ساعت و زمان بازدید از نمایشگاه عطر سیب ۱۴۰۲ + آدرس مراکز و سایت ثبت نام

0

ساعت و زمان بازدید از رویداد عطر سیب ۱۴۰۲ + آدرس مراکز و سایت ثبت نام

نمایشگاه عطر سیب ۱۴۰۲ ؛ ساعت و زمان بازدید از رویداد عطر سیب : نمایشگاه عطر سیب ۱۴۰۲ در تهران : بیست و یکمین رویداد عطر سیب ۱۴۰۲ در تهران ۲۴ تیر تا ۲۸ تیر ۱۴۰۲ آغاز میشود و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ با مراجعه به نمایشگاه رویداد عطر سیب در سال ۱۴۰۲ به آدرس میدان امام حسین ع در تهران، محصولات و خدمات فرهنگی و هنری، ادوات و تجهیزات هیئات و روضه‌ های خانگی به مناسب ماه محرم ۱۴۰۲ تهیه کنند در ادامه اخبار جدید نمایشگاه عطر سیب ۱۴۰۲ و نحوه ثبت نام و دریافت کالابرگ و بن کارت عطر سیب ۱۴۰۲ از سامانه beyraghkhadamat برای شما توضیح می دهیم

نمایشگاه عطر سیب ۱۴۰۲ ؛ ساعت و زمان بازدید از رویداد عطر سیب

نمایشگاه عطر سیب ۱۴۰۲ . بیست و یکمین رویداد «عطر سیب» برگزار می‌شود. ساعت و زمان بازدید از رویداد عطر سیب. در ادامه مطلب عطر سیب نمایشگاه همراه حرف تازه باشید.

بیست و یکمین نمایشگاه «عطر سیب» از روز شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در محل میدان امام حسین (ع) شهر تهران به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری شهرداری تهران آغاز به کار می‌کند. برای دریافت بن کارت و کالابرگ خرید از عطر سیب به سامانه beyraghkhadamat مراجعه کنید

نمایشگاه عطر سیب ۱۴۰۲

ساعت و زمان بازدید از رویداد عطر سیب

رویداد عطر سیب 1401

آدرس سایت ثبت نام نمایشگاه عطر سیب

در آستانه فرارسیدن ماه محرم، بیستمین نمایشگاه عطر سیب سال ۱۴۰۲ از دوم تا نهم مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۲۰  به مدت یک هفته کار خود را در میدان آیینی امام حسین ع و مراکز بزرگ در چند نقطه تهران آغاز می کند

بیست‌‌ویکمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

بیست و یکمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» از ۲۴ الی ۲۸ تیرماه از ساعت ۸ الی ۲۰ در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

این رویداد شامل نمایشگاه محصولات و خدمات فرهنگی و هنری، ادوات و تجهیزات هیئات و روضه‌های خانگی، برنامه‌های آیینی و فرهنگی برای خانواده‌ها و غرفه‌های کودک و نوجوان است.

مسئولین هیئات مذهبی می‌بایست به شبکه اجتماعی بیرق به نشانی beyraghkhadamat مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

آن دسته از افراد که در فرآیند ثبت‌نام خود با مشکل مواجه می‌شوند، به سایت «beyraghkhadamat» تماس حاصل کنند.

 آدرس سایت ثبت نام نمایشگاه عطر سیب 1401

آثار و محصولات قابل عرضه

مسئولان هیئات پس از ثبت اطلاعات و دریافت پیامک تأیید توسط سازمان تبلیغات اسلامی با در دست داشتن کارت ملی به نزدیکترین فرهنگسرای محل زندگی خود در شهر تهران مراجعه و کارت اعتباری خود را دریافت کنند.

مسئولان هیئات مذهبی می‌توانند با مراجعه حضوری در نمایشگاه عطر سیب واقع در میدان امام حسین (ع) و یا از طریق نمایشگاه و فروشگاه مجازی عطر سیب اقلام مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری تهیه کنند.

مسئولان هیئات درصورت بروز مشکل در دریافت کارت اعتباری می‌توانند با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

براساس توافق و تقسیم کار میان سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سازمان اوقاف استان تهران، هیئات مذهبی شهرستانهای استان تهران من الجمله شمیرانات و شهرری از طریق نمایشگاه شمیم حسینی اقلام مورد نیاز هیأت خود را تهیه کنند.

این نمایشگاه‌ها در میدان آیینی امام حسین ع از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ تیر به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

لینک ثبت‌نام نمایشگاه عطر سیب به نشانی اینترنتی jelveyesoog.farhangsara.ir  است.

نحوه دریافت کالابرگ و بن کارت عطر سیب ۱۴۰۲

مسئولین محترم هیئت های شهر تهران برای دریافت کالابرگ نمایشگاه عطر سیب می بایست در سامانه بیرق خدمات ثبت نام نموده و مشخصات هیئت و مسئول هیئت را تکمیل نمایند. مراحل ثبت نام به شرح زیر می باشد:

۱- ورود کد ملی و شماره موبایل: در این مرحله کاربر می بایست کد ملی و شماره موبایل را وارد کند. با کلیک روی کلید تائید یک کد برای کاربر پیامک می شود.
۲- وارد کردن کد پیامک شده: کد پیامک شده را وارد کنید و کلید ورود را بزنید.
۳- ورود به بخش تکمیل ثبت نام: با توجه به اینکه ارائه خدمات سامانه با توجه به مشخصات کاربران انجام می شود، در این بخش روی کلید تکمیل ثبت نام کلیک کنید.
۴- وارد کردن اطلاعات شخصی کاربر: اطلاعات شخصی خود را وارد نمائید. اطلاعات ستاره دار اطلاعات ضروری می باشند و لازم است حتما تکمیل گردد.
۵- وارد کردن اطلاعات هیئت:اطلاعات هیئت را بطور کامل و دقیق وارد نمائید. و کلید ثبت اطلاعات را کلیک کنید. اگر اطلاعات بصورت کامل وارد شده باشد در این مرحله ثبت نام تمام می شود.

نکته مهم

اگر در هنگام ورود اولیه به سایت موفق به تکمیل ثبت مشخصات هیئت نشدید اقدامات زیر را انجام دهید

۶- تکمیل اطلاعات هیئت: اگر ثبت اطلاعات بطور کامل انجام نشده باشد (مثلا عکس مجوز هیئت وارد نشده باشد) شما می توانید با ورود به بخش حساب کاربری و بخش های پروفایل و پروفایل حقوقی، مشخصات شخصی خود و مشخصات هیئت تان را بروز رسانی کنید تا اطلاعات بصورت کامل ثبت گردد.

تذکرات مهم

۱- تکمیل ثبت نام و درج کامل اطلاعات هیئت و مشخصات مسئول محترم هیئت الزامی می باشد.

۲- وارد کردن کد شناسایی هیئت و بارگزاری تصویر مجوز هیئت الزامی می باشد.

۳- کالا برگ نمایشگاه عطر سیب صرفا به هیئت های شهر تهران اختصاص دارد و شامل هیئت های سایر شهرستان های استان تهران نمی‌باشد.

درصورت بروز هرگونه مشکل در فرایند ثبت نام از طریق منوی “تماس با ما” در سامانه beyraghkhadamat پیام ارسال کنید . کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهند کرد.

نظرات