بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک و همسرش + زندگی و ازدواج

0

بیوگرافی امین رضا چلبیانلو دندانپزشک

امین رضا چلـبیانلو | امین رضا چلبیانلو , بیوگرافی امین رضا چلبیانلو دندانپزشک

امین رضا چلبیانلو متولد ۲۰ مرداد ۱۳۶۲ در تبریز، اصالتا تورک، جراح و دندانپزشک زیبایی و تهیه کننده سینما است

بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک + زندگینامه

بیوگرافی و سوابق دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک و خانواده و عکس های دکتر چلبیانلو در ادامه همراه با سوابق و زندگینامه دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک با شماره تلفن و آدرس مطلب و اینستاگرام دکتر چلبیانلو ویکی پدیا در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک

بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو

امین رضا چلبـیانلو متولد ۲۰ مرداد ۱۳۶۲ در تبریز، اصالتا تورک، جراح و دندانپزشک زیبایی و تهیه کننده سینما است. او که دارای مدرک تحصیلی مسترشیب و فلوشیب پیشرفته ایمپلنت و عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا است، جراح و دندانپزشک زیبایی و کارشناس پزشکی و سلامت صدا و سیما و تهیه کننده سینما است که علاوه بر دندانپزشکی به عنوان تهیه کننده سینما و کارشناس برنامه های پزشکی در تلویزیون فعالیت دارد.

او یکی از دندانپزشکان معروف در بین چهره های سینما و اهالی هنر و ورزش است که بیشترین مراجعین به مطبش را چهره های ورزشی و سینما تشکیل می دهند. او به واسطه تهیه کنندگی در سینما، با بازیگران و کارگردانان سینما و تلویزیون ایران دوستی و رفاقت صمیمانه ای دارد.

 

سوابق شغلی دکتر چلبیانلو

دکتر چلبـیانلو در تبریز متولد شد و پس از گذراندن دوران تحصیلی، در رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران پذیرفته و پس از اخذ مدرک لیسانس، راهی انگلستان و کانادا شد و توانست دوره‌های تحصیلی از مقدماتی تا تخصص را در دانشگاه‌های معتبر انگلستان و کانادا با موفقیت پشت سر بگذارد و  موفق به اخذ مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از آمریکا شود.

مطب دکتر چلبیانلو دندانپزشک

دکتر امین چلبی جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و‌ موسس کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون بوده و در حال حاضر به عنوان عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا و همچنین چهره‌ای رسانه‌ای و کارشناس مسائل پزشکی در ایران شناخته می‌شود. و کتب تخصصی متعددی را هم در رشته دندانپزشکی تالیف کند.

آدرس مطب

وی پس از فارغ التحصیلی به کشور بازگشت و در مطب شخصی خود مشغول به فعالیت شد. او پس از ورود به ایران کلینیک دندانپزشکی را دایر کرد و در حال حاضر کارشناس مدیا و تلویزیون است . مطلب دندانپزشکی دکتر چلبیانلو در خیابان زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین الف و ب قرار دارد که محل رفت و امد هنرمندان و چهره های فوتبالی چون علی دایی و نرگس محمدی و امیر جعفری و همسرش و خوانندگان و … می باشد

بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک و همسرش آناشید + زندگی و ازدواج

افتخارات

دکتر چلبـیانلو در سال ۲۰۲۱ جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا را از آن خود کرد. این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌توسط سه نخست ویز اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.

فعالیت در سینما

دکتر چلـبیانلو علاوه بر دندانپزشکی به دلیل علاقه به سینما، سال هاست در عرصه تهیه کننده و سرمایه گذار در سینما در حال فعالیت است. تهیه کنندگی فیلم های اب، اتش ، باد و خاک و فیلم سینمایی چهار از جمله آثار ایشان در عرصه سینما می باشد.

عکس های جدید دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک همسر آناشید حسینی

آدرس پیج اینستاگرام

dr.chalabianlu.aminreza

آدرس سایت دکتر چلبیانلو

drchalabianlu-aminreza.com

بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک همسر آناشید حسینی + زندگی و ازدواج

ازدواج دکتر چلبیانلو

دکتر چلـبیانلو در ۲۷ تیر ۱۴۰۱ همزمان با عید غدیر ازدواج کردند.

 

دکتر چلبیانلو همسر آناشید حسینی کیست

بیوگرافی امین رضا چلبیانلو دندانپزشک و همسرش

نظرات