بیوگرافی نوشین تبریزی بازیگر و همسرش افشین سلیمان پور + زندگی شخصی و اینستاگرام

0

بیوگرافی نوشین تبریزی بازیگر و همسرش افشین سلیمان پور + زندگی شخصی و اینستاگرام

نوشین تبریزی متولد ۴ اردیبهشت دهه ۵۰ بازیگر ، کارگردان و نویسنده تئاتر سینما و تلویزیون است . در ادامه به معرفی بیوگرافی نوشین تبریزی بازیگر و همسرش افشین سلیمان پور با عکس و زندگی شخصی تا آثار و فیلم ها و سن نوشین تبریزی ویکی پدیا و اینستاگرام وی تا بازی در سریال روزی روزگاری مریخ در نقش مهگل می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی نوشین تبریزی بازیگر و همسرش افشین سلیمان پور + زندگی شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی نوشین تبریزی

نوشین تبریزی بازیگر متولد دهه ۵۰ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ، نویسنده و کارگردان تئاتر اهل ایران است که با بازی در سریال های حرفه ای و روزی روزگاری مریخ در نقش مهگل و جوجه تیغی به شهرت رسید. او همسر مرحوم افشین سلیمان پور بازیگر تئاتر است.

سوابق هنری

خانم تبریزی فعالیت هنری را از تئاتر آغاز کرد و سپس وارد عرصه کارگردانی و نویسندگی شد. او در مجموعه های روزی روزگاری مریخ در نقش مهگل ، ساخت ایران ۳ ، فیلم جوجه تیغی و مهمانی از کارائیب نقش آفرینی داشته است. تبریزی فیلمنامه نویسی سریال قهر و آشتی و نمایش خانه پدری را نیز برعهده داشته است.

زندگی شخصی نوشین تبریزی بازیگر و همسرش

این نویسنده و کارگردان تئاتر، عضو هیات انتخاب بخش نمایشنامه نویسی کنگره «محمد (ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» نیز بوده است

تبریزی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۴ فیلم رگ خواب نقش مهمی بازی کرده و در کنار بازیگرانی نظیر لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا و لیلا موسوی بر تجارب او افزود. بعد از ان در سریال نمایش خانگی هیولا، مهمانی از کارائیب، جوجه تیغی، سریال حرفه ای به ایفای نقش پرداخته است.

او با بازی در سریال هیولا و سریال حرفه ای در نقش مادر تلما بر سر زبان ها بیافتد. وی نویسنده ای توانمند است کتاب قهر و آشتی به قلم او نوشته شده است.

نوشین تبریزی کیست

همسر نوشین تبریزی کیست

همسر نوشین تبریزی، مرحوم افشین سلیمان پور است که در ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ به علت ایست قلبی فوت کرد.

افشین سلیمان‌ پور بازیگر و مدرس تئاتر شامگاه ۲۸ فروردین‌ ماه بر اثر ایست قلبی درگذشت.

افشین سلیمان‌پور در دهه ۷۰ فعالیت تئاتر خود را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. از شناخته شده ترین تجربیات سلیمان‌ پور در عرصه بازیگری تئاتر و سینما می توان به ایفای نقش وی در نمایش‌های طعم آلوی جنگلی، گنجفه و شهر تنهایی من و فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق اشاره کرد.

دو تجربه آخر زنده‌نام سلیمان‌ پور بازی در نمایش‌ های تالاب هشیلان و خانه پدری به کارگردانی همسرش بود.

صفحه اینستاگرام نوشین تبریزی

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی

nooshin.tabrizi در اینستاگرام فعال است.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • هیولا
  • حرفه ایی
  • روزی روزگاری مریخ
  • ساخت ایران ۳
  • و…

فیلم شناسی

  • رگ خواب
  • جوجه تیغی
  • مهمانی کارائیب
  • و…

دیگر عکس های جدید نوشین تبریزی بازیگر

فیلم های نوشین تبریزی

بیوگرافی کامل نوشین تبریزی

آثار نوشین تبریزی

بازیگر نقش مهگل در سریال روزی روزگاری مریخ

جدید کار هنری خانم نوشین تبریزی، کارگردان و نویسنده معروف کشورمان، بازی در سریال نمایش خانگی روزی روزگاری مریخ در نقش مه گل است که از همان ابتدای بازی در این نقش مورد توجه خیلی از مخاطبان قرار گرفته است.

بازیگر نقش مادر تلما در حرفه ایی

بازیگر نقش مهگل در روزی روزگاری مریخ

نوشین تبریزی و سام درخشانی

وزن نوشن تبریزی چقدر است

با ما همراه باشید

 

نظرات