه بازی

2

پخش زنده بازی آمریکا و فرانسه فینال لیگ ملت ها ۲۰۲۲ + زمان و نتیجه بازی

دو تیم آمریکا و فرانسه در فینال مسابقات لیگ ملت ها ۲۰۲۲ روز یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت

تیم های فینالیست لیگ ملت ها ۲۰۲۲ مشخص شد و دو تیم برتر لیگ ملت‌ های والیبال با اسامی فرانسه، آمریکا به فینال این مسابقات راه یافتند تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود. دو تیم ایتالیا و لهستان نیز برای رده بندی سوم و چهارم روز یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت که در ادامه با پخش زنده این مسابقه همراه ما باشید

پخش زنده بازی آمریکا و فرانسه فینال لیگ ملت ها 2022 + زمان و نتیجه بازی

زمان بازی آمریکا فرانسه مرحله نهایی و فینال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ + پخش زنده

تیم های والیبال آمریکا و فرانسه از سری مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ یکشنبه شب در ساعت ۲۳:۳۰ مورخ ۲ مرداد ۱۴۰۱ به مصاف خواهند رفت تا قهرمان و برنده ابن دوره از رقابت های لیگ ملت های والیبال مشخص شود.

تیم ملی والیبال آمریکا با شکست سه بر صفر لهستان راهی دیدار نهایی و فینال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ برای کسب عنوان اول یا دومی این مسابقات شد.

امریکا در این مسابقه سه بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۳ حریف خود را شکست دادند و با این نتیجه به مرحله نهایی و فینال صعود کردند تا با فرانسه برای مقام اولی این مسابقات رقابت کنند.

تیم ملی والیبال فرانسه با غلبه بر ایتالیا به فینال رقابت‌ های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ راه پیدا کرد و به این ترتیب فینال رقابت‌ های لیگ ملت‌ های ۲۰۲۲ بین تیم‌ های آمریکا و فرانسه برگزار می‌شود.

ساعت بازی

مرحله نهایی و فینال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ روز یکشنبه دوم مرداد ماه با دو دیدار در شهر بولونیا ایتالیا پیگیری خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر است:

ساعت بازی ها در فینال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ ‌یکشنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۱

ساعت ۲۰:۳۰ — ‌دیدار رده‌بندی بین لهستان – ایتالیا

ساعت ۲۳:۳۰ — دیدار فینال بین امریکا – فرانسه

تیم‌های ملی والیبال فرانسه و ایتالیا دومین بازی نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ را برگزار کردند که این مسابقه در نهایت با پیروزی فرانسه خاتمه پیدا کرد.

در این بازی فرانسه با درخشش ستاره‌های خود توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ ایتالیا را در خانه شکست دهد و به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کرد.

برای مشخص شدن رتبه‌های پنجم تا هشتم به رتبه تیم‌ها در مرحله مقدماتی نگاه می‌شود. اما برای تعیین تیم سوم مسابقه رده‌بندی برگزار می‌شود.

2 دیدگاه در “پخش زنده بازی آمریکا و فرانسه فینال لیگ ملت ها ۲۰۲۲ + زمان و نتیجه بازی

  1. جمشید گفت:

    برخلاف نظر کاربر پیشین، بر این باورم که صرف انگیزه و غیرت و اینجور چیزها، نمیتونه به تنهایی سبب پیروزی بشه. انگیزه و باور و اینها موقعی تکمیل کننده و تعیین کننده میشه که شما حداقلی از مهارت و دانش و تمرین و آمادگی ذهنی رو داشته باشی. نمایندگان شایسته ایران هم در این بازیها انگیزه کافی رو اتفاقا داشتند اما شتابزده و کمی بی برنامه بودند برای همین هم جلوی تیم نه چندان خوب لهستان بازی رو باختند.

  2. علی اسدنیا؛ گفت:

    هوالخالق قادرمتعال والرئوف؛ ضمن سپاس به درگاه خداوند متعال وقدردانی ازمجموعهٔ تیم والیبال کشورما، یکی ازعلل عدم موفقیت درمقابل لهستان وراه نیافتن به مراحل بالاتر، کوچک نشان دادن خویش درمقابل تیم لهستان ونظایرآن بوده، به طوری که برخی ازبازیکنان ما درمقابل کوری خوانی بازیکنان لهستان درتضعیف روحیهٔ والیبالیستای کشورما، همش می گفتندکه لهستان تیم قدرتمندیه،آنان نبایدخودشان راباما مقایسه کنند مابرای کسب تجربه اومدیم.درحالیکه قدمت وتجربهٔ صرف درموفقیت کافی نیست بلکه باورو انگیزهٔ بالا ومتعالی، توانمندی، جوانی وپدیده بودن ازشاخص های اصلی ومؤثر موفقیت می باشدکه نمایندگان توانمندجمهوری اسلامی این ویژگی هارو دارابودند.درحالیکه
    ازاین شاخص های موفقیت بااعتماد قطعی
    استفاده نشد.امیدمی رو انشاالله دردورهٔ های آتی این معیارهاو شاخص های موفقیت به نحومطلوب بهره گیری تاموفقیت متعالی حاصل گردد.

نظرات