آخرین وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

1

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا و گرمای هوا در شهرهای ایلام و شهرهای اصفهان ، تبریز ، مشهد ، یزد ، تهران ، زنجان و سیستان و بلوچستان و کرمان و تهران و البرز و… بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مهدکودک ها و ادارات فردا سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و شاخص آلودگی هوا و وضعیت آلودگی هوا و وضعیت تعطیلی ادارات امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه 28 تیر 1401 آلودگی هوا

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹 تا ساعاتی دیگر اطلاعیه جدید درباره تعـطیلی مهدکودک ها و ادارات برای روز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ بروزرسانی میشود

بروزرسانی خبر تعطیلی تا ساعاتی دیگر…

شاخص آلودگی هوا برای فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی، طی پنج روز آینده شرق دریای عمان و از بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شوند و از روز سه‌ شنبه در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش بادهای ۱۲۰ روزه تقویت می‌شود.

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اظهار داشت: با توجه به وزش بادهای جنوبی از سمت خلیج فارس، هوای بوشهر از یکشنبه تا سه شنبه و هوای خوزستان از دوشنبه تا سه شنبه گرمتر می شود.

ضیائیان همچنین گفت: از امروز تا پایان هفته وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شمال شرق، شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل پیش بینی می شود که از روز سه شنبه بر شدت آن افزوده می شود.

وی با بیان اینکه در این مدت با توجه به وزش بادهای فصلی بر فراز کشور عراق، احتمال تشکیل گردوخاک و انتقال آن به بخش هایی از غرب و جنوب غرب وجود دارد، گفت: امروز در بخش هایی از مرکز وزش باد شدید خواهد بود. و جنوب کشور. با گرد و غبار پیش بینی می شود از روز سه شنبه تا پایان هفته بر شدت آن افزوده شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا روز سه‌ شنبه (۲۸ تیرماه) صاف و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

  1. اکرم گفت:

    چیشد تهران تعطیل شد؟؟؟

نظرات