بیوگرافی آیدا مطلبی بازیگر با عکس های جدید بزرگسالی + اینستاگرام و ماجرای درگذشت

0

بیوگرافی آیدا مطلبی بازیگر با عکس های جدید بزرگسالی + اینستاگرام و ماجرای درگذشت

آیدا مطلبی (aida matlabi) زادهٔ ۱۱ اسفند ۱۳۷۱ بازیگر کودک سینما اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی آیدا مطلبی بازیگر نوجوان و آثار و خانواده و اینستاگرام و زندگی شخصی و هنری ایدا مطلبی بازیگر نقش بهار در سریال روزهای زندگی با عکس جدید بزرگسالی می پردازیم. با ما همراه باشید.

آیدا مطلبی

بیوگرافی آیدا مطلبی بازیگر نوجوان

آیدا مطلبی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۷۱ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در سریال روزهای زندگی و فیلم طوطیا به شهرت رسید و از دوران کودکی به واسطه مرحوم ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شده و در حال حاضر در سینما و تلویزیون فعالیتی ندارد و خبری از ایشان نیست. آیدا مطلبی سال هاست در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده است.

ماجرای درگذشت آیدا مطلبی

گفته می شود وی در راه سفر به مشهد به همراه خانواده اش در راه تصادف کرده و همه ی خانواده جان خود را از دست دادند که صحت ندارد. پس از خبر مرگ بیتا توکلی بزی خردسال آمد این خبر را برای او  نیز نوشتند برخی چون دیدند دیگر بازیگری نمیکند گمان کردند که آیدا فوت شده اما این اخبار صحت ندارد و از دوران بزرگسالی دیگر به بازیگری ادامه نداده است و در قید حیات هست. شباهت این بازیگر و بیتا توکلی همه را متعجب کرده و با دیدن تصاویر این دو بازیگر می توان گفت که این دو مانند دو خواهر دوقلو هستند و برخی هم می گویند این بازیگر از دو نام در فیلم ها و سریال ها استفاده می کرده و برخی هم می گویند که او فوت نشده است و زنده است و خبر تصادف مربوط به بیتا توکلی است.

سوابق هنری

او در سریال روزهای زندگی در نقش بهار به کارگردانی سیروس مقدم به ایفای نقش پرداخت و به شهرت رسید . وی در دوره هفدهم جشنواره فجر در سال ۱۳۷۷ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن برای فیلم طوطیا شد و همچنین لوح تقدیر بهترین بازیگر خردسال را از شبکه ۳ از آن خود کرد.

آیدا مطلبی کیست

صفحه اینستاگرام آیدا مطلبی

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام  یافت نشد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • سریال آژانس دوستی
  • سریال روزهای زندگی در نقش بهار
  • فیلم سینمایی سام و نرگس و همبازی بودن با محمدرضا گلزار

فیلم شناسی

  • آقای رئیس جمهور در نقش لیلا
  •  فیلم طوطیا در نقش طوطیا

بازیگر نقش طوطیا در فیلم طوطیا

بازیگر نقش بهار در روزهای زندگی

نظرات