جدیدترین مدل های شلوار جین پسرانه بچگانه از کمر کشی تا بند دار ۱۴۰۱

0

شلوار جین پسرانه بچه گانه ۱۴۰۱ : شلوار بچگانه باید دارای ویژگی هایی باشد تا کودک در آن احساس راحتی نماید.در این میان شلوار جین بچگانه پسرانه ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ یکی از مهمترین لباس های بچگانه محسوب می شود. با ما همراه باشید .

شلوار جین بچگانه پسرانه

راهنمای خرید

والدین در هنگام خرید سعی دارند که شیک ترین و زیباترین شلوار را برای کودک خریداری نمایند همین موضوع گاها آنها را از توجه به موارد ضروری باز می دارد. البته هستند والدینی که برای خرید لباس بچگانه حساسیت و دقت به خرج می دهند تا در نهایت شلواری خریداری نمایند که در عین زیبایی، مناسب کودک خود باشد.

شلوار جین

انواع شلوار جین‌ پسرانه بچگانه :

شلوار جین بچه‌گانه کمرکش: برای کودکان داشتن کمر کشی یک مزیت مهم به شمار می‌آید. شلوارهای کمر دکمه‌ای کمر کودک شما را ممکن است ناراحت کند و کودک با آن احساس خوبی نداشته باشد. کمر کشی خوشبختانه خیلی نرم و راحت است و کودک درون این شلوار احساس راحتی شلوار خانگی را دارد. به راحتی این شلوار را می‌توانید برای کودک خود بپوشید و به علت نداشتن زیر هم پوشیدن آن راحت‌تر است.
شلوار جین بچه‌گانه ساس‌بند‌دار: این مدل شلوار بچگانه معمولا دارای ساس‌بند هستند. یعنی روی کمر آن‌ها یک عدد ساس‌بند با دکمه به آن متصل می‌شود به دلیل اینکه ساس‌بند برای این شلوار طراحی شده به خوبی به آن وصل می‌شود و به سادگی ساس‌بند باز نمی‌شود. پس اگر قصد استفاده از ساس‌بند را برای کودک خود دارید، بهتر است شلوار‌های جین ساس‌بند دار را انتخاب کنید. زیرا با دکمه روی شلوار بسته می‌شوند و نسبت به ساس‌بند‌های گیره‌ای به راحتی شل نمی‌شوند. همچنین رنگ ساس‌بند ست شلوار بچگانه است.

شلوار جین بچه‌گانه زاپدار: بعد از مد شدن شلوارهای جین سنگ شور شده که به آن‌ها شلوار لی پاره و زاپدار هم گفته می‌شد. این شلوار به شدت میان جوانان محبوبیت کسب کرد به همین علت تولید کنندگان شلوار جین بچگانه رو به تولید این نسل از شلوار بچگانه آوردند. طراحی و دوخت این نوع شلوار دقیقا مانند نمونه بزرگسال است به همین دلیل به کودکان زیبایی و جلوه خاصی می‌دهد.

مدل های جدید شلوار پسرانه

شلوار جین بچه‌گانه دمپا گشاد: این مدل شلوار بچه‌گانه یک شلوار جین معمولی است با این تفاوت که از کمر، باسن و ران به صورت چسبیده هستند و از قسمت زانو به پایین گشاد می‌باشند به علت داشتن دمپای گشادتر نسبت به قسمت‌های دیگر شلوار به این مدل شلوار جین بچه‌گانه دمپا گشاد گفته می‌شود.
شلوار جین بچه‌گانه سندبادی: با شنیدن کلمه سندباد خود به خود فکر شما به طرف شخصیت کارتونی سندباد می‌رود. بله درست است به دلیل اینکه این مدل شلوار به شلوار شخصیت سندباد شباهت دارد به شلوار سندبادی معروف شده است. شلوار سندبادی یک شلوار گشاد مانند شلوار کردی می‌باشد که قسمت مچ‌پای آن به صورت کشی و چسبیده است.
شلوار جین بچه‌گانه شش جیب: همان طور که از نام آن‌ها پیداست، دارای شش عدد جیب می‌باشند. این مدل بسیار آزاد و راحت است و داشتن تعداد جیب‌های بیشتر باعث می‌شود نسبت به شلوارهای دیگر جادارتر باشد. در واقع این مدل بهره گرفته از شلوارهای کتان هستند زیرا اولین نمونه شلوارهای جین با پارچه کتان دوخته شد.

جدیدترین مدل های شلوار جین پسرانه بچگانه شیک ۱۴۰۱

شلوار جین مردانه

نکات مهم هنگام خرید شلوار جین بچگانه:

قیمت شلوار: قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه را برای خرید شلوار جین بچگانه مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.

سایز شلوار: شلوار بچه‌گانه هم مانند سایر پوشاک دارای سایز بندی است. شما می‌توانید با توجه به سن کودک خود سایز شلوار جین مناسب را برای آن مشخص کنید. سایز شلوار بچه‌گانه از ۳۰ که مربوط به سن یک سال است شروع شده و پنج تا پنج تا به آن اضافه می شود تا اینکه به سایز ۷۵ می‌رسد که تا سن هجده سال را پوشش می‌دهد.

روش نگهداری شلوار جین

نوع دوخت: از روی دوخت شلوار می‌توان به کیفیت آن تا حدودی پی برد. شلوارهای بی‌کیفیت معمولا دوخت مناسبی ندارند. شلوار بچگانه به دلیل اینکه کودک درون آن تحرک بیشتری دارد باید دوخت محکم‌تری داشته باشد تا حین بازی از قسمت دوخت پاره نشود. پس همیشه موقع خرید شلوار جین پسرانه بچگانه به نوع دوخت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.
جنس پارچه: پارچه جین در دو نوع ضخیم و کاغذی موجود است. لی کاغذی مقداری نازک‌تر و نرم‌تر می‌باشد به همین دلیل شستشوی آن نیز راحت‌تر است. بچه‌ها به علت اینکه بیشتر روی زانو راه می‌روند ممکن است لی کاغذی از ناحیه زانو زودتر پاره شود. پس اگر به دنبال یک جنس محکم هستید لی ضخیم گزینه مناسبی است.

شلوار جین تیره پسرانه

شلوار جین دخترانه

شلوار جین پسرانه ۲۰۲۲

شلوار جین زاپدار

شلوار پسرانه مدل 1401

شلوارک جین پسرانه

همراه ما باشید

نظرات